Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

EGA van lente naar zomer

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Gisteren stond de weegschaal ineens op 108 kilo. Gelukkig is dat er weer vanaf en stond vanochtend de weegschaal op 106,9. Dat er deze week wat bij zou komen was te verwachten. Hormonen, uit eten en mijn eetpatroon nog niet op orde is een combinatie die ik me dus niet kan veroorloven. Maar goed de week is omgevlogen en nu weer EGA oppakken. Waarom ik daar nu weer zo'n moeite mee heb. Ik weet het niet.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 12:00    
Vrouw Weeggegevens   Karly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn, fijn dat je iets hebt gevonden wat voor jou werkt.
Dat is het ook vaak met lijnen, dat je eigenlijk te weinig binnen krijgt. en ja, op gewicht blijven... Pfff

Een vriendin van me heeft voedingsleer gedaan, en die had zo' programma waar je kon kijken of alle vordingsstoffen binnen komen die nodig zijn.
Mijn ega-week menu's van destijds bleken daarbij echt goed te scoren!

Dat is een heel traject yvonne! Ik hoop dat het je gaat lukken om je doel te bereiken. En ja, dat afvallen moet je zelf doen, maar het er niet alleen in staan, de "controle" en enthousiast worden door gedeelde recepten tijdens een ega bijeenkomst kan net dat beetje hulp en houvast bieden.. Maar, dat kan je altijd nog doen als het echt niet lukt. Even een gezond en lekker EGA weekmenu maken en boodschappem halen die erbij horen misschien iets wat die moeite die je ervaart om te zetten in zin? Helpt hier wel!

Hier vanmorgen even op de weegschaal gestaan, wil eigenlijk proberen maar 1x per week te doen, maandag's, maar dat mislukte. Ruime 3 kilo eraf, dus wel enorm motiverend! Zojuist mn koelkast weer volgeknalt met gezond, en doorpakken nu!

Voor jullie het weekend ook een extra uitdaging?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 13:54    

Reageer met quote
Het weekend is in zoverre een extra uitdaging omdat mijn man dan graag wil ontbijten met vers afgebakken brood/broodjes. Eitje er bij. Hij vindt mijn ontbijtje met special K, melk en coolbest er dan niet gezellig uitzien. Toch zal ik weer naar mijn EGA ontbijtje terug moeten en dat voor iedere dag. Ik merk gewoon dat ik me zo'n zondag met beginnen met brunchen en diner niet kan veroorloven. Zeker niet als dat twee dagen in de week gebeurd. En op zulke dagen veroorloof ik me dan ook andere dingen omdat de dag bij het ontbijt al niet goed is. Ik weet dat dat allemaal in mijn hoofd zit maar het is weer lastig om te doorbreken. Mijn man heeft meestal maar 1 dag weekend en dan door de week nog een dag vrij. Grrrrrrr ik moet me gewoon aan mijn plan houden. En voor nu lukt me dat weer even niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 15:29    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Tjonge wat een verhaal Yvonne, nou kennen we elkaar al zo lang op weegclub, maar dit had ik nog nooit gelezen..
Ik ben echt onder de indruk.

Ik dacht vroeger altijd dat ik te dik was, maar ik zag af en toe foto's terug van mij als puber waar dat helemaal niet zo is. Gek hč, vaak die foto's van de schoolfotograaf waar ik mezelf echt afschuwelijk en te dik vond. Bizar, dat vormde toch mijn zelfbeeld..
Ook mijn kinderen stonden nooit mooi op die foto's. Ze zagen er altijd anders uit dan ze waren. Terwijl schoolfotografen toch de vakmensen zijn..

Mijn dietiste was inderdaad ook zo enthousiast over EGA net als jouw vriendin Karly, dezelfde reden. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat, en ga nu echt even kijken in je dagboek!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 18:22    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zo herkenbaar mamdarijn! ik vond mezelf altijd te dik, en dan kijk ik terug op fotos... zo zonde!

oh yvonne dat vind ik ook lastig inderdaad, de weekend-ontbijtjes van de rest van het gezin..

ik heb de taart, hapjes, drankjes laten staan en me keurig aan de ega gehouden. Wel enorme koppijn, dit heb ik vaker als ik begin met anders eten. Zo even wat fruit eten, hopelijk zakt die koppijn danm
en dan morgen HET weegmoment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 18:49    

Reageer met quote
Extra water drinken wil ook wel helpen tegen hoofdpijn. Zeker als je aan het afvallen bent. De "afval"stoffen moeten uit je lichaam en die kunnen soms hoofdpijn geven als ze niet snel genoeg naar buiten worden afgevoerd. Extra water drinken kunnen dan helpen op ze sneller weg te werken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 20:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thanks voor de tip! Ik ben sowieso een slechte drinker, dus dat zou het best eens kunnen zijn.
Morgen verplichte flesjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 20:26    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Het is ook geen verhaal wat je dagelijks ergens neer schrijft Mamdarijn. Zeker niet omdat het een tijdlijn is die loopt vanaf mijn pubertijd tot nu. Voor mijn pubertijd geen last met mijn gewicht gehad. Sterker nog ik ben als heel mager baby'tje geboren en mijn moeder had niet genoeg voeding dus viel ik de eerste tijd ook nog te veel af.

Schoolfoto's kan ik tot aan de 5de klas niet terug vinden. De foto van de 6de klas is onlangs op Facebook verschenen. Daar vind ik mezelf helemaal niet dik op terwijl ik juist in die klas voor dkz werd uitgemaakt. Dat is ook het moment geweest dat ik dikker begon te worden. Het rare is dat mijn klasgenoten zich helemaal niet kunnen herinneren dat ik gepest werd. De grootste pestkop was trouwens ook niet op de reünie die onlangs is gehouden. Maar het was voor mij wel reden voor twijfel om naar die reünie te gaan. Nu blij dat ik wel ben gegaan want daar is inmiddels een wandelmaatje uitgekomen. We zijn nu wandelingen aan het opbouwen. Nu nog 1 x per week maar we hopen snel naar meer en grotere wandelingen te gaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 20:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk dat je bij de reunie een wandelmaatje hebt gevonden! En, knap dat je bent gegaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 apr 2017 20:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben vanmorgen 7 x op de weegschaal gaan staan en viel er bijna vanaf 😅

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 apr 2017 6:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 3 van 13