Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes en Acties die VOL of AFGELOPEN zijn
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

EGA Nederland; 18-1-2010 / 1-6-2010: 10 kilo eraf (VOL)

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  MaMol
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Wie wil er meedoen?
Ik ben op zoek naar mensen die ook EGA volgen.

Moet lukken vanaf vandaag tot 1 juni 10 kilo eraf (of meer).
Ik zat te denken aan 5 personen, om het overzichtelijk te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 18 jan 2010 22:08    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Nell
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: ega/sonja bakker

Reageer met quote
Heb jaren geleden EGA gedaan. Steeds op mijn streefgewicht gekomen (eigenlijk best makkelijk) maar daarna weer de fout in.
Tot 3 keer opnieuw gestart. Heb zelf regelmatig de leidster vervangen als zij ziek was ofzo. Was het opeeens zo zat die regels die er waren. Daarna gesonjabakkert/ punten geteld/ cal. geteld. Maar niets schijnt op dit moment echt te werken.
Vorige week schoot door mijn hoofd. Ik ga weer het EGA plan volgen. Nu zag ik je oproepje en ik ga er noch harder over denken.
Als ik er uit ben hoor je me.

Op dit forum is niet veel animo voor de EGA.
Ik heb wel eens een oproepje gedaan voor mensen over hun ervaring met de EGA. Kreeg ik totaal geen reactie op.
Snap het niet echt, want het werkt wel.

Groetjes,

Nell

stimulatieclubje begin 97,4 streef 89
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2010 9:47    
Vrouw Weeggegevens  Saule
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi mamol,
ik zag je oproep voor een sprintje met mensen die EGA volgen. Ikzelf volg dat niet maar ik heb een tijdje geleden nog hier iemand op het forum gesproken die ook ega doet. Ze zijn er dus wel hoor. Alleen hoe vind je ze he? Misschien moet je eens een oproepje plaatsen bij het topic over vragen over dieten....
In iedergeval schiet jou draadje nu door mijn reactie weer omhoog. Wie weet leest iemand het...

Ik wens je nog veel succes toe met afvallen.
Groetjes,
Saule zwaai zwaai

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010 15:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het blijft hier inderdaad rustig, jammer!
Want het werkt echt én je mag er superlekker eten!!

Dank jullie wel voor jullie reactie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 30 jan 2010 7:03    
Vrouw Weeggegevens  Mirre35
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: EGA/ gezond eten

Reageer met quote
Hallo, ik zou graag mee doen! Ik ben 35 jaar, en wil graag een kilo'tje of 17 kwijt. Ben dit al eens eerder kwijtgeraakt met EGA, dus weet dat het werkt!
Ik ga alleen niet meer naar de club, dat werd me wat te duur, zeker toen het echt niet meer lukte Verward
Nu wil ik as. maandag ècht gaan beginnen.... en kan wel wat steun gebruiken!!
Dus hoop dat het nog kan.
Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2010 20:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ja tuurlijk; welkom!
Mijn weegdag is maandagochtend, misschien kunnen we dat combineren (ben niet bekend met lijstjes maken op deze site).
Succes en we houden elkaar op de hoogte!

Groetjes Miranda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 feb 2010 21:45    

Reageer met quote
Maandag... goede stok achter de deur om niet teveel te eten in het weekend! ;-)
as. maandag wil ik dus gaan beginnen, en zal ik eraan moeten geloven, op de weegschaal! (heb nu om me aan te kunnen melden een gewicht geschat).
Ben jij al lang bezig? Lukt het al? Zie dat je dit topic 18 januari bent gestart.
Hoeveel wil jij afvallen?
groetjes, Mirre
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2010 22:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben per 1-11-2009 (naja de 2e dan; dat was een maandag) en ik inmiddels ben ik ruim 14 kilo kwijt, dat betekend dat ik dat zo ongeveer op de helft zit. Het is beter als ik daar onder kom, maar 79 kilo is mn 1e streven (ik ga wel steeds in etappes, anders is het niet realistisch, ik ken mezelf), daarmee zit ik dan in de 'nieuwe' zone. Heb verder geen einddatum.

groetjes Miranda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010 8:02    
Vrouw Weeggegevens  Nell
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: ega/sonja bakker

Reageer met quote
MaMol schreef:
Ik ben per 1-11-2009 (naja de 2e dan; dat was een maandag) en ik inmiddels ben ik ruim 14 kilo kwijt, dat betekend dat ik dat zo ongeveer op de helft zit. Het is beter als ik daar onder kom, maar 79 kilo is mn 1e streven (ik ga wel steeds in etappes, anders is het niet realistisch, ik ken mezelf), daarmee zit ik dan in de 'nieuwe' zone. Heb verder geen einddatum.

groetjes Miranda

Dat is niet normaal hoor zoveel!!! Wat goed. 14 kilo in 3 maanden.
Dat is mij nooit gelukt hoor. Een kilo per week was bij mij het hoogste. Nu met het aanrommelen haal ik net een pondje(met veel moeite) Ben nog niet overstag om weer et de EGA te gaan beginnen a, maar als ik jou resultaat ziet Geschokt Geschokt

stimulatieclubje begin 97,4 streef 89
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010 8:27    

Reageer met quote
Wauw, en dat met de sint en kerst er nog tussen! Supergoed van je.
Ik vind het zó moeilijk om weer die klik te krijgen, dat het weer lukt.
Vanmorgen een nieuwe weegschaal gekocht, de andere was niet zo nauwkeurig. Ging ik erop staan, dacht ik: hoera, een kilo eraf! En als ik dan er meteen nog een keer op ging was het ineens: oh nee, een halve kilo erbij... Verward haha
Nu dus echt geen excuses meer: goede weegschaal, lid van de weegclub.nl, nu moet het ècht gaan gebeuren!
Weeg jij je eens in de week? Is de verleiding niet heel groot om er tóch elke dag op te staan?

Ik was altijd een jojo, woog dan weer 10 kilo meer of minder. Maar na mijn twee zwangerschappen is dat gejojo veel erger geworden. Na de 1e bevalling ben ik 17 kilo kwijt geraakt met de EGA (elke week naar de club). Dat ging bij mij ook heel snel toen. Ik was net slank toen ik zwanger werd van de tweede, en kwam 30 kilo aan! Schaam Schaam
En nu weeg ik dus 85 á 86 kilo terwijl ik met mijn 1.65 m. het liefst weer 65 kilo zou wegen (ben ik ooit geweest).
Maar voor de lente/ in de lente 10 kilo eraf is mijn eerste streven!

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010 14:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende
Pagina 1 van 27