Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 267, 268, 269 ... 278, 279, 280  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marjond
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goed van je Paulinam!

Ik ben ook lui van nature Schaam Schaam
Heb ook een jaarabonnement maar zodra ik om welke reden dan ook uit mijn ritme ben va ik gerust wéken weer niet. Verleden week maandag was ik voor het laatst geweest en ik moest woensdag (daags voor mijn reisje) nig even gaan. Maar redde het echt niet en 's avonds was ik vervolgens zo moe dat ik ervoor koos om op tijd naar mijn bed te gaan want ik moest er erg vroeg uit.
Zondagnacht was ik weer thuis, maar pas vandaag me ertoe gezet weer een schop onder mijn kont te geven en dus vanavond weer gegaan. Mijn grootste motivator is toch het loopschema van Evy. Daardoor moet ik wel 3x per week lopen in ieder geval en alles wat ik daarnaast nog doe is meegenomen.
Jij was altijd zo'n kei in het sporten. Bovendien ben je door het sporten vaak ook bewuster met je lijf bezig, waardoor je ook je eetpatroon beter handhaaft. We horen morgen wel hoe het was Lachen

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2015 21:44    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Ohhh Marjon , ik was niet helemaal duidelijk zie ik wel. Op maandag en woensdag is de puppy cursus, daar heb ik gisteren dus uit gehangen...heerlijk op zo'n nat veld met hier en daar een regenbui.

Ze word al zo groot en doet het goed.

Vanaf volgende week dinsdag ga ik weer sporten ik weet het zeker, tijdstip 20.30. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2015 10:45    

Reageer met quote
Owww ik dacht dat je vandaag al ging beginnen Cool

Je krijgt het wel druk dan, maar hoef je Ray ook moet teveel te missen Lachen

Je pup wordt inderdaad echt al groot he? Leuk ook om te zien hie ze leren, alhoewel het natuurlijk nog echte speelse, jonge honden blijven.
Wij gaan dit weekend de kitten halen als het goed is. Ook leuk! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2015 17:14    
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
ja Paulina,

weer beginnen met sporten is moeilijk....... ken het. Probeer toch zo goed mogelijk te blijven bewegen en de eerste afspraak die ik na een vakantie maak is die voor de sportschool.

Anders is er altijd wel een ander excuus om niet te gaan. Gelukkig ga ik met een vriendin, inmiddels al meer dan 10 jaar en we houden elkaar netjes op de rit. Dus ja, vanavond ga ik eerst nog een uurtje flink wandelen en morgen naar de fitness.

Als ik ben geweest, vind ik het meestal heerlijk Lachen en ben ik trots op mijn prestatie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2015 18:37    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mris
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Paulinam,

Je pup wordt al echt groot zeg! Lach

Weer beginnen met sporten is moeilijk. Je hebt al een ritme aangenomen zonder te sporten en des te moeilijker is het om weer te beginnen.
Je kunt het! Zet hem op kanjer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2015 15:34    

Reageer met quote
Klopt Anja, ik ging zelfs heel graag sporten en was dan ook echt fanatiek in dat uur of anderhalf dat ik ging. Maar net wat Mris zegt, het weer beginnen is zo moeilijk. Ik denk dat morgen al niet doorgaat, ik ga eten bij mijn zwager want die is jarig. Ik ga wel opletten wat ik eet.

Met moeite 2 ons eraf deze week maar het is er af en daar gaat het om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2015 11:43    
Vrouw Weeggegevens   Jeanette

Dieet: Less carb

Reageer met quote
Gefeliciteerd met je zwager.

Sterkte met de verleidingen. Alles wat je niet neemt hoeft er ook niet af. Cool (je weet wie het zegt hč Uitlachen ) Maar ik méén het wel. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2015 7:46    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
De dinsdag heel netjes gegeten van de kookkunst van zwager, heerlijk Indisch.....

Jawel zeer trots op mezelf, wilde donderdag avond gaan sporten en nadat dinsdag niet door ging en ik hoorde dat de sportschool avonds niet open was wilde ik me er alweer bij neer leggen maar Nee hoor....ik ben de ochtend gegaan. We zijn wel gisteren avond uit eten gegaan en dat was nu weer niet de bedoeling. Maar begin met sporten is gemaakt Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2015 10:43    

Reageer met quote
Goed van je!! De eerste stap is het moeilijkst en ik weet zeker dat je weer om bent, jou kennende!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2015 10:45    
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
marjond schreef:
Goed van je!! De eerste stap is het moeilijkst !

Zo is het maar net ...... de eerste stap is gezet. Als je nu hier blijft posten over je sport voel je een extra stimulans om echt te gaan Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2015 11:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 267, 268, 269 ... 278, 279, 280  Volgende
Pagina 268 van 280