Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

EGA van lente naar zomer

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik ben ook wel benieuw naar jou receptenboek Mamdarijn.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 mei 2017 23:21    
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Mamdarijn, daar ga ik lekker in zitten snuffelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:

Ik heb em een tijdje terug naar je gestuurd, maar met alle liefde stuur ik em nogmaals aan je toe!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 14:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
yvonne-the-lady schreef:

Ik heb em een tijdje terug naar je gestuurd, maar met alle liefde stuur ik em nogmaals aan je toe!

Sorry soms mis ik stukjes in mijn herinnering. Ik weet dat ik heel veel van jou recepten heb maar wist niet meer dat ik je hele boekje had gekregen. Dan heb ik is ze allemaal tussen mijn recepten gezet. Ik verbaasde me een tijdje terug dan ook dat ik zoveel recepten heb gespaard in de afgelopen jaren. Erg blij

Ik baal er soms zo van dat ik sommige dingen niet kan herinneren op het moment dat het moet. Volgens de neuroloog ben ik die herinneringen niet kwijt maar heb ik ze in een verkeerd laatje gelegd. Mijn hersenen blijven dan de hele ladekast doorzoeken tot het wel gevonden is. Na een tijdje heb ik ze dan ineens weer gevonden en dan denk ik Wat stom dat ik me dat toen niet kon herinneren. Het kan soms zo irritant vervelend zijn. Zeker als ik veel stress heb gehad of erg moe ben dan kan ik soms niet op de normaalste dingen komen.

Sorry Mamdarijn maar dan hoef je em niet nogmaals te sturen. Ik weet dat ik hem dan meteen opgeslagen heb. (omdat dat een gewoonte van me is) Ik kan het me alleen nu ff niet herinneren.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 23:01    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Karly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik moet deze week echt weer even doorzetten! Afgelopen week te weinig afgevallen.
Ik had even wat tegenslagen van de week en niet sterk genoeg om het troostvoer te laten staan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 13:41    
Vrouw Weeggegevens   Sannie1612
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo dames,
Ik stap een beetje laat in zie ik Schaam Schaam maar ik wil graag weer mee doen met deze sprint. Ik heb het de laatste tijd weer erg op z'n beloop gelaten en daar moet ik nu weer voor boeten. Ik heb de laatste tijd wel opgelet wat ik onder mijn neus stopte en dacht dat ik het goed deet maar niks was minder waar ik kwam alleen maar aan en niet af. Terwijl ik sporte erbij ging er maar niks af. Dus ik ga weer lekker over op mijn oude vertrouwde dieet waar ik 25 kilo mee ben afgevallen destijds. Dus ik ga er weer voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Welkom Sannie.

Hier gaat het door de week wel goed.
Maar de weekenden blijven lastig en dan vooral als er aparte dagen zijn zoals moederdag.
Maar ja, dar zal iedereen wel hebben.
Mezelf alles ontzeggen, werkt niet, dus ik moet zorgen voor verantwoorde vervangers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 8:30    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Sannie1612. De basis blijft meestal wel hangen maar er sluipt ongemerkt dan steeds meer bij he. Maar door er weer op te letten gaat het je zeker weer lukken. Succes en welkom bij de club Lach

Hier gelukkig weer de weegschaal naar beneden. En hoewel ik weer vreselijk aan het schommelen ben hoop ik nu in het groen te blijven. Vandaag wel weer veel vocht aan het vast houden. Opgeblazen handen, voeten en buik. Soms kan het wel tot 2,5-3 kilo schelen op een dag. Pffff mijn hormonen zijn weer flink aan het storen. Ik word er zo moe van dat mijn lichaam zo raast. Het voelt alsof er de hele dag kabouters door mijn lijf aan het rennen zijn. Storm in mijn lijf zeg maar. En nu is er dan ook geen pijl op te trekken wat mijn gewicht betreft. Nou ja, het zij zo. Moet het er maar even mee doen. Met de huisarts over gehad en bloed onderzoek geeft aan dat ik niet in de overgang zit maar wat het dan wel is???? Ach die hormonen zitten me vanaf de pubertijd al in de weg. Verward

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Karly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom sannie! Succes!

Oh ja de weekenden en aparte dagen vind ik ook moeilijker!

Yvonne, werkt je schildklier wel goed?
Ik herken dat gevoel wat je beschrijft.. maar ja dat kan veel oorzaken hebben.

Ik ben echt vaak de motivatie kwijt. Gaat een dag goed, dan moeizaam, etc..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 15:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Karly schreef:
Welkom sannie! Succes!

Oh ja de weekenden en aparte dagen vind ik ook moeilijker!

Yvonne, werkt je schildklier wel goed?
Ik herken dat gevoel wat je beschrijft.. maar ja dat kan veel oorzaken hebben.

Ik ben echt vaak de motivatie kwijt. Gaat een dag goed, dan moeizaam, etc..

Mijn schildklier werkt met tijden niet goed. Ik heb hier even medicijnen voor gehad maar daar werd ik zwaar deprecief van. Ik wilde of mijn man uit het raam gooien of er zelf uitspringen. Mijn man was instaat om me naar het GGZ te brengen. Ging echt niet goed met me. Ik moest dan ook meteen met de medicijnen stoppen. Daarna waren de waarden weer een tijdje goed en nu geven de bloedwaarden weer een lichte afwijking. Dat is het probleem met mijn hele hormoonhuishouding. Ze vallen allemaal binnen de waarden die 'normaal' zijn maar onderling liggen de verhoudingen niet zoals het hoort. Alleen artsen weten daar dan weer te weinig van af om er een oplossing voor te hebben. En medicijnen die het ene hormoon dan in het gareel brengt zorgt er voor dat de rest dan zo ontregeld raakt dat ik daar dan weer last van heb. Ook de hypofyse wordt er van verdacht dat die niet goed werkt maar ook daar kan men niet goed bewijs voor vinden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 0:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 7 van 13