Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

" EINDEJAARS SPRINT "10 Aug T/M 31 Dec

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  jipship
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Carmona schreef:
k heb niet echt een struikelblok, is dat vreemd????
IK kan me goed inhouden, ik neem nooit iets stiekem of als we visite hebben neem ik ook nooit iets wat niet mag, met kaas heb ik wat moeite maar ik kan er goed van af blijven.

Ik ben gek op koffie,als ik een moeilijk moment heb dan neem ik een kopje koffie.

Maar wat maakt dan dat je gewicht zo schommelt? Laat je de teugels weer vieren als er weer flink wat kilo's af zijn? Heb je grafiek bekeken en dat gaat nogal op en neer. Ik moet ook nog maar afwachten hoe het gaat als ik op mijn streef ben. Op gewicht blijven vind ik denk véél moeilijker dan afvallen. Dan stel ik me daar op in en kan ook heel goed ergens afblijven. Ik hoop dat ik straks nog steeds alles "met mate" kan doen en de kilo's er niet direct terug aanvliegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 12:45    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Carmona
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond en bewust eten

Reageer met quote
mijn gewicht is dit jaar alleen maar naar beneden gegaan en heeft
niet geschommeld ik ben een keer aangekomen en dat was na een vierdaagse toen heb ik bleek later te weinig gegeten.
vorig jaar heeft het heel erg geschommeld maar dat komt omdat ik chronisch ziek ben en dan heel veel pijn heb en niet kan lopen en dikwijls weken niks of bijna niks kan en dan kom ik aan, maar dat heb ik nu hulp bij dus dat gebeurd hoop ik niet meer. maar dit jaar heb ik niet geschommeld en daar ben ik heel blij mee, kijk maar bij 2010.

31-12-2010 wil ik 86kilo wegen!!! En dat gaat mij lukken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 14:08    
Vrouw Weeggegevens  jipship
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Oh, dat is vervelend. Ik kan me voorstellen dat als je niet veel kunt bewegen het afvallen ook lastiger gaat. Fijn dat je daar nu hulp bij hebt, want inderdaad dit jaar gaat je grafiek alleen maar naar beneden, echt goed!

De schaalverdeling geeft trouwens ook best een vertekend beeld. Soms zie je in grafieken hele punten en dalen, maar daartussen zit dan maar een paar kilo verschil.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 16:55    
Vrouw Weeggegevens  Sanne111
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lijkt me lastig afvallen zeg als je niet goed kan bewegen! Knap van je dat het je toch lukt!

Ik ben vandaag een privé eetdagboekje begonnen. Ik durf het nog niet online te zetten, maar het geeft wel duidelijk weer waar mijn knelpunten op een dag liggen. Dus ik ben super gemotiveerd om in het sprintje goed te lijnen. Het is precies op het goede tijdstip!

Vandaag al wat activiteiten gevonden voor tijdens mijn vakantie, zodat ik niet teveel stil hoef te zitten. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 18:12    
Vrouw Weeggegevens  Liekegoud
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Wat gezellig zoveel mensen Lach

Mijn struikelblok is vooral drukte met studie, waardoor ik geen energie meer over heb om me goed te gedragen (bewegen en gezond koken/niet snaaien). Daarnaast vind ik het moeilijk om me niet te laten gaan als ik gezellig met een vriendin ergens ga eten (ook alcohol is soms moeilijk te weerstaan, zeker als je al een glaasje op hebt...ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen met spa rood)...

Op dit moment heb ik vakantie (op mijn bijbaantje na), dus het gaat best goed, alleen afgelopen 3 dagen niet thuis gegeten (waarvan 1x uiteten met een vriendin). Maar Ik heb wel weer het tennissen opgepakt, waar ik twee jaar geleden een beetje mee ben gestopt omdat ik toen ging hockyen...helaas vond ik het eigenlijk niet zo leuk het hockeyen, maar heb ik ook het tennissen toen niet meer opgepikt. Ik ben toen gaan hardlopen, maar dat vind ik toch ook minder leuk....Gelukkig heb ik nu mn vriend kunnen overhalen om mee te gaan tennissen (kan ik hem lesgeven Lach)

@Carmona: lastig lijkt me dat, en frustrerend soms misschien wel, als je niet kan bewegen/sporten! Hopelijk lukt t nu om het vast te houden!

@sanne111: goed om een dagboekje bij te houden, weet niet of je ook je gevoel daarbij opschrijft, naast wat je eet. Bij mij is het motiverender om te zien hoe ik me voelde vlak nadat ik was afgevallen dan wat ik precies heb gegeten! (ik heb t overigens gewoon in een schriftje staan, wat ik ook meeneem in de trein bijvoorbeeld)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 20:22    
Vrouw Weeggegevens  Danisha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hallo Allemaal!

Ook ik heb me zojuist aangemeld, want ik wil namelijk eind dit jaar eindelijk mijn streefgewicht eens behaald hebben! En met de gezelligheid die de sprintjes met zich mee brengt weet ik toch wel bijna zeker dat het me gaat lukken!

Plus dat het de laatste paar weken wel weer erg goed met het afvallen en ik dat ook graag wil vasthouden, en anderen er mee aansteken natuurlijk ohhh

Ik zal me ook nog even voorstellen; Ik ben Sabine (danisha is mijn 2e naam) ben 21 jaar oud, bijna 4,5 jaar samen met mijn vent, en woon bijna 4 jaar samen met hem en onze 6 katten (we hebben net een nestje noorse boskat kittens hihi, 3 schatjes wel geteld!)

Het afvallen gaat me de laatste tijd dus gelukkig goed af, hoe dat komt, dat kan volgens mij meerdere redenen hebben. Wij zijn namelijk verhuisd en daardoor moet ik verder fietsen na mijn werk toe, zon 12 km ong. En dat moet ik dus heen en terug doen. Dus dat is wel zon beetje het dubbele als wat lichaam al jaren gewend was. Maar ook ben ik mijn porties met het avondeten heel erg gaan verminderen, ik maakte namelijk voor zon 5 a 6 personen eten elke dag, en als we geen vrienden of familie over de vloer kregen die mee aten, aten wij het meestal zelf met zn tweetjes op! En dan had ik savonds ook nog altijd plek voor veel te veel chips en snoeperij..!! Nu dat mijn porties eindelijk normaal zijn geworden, gut wat een strijd was dat!, gaat het afvallen ineens heel hard, zoals vorige week ruim 2 kilo!! En gelukkig blijft het er ook af, want zelfs deze week, dat ik vakantie heb, is er nog maar 500 gr. bij gekomen (terwijl ik dus de hele week niet die ong. 25 km gefietst heb).

Dus ik ben ontzettend trots op mezelf haha Erg blij

Het gaat eindelijk weer de goede kant op!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 20:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hallo Sabine welkom hier, we beginnen zoals je gezien heb 10aug.

succes ermee.

Hoi Liekegoud en sanne af en toe frustreerd het zeker maar ik ga gewoon door en als ik dan net als vanmiddag een broek koop in 4 maten minder dan toen ik begon dan denk ik komop meid je kan het en dan ga ik gewoon weer door!!

MAARTJE, JOEKS EN DENISE even ee vraagje aan jullie hoeveel meiden willen we er nog bij, Het moet wel overzichtelijk blijven en we zitten nu op 11 meiden, Gaan we door tot 15 of zeggen we nu stoppen.??

mieke

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 20:36    
Vrouw Weeggegevens  Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Low carb

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 20:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hallo Ellen ja natuurlijk mag je mee doen, we beginnen 10 aug officieel, en we willen doorgaan tot 31 augustus, dus je mag doorgeven wat je 31december wil wegen, hierboven gaat het schema net zover maar we plakken er straks gewoon een paar weken bij.

succes en uiteraard welkom hier.

mieke

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 20:56    
Vrouw Weeggegevens  Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Nee klopt schema's zijn tot 12 weken maar als je in de laatste week een nieuwe sprint start staan de gegevens waar je mee eindigt er als start weer goed in.

Ik ga in Jan 2 maanden op vakantie en wil dan net als jullie graag wat kilo's kwijt.
Ik was al begonnen maar zo samen een sprintje is toch veel leuker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 21:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 5 van 46