Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

EGA Nederland; 18-1-2010 / 1-6-2010: 10 kilo eraf (VOL)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 47, 48, 49  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Ave
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
smullen Lekker Paula, ik ga het zeker een keer maken.

Heeft iemand voor mij het recept van de EGA appeltaart? Ik heb de komende tijd zoveel verjaardagen en dan kan ik toch een keer een puntje nemen.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 22:04    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Paula5
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: ega

Reageer met quote
Ave schreef:
smullen Lekker Paula, ik ga het zeker een keer maken.

Heeft iemand voor mij het recept van de EGA appeltaart? Ik heb de komende tijd zoveel verjaardagen en dan kan ik toch een keer een puntje nemen.

Groetjes

Hier istie, uit het ega kookboek;

2 zakjes magere melkpoeder (120 gram)
8 lepels bloem
1 zakje back-in
4 goudreinetten
kaneel
zout
1 theelepel vanille essence
zoetstof

Oven verwarmen op middelste stand.
Appels in schijfjes, kaneel en zoetstof erover.
Bloem, back-in, melkpoeder,zout en kaneel mixen met 2 dl. water tot dik deeg, essence erdoor.
Alles in springvorm, appels erover en 1 uur in de oven.

1/8 stuk = 1 lepel bloem, 1/8 liter melk en 1/2 vrucht.

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 23:37    
Vrouw Weeggegevens  Sterretje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen Dames,

Ben nog steeds goed gemotiveerd hoor,en Paula ik had inderdaad een stijven nek Lachen Want ze komen veel keer langs he op een verjaardag Smile Er is iig weer wat af van af vrijdag.Gaat het bij jullie ook goed,We krijgen van nell dacht ik ook nog een recept van havermouth smullen Ik hoop dat ik het boek appel eitje ook gauw in huis heeft ben er best benieuwd naar Lachen Ik heb geen moeilijke momenten gehad,Maar as Zaterdag krijg ik dat wel want ik ga uit eten,een uitnodiging van iemand als dank ergens voor,Dus ik hou mij nu streng aan ega tot zaterdagavond toe.
Dan hoop ik dat je er de andere week vrijdags niks meer van ziet op de weegschaal Lachen probeer er toch wel van te genieten want uit eten doe ik niet zo vaak Uitlachen Ben blij met iedere pondje of meer wat er af gaat,Ik heb ook wel eens ega gedaan toen lukte het helemaal niet,volgens mij had ik toen veel afvalstoffen in mij lijf zitten,nu neem ik iedere dag 15 tabletjes chlorella
in dat is goed spul dat ontgift je lichaam,Nou tot horens allemaal en werk ze vandaag Lachen Sterretje

Week-2- 64.6
Week 3- 64.5
Week 4- 63.8
overgestapt na Gok
Week 5- 63.1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 9:37    
Vrouw Weeggegevens  Mirre35
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA/ gezond eten

Reageer met quote
Hoera!! Ik ben afgelopen week 2,1 kilo afgevallen!!! ben echt blij! Erg blij Erg blij

Klinkt eng Sterretje, chlorella tabletten? Alsof er chloor in zit! Zal wel niet toch.. Lachen

Ben nu op mijn werk dus later meer.
Succes weer allemaal deze week!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 13:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
JAHOE!!! Er is vandaag weer 1,1 kilo af!!!!! Yes! (nederlands= Heelblij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 13:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mirre35 schreef:
Hoera!! Ik ben afgelopen week 2,1 kilo afgevallen!!! ben echt blij! Erg blij Erg blij

Klinkt eng Sterretje, chlorella tabletten? Alsof er chloor in zit! Zal wel niet toch.. Lachen

Ben nu op mijn werk dus later meer.
Succes weer allemaal deze week!!

Applaus MIRRE! wat veel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 13:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo Zo,jullie zijn echt veel afgevallen Lachen Heerlijk he om weer gewicht kwijt te zijn,dat geeft echt een lekker gevoel.
Nee die chlorelle bevat geen cloor hoor Lachen Als je niet weet wat het is dan google je maar eens Cool Het is voor heel veel dingen goed,het is een soort zeealg Uitlachen Met de cloor werk ik en dat ga ik nu doen Uitroep Doeiiiiiiii

Week-2- 64.6
Week 3- 64.5
Week 4- 63.8
overgestapt na Gok
Week 5- 63.1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 14:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mirre en Paula jullie zijn mega veel afgevallen vind ik,
Hebben jullie je helemaal aan ega gehouden of is het zo dat je dan ook nog over de schreef bent gegaan Vraag Want al hou ik mij er echt aan val ik geloof ik nog niet zo veel af Lachen Zomaar ff een vraagje Lachen Zijn jullie wel over de schreef gegaan moet ik dat misschien ook eens meer doen Uitroep

Doeiiiiiii Sterretje

Week-2- 64.6
Week 3- 64.5
Week 4- 63.8
overgestapt na Gok
Week 5- 63.1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 14:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sterretje schreef:
Mirre en Paula jullie zijn mega veel afgevallen vind ik,
Hebben jullie je helemaal aan ega gehouden of is het zo dat je dan ook nog over de schreef bent gegaan Vraag Want al hou ik mij er echt aan val ik geloof ik nog niet zo veel af Lachen Zomaar ff een vraagje Lachen Zijn jullie wel over de schreef gegaan moet ik dat misschien ook eens meer doen Uitroep

Doeiiiiiii Sterretje

Hi sterretje, nee hoor, ik ben niet een keer over de shreef gegaan.
Ik ben altijd heel streng voor mezelf als ik aan het lijnen ben. Want als ik ook maar een beetje ga toegeven dan werkt het niet meer voor mij. Maar er komt natuurlijk een tijd dat ik weer wat extra`s ga nemen, maar ik ben nu nog heel erg gemotiveerd om zo door te gaan, dus ga ik er voor.
Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 14:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelijk heb je hoor Paula om je echt aan ega te houden,want anders is het hek van de dam he Lachen

Maar eerlijk gezegd was ik er toch echt nieuwsgierig naar Lachen

En net wat je zegd er komt wel een tijd dat het weer gaat gebeuren en weetje het sluipt er altijd weer zachtjes in he Lachen

Maar nu gaan we voorlopig stug door Lachen

Doei Sterretje Uitlachen

Week-2- 64.6
Week 3- 64.5
Week 4- 63.8
overgestapt na Gok
Week 5- 63.1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 14:46    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 47, 48, 49  Volgende
Pagina 26 van 49