| Auteur |
Bericht |
MaMol Vaste Weegclubfan

|
|
Wat betreft je vraag over dat extra's; heb geen idee, duurt bij mij ook nog wel een tijdje....
JA tuurlijk vind ik het zo lekker; het is net leverpastei, alleen ietsje pitteger.
Je recept ken ik niet, ben persoonlijk ook niet zo'n bananen-eter.
Ben meer van de druifjes, appels en mandarijnen!_________________ Mijn streefgewicht voor de 12 weken actie is 90kg
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 14:20 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Sterretje Vaste Weegclubfan

|
|
Hey mamol ik ben ook nog wel ff bezig hoor eer ik zover bent.
Want ik ga binnenkort nog een weekje weg en dat is altijd dan moeilijker,dus wat er nu deze week af is zit er dan misschien weer aan,maar afijn ben nu gemotiveerd,en ja je moet de dingen eten die je lkeer vindt zeg ik altijd,zodat je altijd weer naar je eten uitkijkt.Maar misschien is er hier iemand die het wel weet wat je extra mag als je op gewicht bent.
Kielie hoeveel ben je nu afgevallen? We wachten met smart op je uitslag
Doei Sterretje _________________ Begin gewicht,
67 kilo,
Week 1 - 65.5 Week 6- 63.5
Week-2- 64.6
Week 3- 64.5
Week 4- 63.8
overgestapt na Gok
Week 5- 63.1
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 14:29 |
|
 |
Mirre35 Vaste Weegclubfan

|
|
Als ik het zo lees zijn jullie wel èchte EGA-ers! Die lever, brrr... ik moet er niet aan denken. Ik heb bij mijn vorige (geslaagde) ega poging in plaats daarvan marmite in huis gehaald, voor door de bouillon.
Vorige keer hield ik me echt heel netjes aan het ega plan en dus viel ik ook in hoog tempo af. Maar inmiddels met volledig gezin en werk doe ik een beetje van ega, en een beetje van mezelf. Als ik op maandag om 18 uur thuis ben en dan in noodtempo eten klaar moet hebben voor ons complete gezin gaat er dus toch hop, een (gezonde AH-)kant en klaarmaaltijd in de magnetron!
Het hele fijne van ega vind ik dat als je een keer in de mist gaat, je de volgende dag meteen weer de draad op kunt pakken omdat je weet wat je 'mag' eten. De Allbran plus yoghurt weer uit de kast en weer met goede moed door!
Anders is het gevaar zo groot van: heb nu toch al gesnoept, kunnen die boterhammen met chocopasta er ook nog wel bij...
Morgen komt als het goed is een ipod shuffle over de post, die heb ik besteld zodat ik kan gaan joggen met de 'start tot run' podcasts! Zag ik hier op de site, vond het een uitvinding! Je wordt door een belgische mevrouw door je training heen gesleept met commentaar en muziek, en ze zegt precies wanneer je moet wandelen of rennen. Ben benieuwd of het gaat lukken, mijn lichaam is vergeten wat sport is!
Kielie, je maakt het nu wel heel spannend hoor!
Groetjes Mirre_________________ Mijn tussenstreef behaald, 10 kilo eraf al! Nu door naar de 68!!
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 22:02 |
|
 |

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 22:28 |
|
 |
MaMol Vaste Weegclubfan

|
|
Ik houd ook niet van Marmite, brrrrrrrrrrr............
Gister een goed dag gehad, 's avonds (weer) die lekkere venkel met beenham salade op!!
Gisteravond een tupperware-party gehad (jaja het bestaat nog) en tegenwoordig is er een 'kook-studio' bij; bladerdeeghapjes gevuld met roerbakgroenten en gehakt (zat nog geen 100 gr gehakt in hoor), en samen met een vriendin (ook aan de EGA) hebben we ieder een halve op; was wel lekker, maar was daarna thuis toch wel erg blij met mn schaalje yoghurt.
Heb nu mn bruine bonensoep op het vuur staan voor vanavond; JAMMIE!
Later!!
knuf MIran_________________ Mijn streefgewicht voor de 12 weken actie is 90kg
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 feb 2010 8:59 |
|
 |
Nell Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-9-2008 Berichten: 663 Dieet: ega/sonja bakker Woonplaats: onder de rook van rotterdam
|
|
Ik ben degene die mijn boekje zou opzoeken.
Ik heb besloten om vandaag op internet een clubbijeenkomst te gaan zoeken in de buurt. Ik mei trouwt onze zoon en ik wil dan graag een paar kilo minder zijn.
Jullie horen me. Ik twijfel heel sterk tussen ega en ww. (die tussendoortjes he)_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 feb 2010 10:19 |
|
 |
kielie Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-2-2010 Berichten: 80 Dieet: EGA Woonplaats: geleen
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 feb 2010 10:58 |
|
 |

|
|
| Sterretje schreef: | Mirre hoeveel viel jij toen gemiddeld af per week,toen jij de laatste keer de Ega deed |
Ik viel de eerste week 3 kilo af en daarna ongeveer een kilo per week, als ik niet stiekem had gesnoept... Ik weet wel dat crash diëten niet werken, maar er moet wel altijd een beetje vooruitgang inzitten. Als ik mijn best doe en vervolgens twee weken niet afval, ben ik al gauw geneigd om het dan maar op te geven!
Kielie, denk idd dat die mevr gelijk heeft! Je bent gelukkig wel afgevallen maar je moet eraan wennen hè, dat je eigenlijk de hele dag door kunt eten! (alleen niet meer aan de chocola en zo, helaas )
Gewoon doorzetten hoor! Maar eerst ff carnavallen dus? Hier speelt dat niet zo, is het aankomende week?
Bij mij gaat het echt superlekker. Ben stiekem al op de weegschaal geweest maar mag van mezelf pas maandag echt kijken of het gelukt is, die eerste week.
Maar ik kan met gemak de verleidingen in de AH weerstaan!_________________ Mijn tussenstreef behaald, 10 kilo eraf al! Nu door naar de 68!!
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 feb 2010 15:29 |
|
 |

|
|
Nell, bedoel je met ww de Weight Watchers? Ik heb destijds gekozen voor de EGA omdat die lekker in de buurt zat, anders had ik misschien ook wel ww gedaan. Volgens mij ontloopt het mekaar niet zo, toch?
Maar leuk zeg, dat je zoon gaat trouwen! De mijne is 5 jaar, duurt nog even dus heb ook nog een dochter van 2 (probeer daar de zwangerschapskilo's nu dus van kwijt te raken, wel tijd hè... )_________________ Mijn tussenstreef behaald, 10 kilo eraf al! Nu door naar de 68!!
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 feb 2010 15:33 |
|
 |

|
|
Hey meides
Heerlijk dat jullie ook gemotiveerd zijn
Keli 5ons is toch wel een pond he En weet je hardlopers zijn doodlopers.Wie weet is het de volgende keer wel meer,Of komt opoe soms op bezoek dat is ook altijd aan je gewicht te merken.
Mirre wel lekker hoor 1 kilo per week,ja en de eerste week is het meestal wat meer,maar dat was toen wel een mooi begin
Nell ben je al besloten?
Zelf ga ik iedere dag op de weegschaal zeker als ik aan het lijnen bent,en als ik niet lijn doe ik het nooit,dan zou het juist slimmer zijn er is iig af maaar maandag zet ik het gewicht neer,ok
Gisteren zat gegeten en kwam tot de ontdekking dat ik nog te weinig eet,ik neem melk produchten 250cc maar moet dan nog zo'n portie nemen ik had het boekje nog eens goed door gelezen dus honger heb ik echt niet en snaai trek ook niet.
Er moet nu gewoon worden afgevallen,en dan van de zomer slank heerlijk heb er nu al zin in.
De garoetjes Sterretje _________________ Begin gewicht,
67 kilo,
Week 1 - 65.5 Week 6- 63.5
Week-2- 64.6
Week 3- 64.5
Week 4- 63.8
overgestapt na Gok
Week 5- 63.1
|
|
| Naar boven |
|