Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

EGA van lente naar zomer

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
ja dat is ook allemaal zo. Maar als je hoofd er niet bij is dan gaat het gewoon mis.
En helaas is dat voor vele heel herkenbaar.
En zeker na een jaar in de dieetstand te hebben gezeten en nu vrijheid te ervaren is dit een verademing!

Hoop dat het boek jou ook weer op de rit helpt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 18:01    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Nee saboteurs en draken zijn echt iets anders. Saboteurs zijn de 'algemene' valkuilgedachten waar je in kan trappen als je in die categorie zit.

En de draakjes maken dat je een naam kan geven aan je eigen valkuilen. Lieve Pripa, je komt ze vanzelf tegen tijdens de cursus.. wees maar niet bang.. Uitlachen

Gaaf dat je dat gevoel hebt door het boek. Ik weet uit ervaring dat dit gevoel blijft, je zult merken dat je handvatten krijgt om de regie te houden, en ook al zakt die kennis af en toe weg, ik zit sinds dit boek anders op feestjes en gezellige momenten.

Vooral de gedachte: ik mag alles eten wat ik wil, maar wil ik ook alles eten wat ik zie? Ik kies alleen voor het allerlekkerste.. Maakt dat ik nooit meer met een 'schuldgevoel' dingen eet die ik 'eigenlijk' niet zou mogen. Gewoon omdat alles mag. Ik ben degene die bepaalt wat ik eet, en hou de regie, want mijn gezonde verstand snapt ook dat ik keuzes moet maken..

Dus ga lekker door Pripa! Go girl!!

Blij dat je gevoel ook 180 graden is omgekeerd. Daar doen we het voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 23:19    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo dames, ik al vast weer een nieuwe sprint aangemaakt. Dus iedereen die weer mee wil doen kan zich daar aanmelden. http://www.weegclub.nl/forum/met-ega-de-zomer-door-t54821.html

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 15:46    
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Mamdarijn. Het blijft gek voelen. Gisteren friet gegeten bij de friettent. En voor het eerst sinds jaren heb ik daar echt van kunnen genieten. Gewoon omdat ik het had ingepland en wist waar ik mee bezig was. Heb het ingepland in mijn dagmenu en zo voelde het dus heel anders.

De saboteurs herken ik ondertussen wel vaak en merk ook dat die flink samen kunnen werken! Of de draken nog voorkomen in het hele verhaal weet ik niet want volgens mij hebben ze in de cursus een en ander veranderd.

Tot in het volgende sprintje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 23:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 van 13