Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

EGA van lente naar zomer

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saartje007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Hallo allemaal,

ik zou ook graag meedoen met dit sprintje. Ik ben al jaren bekend met de Ega, na vijftien jaar werkt het nog steeds even goed. Ik ben al afgevallen van 110 naar 83,8 kilo en schreef mee in het viva forum, maar kom daar sinds een update niet meer via mijn mobiel op. Achter de pc zit ik zelden, dus vandaar dat ik hier graag aansluit. Want sinds ik niet meer mee schrijf ga ik een stuk langzamer omdat ik toch iets soepeler ben. Tijd om de teugels weer strak in handen te nemen dus, want ik kan deze zomer best mijn streefgewicht halen als ik nu doorzet. Ik wil naar de 68 kilo, dan ben ik 42 kilo kwijt en nu ben ik van maat 52 naar maat 42 gegaan, dus nu al superblij.
Kan ik dus meedoen?

Groetjes Saartje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 10:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
O ja, iemand enig idee hoe je zorgt dat het huidige gewicht op de
ticker te zien is?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 10:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zie dat ik gewoon iets meer geduld nodig had Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Haha... ja, geduld is een schone zaak! Welkom Saartje, iedereen kan meedoen, jij ook Erg blij Leuk je hier ook aan te treffen, ik zag je net in het boekje van Tieke en was al nieuwsgierig wie je was!

15 jaar EGA, dat zegt heel veel! Ik doe het nu 6 jaar en zit ook nog steeds op gewicht. Hier op weegclub hou je het samen heel goed vol. Succes!

O ja, met de refresh knop krijg je gelijk je nieuw ingevoerde gewicht in beeld..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 19:35    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel voor je welkom Mamdarijn. Helaas heb ik niet 15 jaar aaneengesloten gedaan, anders was ik al die tijd mooi slank geweest. Ik heb het ooit twee jaar gedaan, maar was toen zo strikt dat ik het op een gegeven moment echt zat was. Nu kan ik wel gewoon genieten van een etentje en gewoon de volgende dag verder gaan. Ik maak eigenlijk alleen uitzonderingen als ik iets gezelligs heb en probeer dan niet los te gaan als het ware.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 5:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel voor je welkom Mamdarijn. Helaas heb ik niet 15 jaar aaneengesloten gedaan, anders was ik al die tijd mooi slank geweest. Ik heb het ooit twee jaar gedaan, maar was toen zo strikt dat ik het op een gegeven moment echt zat was. Nu kan ik wel gewoon genieten van een etentje en gewoon de volgende dag verder gaan. Ik maak eigenlijk alleen uitzonderingen als ik iets gezelligs heb en probeer dan niet los te gaan als het ware.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 5:40    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Welkom Saartje, Zoals Mamdarijn al zei, hier mag iedereen mee doen. Het is alleen wel een sprintje dat wat meer op EGA gericht is dan op andere afval methoden maar iedereen is welkom. Leuk dat je er bij bent. En goed dat je het schrijven weer oppakt. Als dat je helpt dan is het zeker goed om te doen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 22:45    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel voor je welkom, dit sprintje past perfect bij mij. Jammer dat ik er niet vanaf de start bij ben, maar vooruit. Ik merk dat ik het nu makkelijker volhoud. Vandaag ook alles volgens het boekje gedaan, op een heerlijke zonnige dag als vandaag als het hele gezin vrij is heb ik daar meer moeite mee dan op een doordeweekse werkdag. Dus dat geeft een goed gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 18:59    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Er volgen nog meer EGA sprintjes hoor dus daar kun je ook gewoon mee doen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Zelfs als je 15 jaar EGA volgt blijf je niet vanzelf slank, was het maar waar he Saar.. maar het helpt wel op gewicht te blijven. Het is een prettige richtlijn. Twee jaar strikt klinkt perfectionistisch.. Ook bij EGA hoort uit eten gaan er gewoon bij. Met deze methode kan alles. En gaat het eens niet volgens plan dan pak je zo snel mogelijk de draad weer op..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 7:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 8 van 13