Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 280, 281, 282  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Son -Ik weeg elke dag en daarna bel ik mijn man op te vertellen hoe of wat. Hij leeft heel erg met me mee en dat vind ik super lief.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 18:47    

Reageer met quote
Wat een weer vandaag; om depressief van te worden.
Hele dag werken en ik heb zo'n dakraam op mijn kantoor dus ik hoor de hele tijd het tikken van de regen. Huil huil

Menu van vandaag:
7.30 water-citroen
9.00 special k choco
11.00 sinaasappel
13.30 4 crackers , 2 met smeerkaas 20+. 2 met filet american
15.30 druiven
18.30 steengrillen met de collega's. Ben benieuwd wat ik er ga eten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 10:37    
Vrouw Weeggegevens   appelperzik
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weg met de weegschaal

Reageer met quote
ja, we worden in vakjes hier op de site onder verdeeld.
Maar de psychische dingen zoals opkomen voor jezelf (Nee leren zeggen) zijn volgens dingen die ook voorkomen bij andere methoden.

Groetjes appelperzik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 16:30    
Vrouw Weeggegevens   son73
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Wat lief dat je man zo mee leeft!!
Je zal nu wel heerlijk aan het steengrillen zijn. Ben benieuwd of je je een beetje in kan houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 18:06    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Paulinam,

Heb je lekker genoten van het steengrillen?
Kon je op tijd voelen wanneer je verzadigd was?
Dat voelen is bij mij een probleem.
Ook het lekker genieten van eten vind ik moeilijk doordat in gedachten altijd bezig ben met de hoeveelheid.
het idiote van jarenlang kcal tellen ?!?

Dat heb ik gelukkig al los kunnen laten en nu kijk ik naar de hoeveelheid voedsel dat in een kommmetje van mijn handen past. en heel belanrijk is ook dat ik niet meer dat onplof (ik zit te vol) gevoel wil hebben na een etentje.
Door te denken ik wil me lekkker voelen ook na de maaltijd kan ik nu pas aan de "niet onbeperktdooreten rem" trekken.

Hoe is dat bij jouw Paulinam, dat gevoel als ik vragen mag?

Groetjes appelperzik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 8:15    
Vrouw Weeggegevens   son73
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
ja, appelperzik, dat herken ik! Eten totje véél te vol zit... Maar waarom? Ik vind het altijd zo lekker, of zonde om niet op te eten, of bang dat je na weinig eten weer trek krijgt. Geen idee eigenlijk. Ik ga morgen uit eten en hoop dat anders te gaan doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 8:44    

Reageer met quote
Ha Appelperzik en Son, ik heb een super leuke avond gehad. Was heel gezellig met mijn collega's. Dacht ook dat ik me kwa eten zeer netjes gedragen had. Vond de weegschaal vanmorgen niet, ik kreeg 7 ons kado. Schaam Schaam
Toch heb ik dat volproppen redelijk onder controle, ik at vroeger ook tot ik niet verder kon en dan soms nog wel verder. Nu schep ik eten op en meestal laat ik wel wat over op mijn bord.
Gister was het stokbrood weer zeer verleidelijk en de diverse salades. Helaas waren er geen komkommer schijfjes of stukjes tomaat: vind ik zeer lekker. En dan de gezelligheid van kletsen en eten zorgt ervoor dat je door gaat. Maar ik zat niet vol toen ik ging, hele avond water gedronken, dat gaat me tegenwoordig zeer goed af.
Ik heb 5 mini stukjes vlees gehad, 4 x schep salade gepakt en ik denk een stuk of 8 / 10 stukjes stokbrood MET kruidenboter. Nou weet ik zelf dat in dat laatste en de salades de grootste boosdoener zit.
Vandaag er keihard tegen aan en dan is er morgen weer zo 5 ons af. Lachen ( hoop ik)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 9:01    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
son73 schreef:
ja, appelperzik, dat herken ik! Eten totje véél te vol zit... Maar waarom? Ik vind het altijd zo lekker, of zonde om niet op te eten, of bang dat je na weinig eten weer trek krijgt. Geen idee eigenlijk. Ik ga morgen uit eten en hoop dat anders te gaan doen

Dat eten tot je vol zit is iets wat ervoor gezorgd heeft dat we nu te zwaar zijn Son. Ik probeer me dat elke keer met eten voor ogen tehouden. Net als dat iemand hier ooit heeft gezegd: waarom op eten wat over is, je bent toch geen vuilnisbak.
Morgen met uit eten, gaan jullie na een buffet waar je op kunt scheppen? Of bestellen vanaf de menu kaart?
Buffet is verleidelijk, daar blijf je lopen als het lekker en gezellig is, dan kun je je van alles voornemen : gaat toch 9 van de 10 keer fout. ( bij mij dan).
Menu kaart moet je eenmalig beslissen en dat is het. Klaar. Op is op.
Maar bedenk je Son, als de avond gezellig is en het gezelschap ook dan geniet er lekker van en let daarna een dag of 2 extra goed op en het is er weer af. De boog kan niet altijd strak staan, je moet ook nog genieten van het leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 9:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi ,hoi,

Nou dat geldt niet bij mij zo helaas.
Langzaam maar zeker leer ik nu ook genieten van minder en te kiezen voor mezelf.

En waar ik heel blij ben is dat ik weer een beetje mijn verzadingsgevoel begin te herkennen.

Groetjes appelperzik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 9:12    

Reageer met quote
Menu:
7.30 water-citroen
9.00 special k choco
10.30 sinaasappel
13.30 4 crackers, 2 met smeerkaas 20+, 2 met filet
15.30 sinaasappel
18.00 omelet van 2 eitjes, 2 tarvo boterhammen, sla, tomaat en komkommer.
Hoop dat manlief vanavond op tijd is dan kunnen we nog lekker gaan sporten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 9:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 280, 281, 282  Volgende
Pagina 47 van 282