Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 253, 254, 255 ... 281, 282, 283  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
ja ik hoopte eigenlijk ook dat dat uur fietsen misschien door werkte gisteren, ga vanavond body-pump doen....hoe lang zal die doorwerken denk je.....kan ik morgen ook iets lekkers pakken Ik val van me stoel van het lachen!
Nee gekheid natuurlijk.

Bij ons hoort iets lekkers bij gezelligheid en eerlijk het was een hele leuke dag. In de ochtend zei de jongste nog: mam word een saaie dag vandaag. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2015 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Jeanette

Dieet: Less carb

Reageer met quote
Precies! Dat soort dagen horen er gewoon bij!!! Jij begrijpt het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jan 2015 10:05    

Reageer met quote
Goed gegaan gisteren. Zeer net eetpatroon en s'avonds 1 uur body pump en tadadadadaaaaa
9 ons minder Lachen
vandaag 89.9 kilo

Zaterdag dus 91.3 en nu 89.9 yeahhhhhh.

Nu vandaag doorkomen, is mijn vrije dag en op een of andere manier loopt die altijd net niet helemaal zoals het moet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jan 2015 12:35    
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ha Paulinam,

wil je graag elke dag wegen?

Heb het afgeleerd, schommel zo veel, ik weeg nog maar 1x per week. Lekker relaxt.

Maar ja, als je het prettiger vindt, zeker blijven doen.

lieve groetjes, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jan 2015 16:44    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Jeanette

Dieet: Less carb

Reageer met quote
Whoop whoop (doet een dansje cheerleader ) ik ben blij voor je!!! Als nou vandaag ook nog goed gegaan is krijg je een veer in je..... euh pluim op je hoed! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jan 2015 18:30    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Jaaaaa... Ik dans mee... Toch? Lachen

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jan 2015 19:25    
Vrouw Weeggegevens   Mris
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Toppie!
Houd het vol hoor Lach

Mijn gewicht schommelt ook te veel, dus weeg me maar 1 keer per week om niet te gefrustreerd te raken hihi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2015 8:54    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Haha ik dans lekker mee Marjon..... Disco Maar je mag de veer....pardon de pluim even bewaren tot zaterdag Jeanette
Zat weliswaar 2 ons bij, dat brengt me vandaag op 90,1 maar normaal houd ik het op dinsdag/woensdag niet onder 5 ons erbij DUS....... Lachen
Ik weeg elke dag, Anja en Mris en heeeeel eerlijk, zelfs 2 keer op een dag. Cool De ochtend en de avond. Noteer in mijn telefoon het gewicht van de ochtend en het avond gewicht staat in een boekje op mijn nachtkastje. Kijk wel altijd terug, zo van wat was ik vorige week woensdag en vol trots kan ik hier vertellen dat ik vorige week woensdag 91.3 kilo. Kijk en dan haal ik toch weer motivatie uit die 2 ons erbij. Haha hoe raar zit ik dan in elkaar.

Vanavond weer body pump, heb hele erge spierpijn in mijn bovenbenen en hoop echt dat het lukt vanavond, kom echt met moeite achter mijn bureau vandaan. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2015 9:53    

Reageer met quote
Ohhh ja vergeet ik nog te zeggen dat mijn boek van GOK in binnen is, ben er al in aan het lezen maar veel is me nog niet duidelijk. Moet me er echt goed in gaan verdiepen, snap helemaal niks van die koolhydraten, wat zijn dat eigenlijk domme dingen zeg Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2015 9:58    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Het is ook heel andere materie, we zijn zo gewend om naar de calorieën te kijken. Maar ga maar eens voor de gein alle pakjes en zakjes in je keukenkastjes na. En in de koelkast. Dan heb je snel een idee wat goed is en niet. Verder heeft CZ een app waarop je ook koolhydraten snel kunt zien.
Het gekke is dat het werkt. Ik ben niet zo'n vleeseter. Ben eigenlijk van de groentes, pastas en fruit en yoghurt. Dat mag niet allemaal meer in grote hoeveelheden, maar dan is het een kwestie van kijken naar wat je wel mag. EN en in je koolhydratenuurtje mag je eigenlijk nog best veel. Ik doe daar nog niet echt veel mee, bang dat ik teveel neem. Maar morgen bijvoorbeeld beb ik een etentje van mijn werk. In een heel fancy restaurant. Daar ga ik van genieten. GEWoon omdat bet kan. Bij Ega voelde ik me veel gelimiteerder.
Lees het boek maar lekker door. En waarschijnlijk nog eens en stel vragen waar nodig!

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2015 11:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 253, 254, 255 ... 281, 282, 283  Volgende
Pagina 254 van 283