Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 280, 281, 282  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Dank je wel Marjond, maatje 42 is het inmiddels voor mijn broek ( nog niet bij elke broek maar heb er nu 1 in maatje 42) Lachen
De bovenkant hang ik nog op 48-50. Ach het was ooit 58-60 dus het gaat geweldig.
ja ik heb eindelijk de spirit gevonden en die ga ik zeker houden.
Dank je wel Marjond xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 11:39    

Reageer met quote
Vanmiddag weer sporten, heb er zin in.
Merk echt ontzettend veel verschil aan mijn rondingen ( vooral mijn benen en billen), niet eens zo zeer via de weegschaal. Leuk is ook dat mijn man bijna elke dag zegt dat hij het zo goed kan voelen Schaam Schaam , leuk hoor!!!

Menu voor vandaag:
7.30 water-lijnzaad
9.00 special k choco
10.45 sinaasappel
13.15 4 crackers smeerkaas 20+, 1 snee krentenbrood met halvarine smullen
17.45 gebakken witlof met eieren en spekjes.
druiven
avond niks, om 15.30 ook niet, zijn we aan het sporten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 11:48    
Vrouw Weeggegevens   Mirandalet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb (shakes)

Reageer met quote
Heeeeeee!!!! super je zit onder de 100 knap hoor Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 12:40    
Vrouw Weeggegevens   Tams
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten sporten

Reageer met quote
Echt goed bezig jij! Erg blij Fijn dat je man het ook zo tof vind, ik herken dat ook wel bij mijn vriend! Vind het ook altijd fijn als hij me complimentjes geeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 18:09    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi Palinam wat fijn voor je dat je door de 100 grens barierre bent, gefeliciteerd, goed bezig
groet
Zeeuws meisje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 20:09    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Paulinam schreef:
Dank je wel Marjond, maatje 42 is het inmiddels voor mijn broek ( nog niet bij elke broek maar heb er nu 1 in maatje 42) Lachen
De bovenkant hang ik nog op 48-50. Ach het was ooit 58-60 dus het gaat geweldig.
Dank je wel Marjond xx

Ohhh echt waar, meid wat geweldig. Jij hebt dus hele dunne beentjes! Ik heb korte stevige pootjes en billen en daarom zat ik met mijn 87kg echt strak in de 44. Ik vergeleek met mezelf maar zo zie je maar dat iedereen een heel ander figuur heeft.
Mijn bovenkant loopt ook ongeveer gelijk op. Dat is enerzijds makkelijk, maar anderzijds heb ik dan ook weinig borsten Schaam Schaam en dat is wel weer eens jammer Lachen
Maar jeee als jij van maat 58-60 afkomt en nu op 48-50 zit dan ga je echt als een speer he?
Je figuur verandert echt wel door het sporten he? Het wordt toch allemaal wat meer gestroomlijnd.

Ga zo door Paulinam!!

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 20:20    

Reageer met quote
Ha Jacomine en Mirandalet, hebben jullie zin om aan mijn sprintje mee te doen??
Zie hier de link http://www.weegclub.nl/forum/op-1-1-2013-onder-de-90-kilo-t38946-10.html.
Als 90 niet haalbaar is mag je ook voor een ander doel gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 20:21    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
marjond schreef:
Paulinam schreef:
Dank je wel Marjond xx

Ohhh echt waar, meid wat geweldig. Jij hebt dus hele dunne beentjes! Ik heb korte stevige pootjes en billen en daarom zat ik met mijn 87kg echt strak in de 44. Ik vergeleek met mezelf maar zo zie je maar dat iedereen een heel ander figuur heeft.
Mijn bovenkant loopt ook ongeveer gelijk op. Dat is enerzijds makkelijk, maar anderzijds heb ik dan ook weinig borsten Schaam Schaam en dat is wel weer eens jammer Lachen
Maar jeee als jij van maat 58-60 afkomt en nu op 48-50 zit dan ga je echt als een speer he?
Je figuur verandert echt wel door het sporten he? Het wordt toch allemaal wat meer gestroomlijnd.

Ga zo door Paulinam!!

Borsten Marjon?? Die zijn bij mij echt leeg gelopen, heb nu theezakjes. Ontzettend balen.
Baalde eerlijk gezegd altijd flink van de omvang die ik er had maar wat er nu van over is...Nee ben ik helemaal niet blij mee.
Ach zo heeft ieder wat toch en moet ik er maar mee leren leven maar zit toch serieus te denken aan een borstlift. Schaam Schaam

Wil ik je nog uitnodigen voor mijn sprintje maar jij hebt mijn droom gewicht!!
Je mag toch gezellig mee komen sprinten hoor, je hebt een leuke kijk op de dingen dus je bent van harte welkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 20:24    
Vrouw Weeggegevens   Mika09

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Paulinam, wat geweldig dat je onder die 100 zit! Ik ga je goede voorbeeld volgen hoor ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 20:35    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dat is lief dat ik met je sprintje mee mag doen, maar ik zit er nog in een paar en ik vind het wel even prima zo (als je het niet erg vindt Schaam Schaam ).
Ik blijf jou sowieso wel lekker volgen hoor, veel te gezellig en bovendien heel motiverend zoals je bezig bent en lekker overal schrijft!

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 20:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 280, 281, 282  Volgende
Pagina 44 van 282