Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

EGA Nederland; 18-1-2010 / 1-6-2010: 10 kilo eraf (VOL)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Nell
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: ega/sonja bakker

Reageer met quote
Ben benieuwd als ik vanavond ga wegen. Zal even een foto van mijn pakje laten zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2010 14:44    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Mirre35
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA/ gezond eten

Reageer met quote
Wat een prachtig bruidspaar en wat een prachtige moeder van de bruidegom!! En die kereltjes, wat een schattige boefjes in die pakjes!
Leuk Nell, dat je die foto's hier neer zet!

Wat afvallen betreft gaat het met mij even #@%$**#..... Ik ben echt flink AANgekomen.... mijn gewicht deze week: 76,3... Huil huil
En ik ben toch echt 74,0 geweest eventjes!
Moet echt weer die knop omzetten, maar weet hem nog steeds niet zomaar te vinden!
Vandaag weer met frisse (tegen)zin ertegenaan, hoop nu dat ik het weer gewoon goed volhou! Vanavond joggen, voel ik me ook elke keer beter door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2010 14:52    
Vrouw Weeggegevens  Paula5
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Wauw Nell! wat een mooi stel, en jij ziet er ook prachtig uit!
En wat een leuke schoenen heb je aan zeg.
Leuk dat je ons even laat meegenieten van de foto`s.

@Mirre, wat rot is dat toch he? Ik heb afgelopen weekend ook meer genomen dan goed voor me was, er zat meteen 7 ons bij, hoppaaa! Maar ik heb gister en vandaag weer streng gedaan, misschien dat het volgende week er weer af is...

Ik heb trouwens uitgerekend dat als ik aangekomen ben, door een etentje o.i.d., dat het dan 3 weken duurt dat ik dan weer ben afgevallen; de eerste week zit het eraan, de tweede week eraf, de derde week afgevallen.
Nu ik dit weet, denk ik steeds daaraan, het helpt me echt om al het extra`s af te slaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2010 15:08    
Vrouw Weeggegevens  Ave
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nell een prachtig pakje! En wat zien je kinderen en kleinkinderen er mooi uit!

Mijn dochter zag de foto en begon gelijk mama wanneer gaan papa en jij trouwen....haha ze wil ook een mooie prinsessen jurk aan.

Mirre jammer dat je aangekomen bent maar je gaat zeker volhouden, je bent al zo ver gekomen, kijk maar naar je oude foto's. Dus snel de knop om meid. Schrijf weer eens op wat je precies eet dan ben je er in ieder geval bewust mee bezig.

Paula, het klopt inderdaad dat je als je aankomt weer 3 weken verder ben, ik denk daar ook aan als ik wat neem. Scheelt allicht iets! Jammer dat je ook wat aangekomen bent. Maar tjee wat ben jij al veel afgevallen, respect hoor!

Doen jullie mee met een nieuw sprintje als deze afgelopen is?

Groetjes Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2010 20:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Anja, Weet jij hoe het verder gaat als dit sprintje is afgelopen?
Of issie al afgelopen? Of kunnen we gewoon doorgaan? Ik wil best meedoen aan een nieuw sprintje, het is voor mij toch een goede stok achter de deur. Alleen ga ik 6 juni wel voor 4 weken op vakantie, dus als ik daarna weer aan kan schuiven, graag!
Ennuh... dank voor je compliment, ik ben er ook best wel trots op.
Ik kom van maat 52/54 en ik heb vorige week een broek gekocht in maat 46/48, YES!
Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2010 22:07    
Vrouw Weeggegevens  Nell
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond 2 ons eraf op de weegclub.OP mijn eigen weegschaal 's ochtends 87,7 . Ik vind mezelf een kanjer. Als je dalijk de onderstaande foto ziet begrijp je waarom ik dacht dt ik aangekomen was. Hij was lekker!!!!
Ik zit nog een beetje in de bruilofsroes hoor!zou het liefst de hele dag iedereen de foto's willen laten zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mei 2010 8:40    
Vrouw Weeggegevens  Nell
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Even het lijstje van deze week.
Volgens mij kan je gewoon een nieuw sprintje starten. Lijkt me wel handig omdat er dan weer andere mensen die ega doen aan kunnen sluiten. Hij staat nu onder afgelopen of vol. Iemand die een sprintje zoekt ga hier dus niet kijken denk ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mei 2010 9:13    
Vrouw Weeggegevens  Mirre35
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA/ gezond eten

Reageer met quote
Wauw wat een heerlijke taart Nell! En knap dat je zelfs nog iets bent afgevallen. Maar al was je aangekomen, op zo'n belangrijk feest ga je toch niet op een wortel staan kauwen! Dan was het het waard geweest, toch? Erg blij

Waarom willen jullie graag een nieuw sprintje starten? Ik ben misschien een beetje honkvast, maar vind ons cluppie prima zo! Kunnen we niet samen een termijn afspreken waarbinnen iedereen voor zichzelf een nieuw doel stelt?
Maar als er echt verhuisd gaat worden ga ik mee hoor!

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mei 2010 16:35    
Vrouw Weeggegevens  Nell
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kunnen ook aan Ellen vragen of ze hem doorzet met een nieuwe datum en dan niet als vol aanmerken. Hebben we gewoon ons kluppie. Er zijn toch niet veel EGA-ersop dit forum.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mei 2010 17:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
OH Nell, wat een prachtige taart! Schep maar op hoor, mmmmmmmmm.

Mirre, misschien is het toch wel leuk als er weer eens een 'verse' geopend wordt Lachen Dat geeft ons 'ouwe rotten' ook misschien weer een stimulans als er weer eens een nieuwe bijkomt?
Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden, ik blijf zowiezo!
Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 27 mei 2010 17:07    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 47, 48, 49  Volgende
Pagina 48 van 49