Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

EGA van lente naar zomer

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Tja.. EGA klopt wel.. maar of we ons eraan houden is niet altijd even kloppend Verward

Ik ben heel druk geweest met mijn werk, vandaar dat ik hier minder te vinden was.. Daarnaast nam ik iets teveel hooi op mijn vork en ben ik meer rust in gaan bouwen in mijn dagritme.. Na 20.00 mag ik niet meer achter mijn pc kruipen.. Niet dat dat elke dag lukt maar het is wel een goede afspraak. En in het weekend mag ik ook niet computeren. Ik merk dat mijn stress hierdoor flink is afgenomen, dus ik blijf nog even een tijdje koest..

Liefs van Mamdarijn..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 18:19    
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Ik weet het, we weten het allemaal wel. Maar bij mij is het wel zo dat ik naarmate ik het langer goed doe, de drempel om te snaaien ook hoger wordt. De drang is er op een gegeven moment niet meer. Wel vind ik het fijn om bij bijvoorbeeld een verjaardag iets te kunnen nemen, gewoon een klein taartje ofzo. Dat doe ik liever dan steeds een beetje extra hier en daar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 6:40    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dat doe ik ook. Op een verjaardag kies ik voor het allerlekkerste.. En dat neem ik en daar geniet ik van.

En dat snaaien is inderdaad een oude gewoonte die lastig uit het patroon te halen is. Ik herken dat wel helaas. En ook hier weet ik prima hoe het moet, maar steek ik graag mijn hoofd in het zand..
Het klopt zeker dat als de focus opgewoon gezond eten er is ik minder trek heb in snaaien..
Maar die focus is er niet altijd..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 9:02    
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Kosters Methode

Reageer met quote
Ow ja, zo herkenbaar weer he. Uiteindelijk blijkt dat we allemaal ongeveer hetzelfde meemaken en beleven......vind het echt wel fijn dat je hier herkenning bij elkaar vindt en geen veroordeling!

Ons doel is volgens mij voor ons allemaal dat we minder gewicht willen hebben , ons lekkerder in ons vel te voelen en zo zorgen voor onze gezondheid!

Ik ga er weer voor vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 9:36    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ow ja.....heb gisteren de jagerskip met amandelrijst gegeten uit de ega recepten van de site en dit vonden wij hiero eigenlijk heel lekker. (twijfelde heel erg van te voren namelijk Lach ) Dus wie weet is er iemand die nu ook nieuwsgierig is geworden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 9:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ow ja.....heb gisteren de jagerskip met amandelrijst gegeten uit de ega recepten van de site en dit vonden wij hiero eigenlijk heel lekker. (twijfelde heel erg van te voren namelijk Lach ) Dus wie weet is er iemand die nu ook nieuwsgierig is geworden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 9:46    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Voor mij ook herkenbaar hoor Pripa. Ook ik kan me nu niet aan het EGA lijstje houden ondanks dat ik weet dat het wel werkt als ik me wel aan het lijstje houdt. En toch doe ik het niet. Ben mezelf aan het terroriseren. En daar baal ik van maar schijnbaar niet genoeg om het weer goed te gaan doen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 19:49    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Pripa gaat het boek van Mieke Kosters binnenkort lezen maar heeft nu nog geen idee hoe dat kan; jezelf terroriseren.. Misschien leuk om uit te leggen?

Ik zocht even op haar site naar het leuke drakenfilmpje maar kan 'em niet terugvinden. Maar deze column kwam ik tegen.. Hoe treffend, een peptalk van de bovenste plank..

https://www.skinnyminds.nl/post/Afvallen-lukt-me-gewoon-niet-meer-N25.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 20:48    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Gevonden.. De drakentemmer..

Lekker kijken maar, laat je inspireren!
https://www.youtube.com/watch?v=-4_loV_iL2E&feature=youtu.be

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 20:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ach jammer dat jij in hetzelfde schuitje zit Yvonne! Ik heb een soort van het licht weer gezien en hopelijk blijft dat aan Lachen

Enne Mamdarijn.....ik weet wel dat ik mezelf kan terroriseren alleen nog niet hoe ik daar weer mee kan stoppen ! Ben dus heel erg benieuwd of ik er handvaten voor mezelf uit kan halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 21:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13