Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 273, 274, 275 ... 281, 282, 283  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   DOEN
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De Freddie Schaam Schaam Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2016 14:52    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Heeee Paulinam jij bent er ook weer Erg blij
Nou ja ik kan beter zeggen 'ik ben er weer'.
Ik ben ook weer afgegleden. Dacht echt dat ik het niet meer zo ver ging laten komen, maar de stress is me nog altijd de baas.
Maar ik ga er weer voor. En jij ook. Wat n mooie motivatie heb je dat je de 27e de trouwdag van je dochter hebt! Nu even 10 dagen heel streng en dan mag je die dag van jezelf genieten. Pak je het de 28e gewoon weer op en stel je jezelf een nieuw doel.
Noteer ook hier je menuutjes weer. Dat is toch net wat meer stok achter de deur. Zo werkt T bij mij tenminste. Kop op. Je kunt het. WE kunnen het!!

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2016 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Ha Marjon, ja ik ben er weer. Kan de discipline niet op brengen om echt elke dag/week hier te posten....
Helaas niet onder de 100 op mijn dochter haar trouwdag maar ik heb er even goed van genoten.
18 juni vieren we de 50ste verjaardag van Ray en doe maar een poging om het dan wel te halen.
Zo niet hebben we 28 augustus vakantie en dan wil ik ook echt onder die 100. Probeer echt actief te zijn maar het weer werkt niet echt mee. Zit toch gewoon op kantoor overdag en wil dan na het avondeten zeker een uur wandelen met onze prachtige Kensey maar ben een mooi weer wandelaar ( of ja in ieder geval droogweer Erg blij wandelaar).
En natuurlijk veel in de tuin willen en moeten werken maar ook dan heb ik droog weer nodig.

Jaja excuses genoeg te vinden, emmers vol......... Lachen Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jun 2016 10:08    

Reageer met quote
Oh ja was er toch weer iets af met de laatste keer hier Lachen
9 ons minder sinds 20 mei, nu dus 103.1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jun 2016 10:10    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Pfff een hele tijd weer voorbij, helaas weer aangekomen maar mijn bloeddruk is ook te hoog, veel te hoog.
Samen met mijn huisarts heb ik besloten voor een maagverkleining te gaan. Ben zelfs al zover dat ik een datum heb gekregen voor de operatie. Het word een sleeve op 25 januari 2017. Spannend heel spannend vind ik het
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 13:54    

Reageer met quote
Dat is zeker spannend.

Wens je daarmee veel sterkte, weet niet wat het allemaal gaat betekenen? Moet je dan ook aan een dieet houden?

Het is je destijds goed gelukt om af te vallen....waarom nou niet meer?

Iig heel veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 15:01    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Oef dat is een onherstelbare ingreep hoor. Spannend en succes.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 15:11    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Tja Doen, het lukt me niet meer en klopte aan bij de huisarts om te kijken of hij me kon steunen. We hebben diverse opties doorgenomen maar omdat mijn bloeddruk zo hoog was en de medicijnen niet echt aansloegen, wilde we er niet een heel lang traject van maken.
Dauphine, ik realiseer me heel goed dat dit voor altijd is en niet om te draaien maar je word terdege goed gescreend tegenwoordig en als je het niet aan zou kunnen laten ze je niet zomaar door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 18:39    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Wat een dapper besluit Paulinam. Ik hoop dat het allemaal goed gaat, zal best nog een zwaar traject voor je zijn. We lezen het wel want je houdt ons vast wel op de hoogte. Hoop dat je bloeddruk gaat zakken. Groetjes.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 19:12    

Reageer met quote
Ik zou je het liefst aan het handje nemen, als ik dit zo lees. (Heb je niks aan) Man dit deed je een poos lang en dan kon je af en toe nog eens afwijken. Maar nu moet je. En mag niet meer, nooit meer afwijken.

Maar je bent een jaar weggeweest en hebt er vast goed met je man over gesproken, maar pfff, ik vind het heftig hoor. ik geloof dat er hier ook draadjes zijn met mensen die zo'n operatie hebben ondergaan. hoop dat je daar iets mee kan. Lekker inlezen...en nogmaals heel veel succes op je nieuwe te volgen pad. Kussen

Eten en drinken na een gastric sleeve
Na de operatie begint u met drinken en daarna krijgt u vloeibare voeding. Als u dit goed verdraagt, mag u weer vaste voeding eten. De volgende richtlijnen zijn daarbij van belang:

Eet niet vaker dan vijf ŕ zes keer per dag: ontbijt, lunch, avondeten en ’s morgens en ’s middags iets een klein tussendoortje
Eet per maaltijd een kleine hoeveelheid
Neem ruim de tijd voor iedere maaltijd en neem kleine hapjes
Drink regelmatig kleine hoeveelheden.
Stop met eten en/of drinken zodra u een verzadigd gevoel krijgt
Neem geen energierijke dranken of vloeibare producten.
Gebruik geen koolzuurhoudende dranken. Het vrijkomende gas kan een te grote druk in het kleine maagje veroorzaken waardoor er problemen kunnen ontstaan.
Gebruik dranken en vast voedsel niet samen.
Vermijd vet en taai vlees en vellen/schillen/draden van groente en fruit.
Gebruik dagelijks een vitaminepreparaat.

Leefstijl
Als de hoeveelheden per maaltijd klein zijn, is het belangrijk dat de voeding die gegeten wordt gezond is, zodat u toch de voedingsstoffen binnen krijgt die een lichaam nodig heeft om gezond te blijven en zorg voor voldoende beweging. Dit moet u de rest van uw leven volhouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 19:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 273, 274, 275 ... 281, 282, 283  Volgende
Pagina 274 van 283