Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 250, 251, 252 ... 278, 279, 280  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Er komt GEEN boom dit jaar Lachen

Was ik nou ook maar zo stellig over mijn gewicht....helaas lukt niet. Heb al 2 avonden met een zak chips en stuk kaas afgesloten. Schaam Schaam

Sporten blijft goed gaan, gelukkig maar anders zou ik heel wat meer aankomen.
Normaal als Ray onderweg is kan ik heel goed overal vanaf blijven maar nu lukt het me niet.
Heb teveel om over na te denken, 1 van onze jongens ( 22 jaar) is bezig met een huis te kopen en hij betrekt mij daar heel erg bij . Vind ik absoluut niet erg want ik wil graag alles weten maar het spookt wel veel door mijn hoofd. Hij gaat samen wonen maar wil het huis zelf kopen/financieren.
Zijn tweelingbroer zit heel erg met het feit dat zijn broer al uit huis kan en voelt zich minder. De jongste is blij want die krijgt een grotere kamer. Cool
Verder zit ik in de medische molen voor mijn arm/hand. Diverse onderzoeken gehad en er komt maar niks uit. Huil huil Begin er genoeg van te krijgen.
Daarnaast heeft het bedrijf waar ik werk moeite om het hoofd boven water te houden.......

Genoeg pieker materiaal en helaas bedenk ik dan dat dat alleen maar weg gaat door te eten. Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 dec 2014 13:25    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Tja', ik ken dat. Van zoveel aan je hoofd ga je eten, ik tenminste. Probeer in ieder geval dan de goede dingen te eten. Ik duim voor je, veel succes.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 dec 2014 15:01    

Reageer met quote
Dank je wel Dauphine, ik denk te veel. Wilde hier al weer beginnen met ik denk dat....... En dat heb ik maar ge "delete".
Gisterenavond overleeft zonder chips of kaas, wel 4 zure snoepjes gepakt. Nou overwinning op mezelf. Niet kunnen sporten want er kwam iemand voor mijn nieuwe laptop en die nam mijn oude mee om eens goed na te kijken.
Vanavond een uur op de hometrainer thuis onder genot van "revenge" een super serie waar ik zo een uur bij weg fiets. Nou ideaal toch....tijdens fietsen goede serie kijken , niet snaaien en kcal verbranden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 dec 2014 13:19    

Reageer met quote
Nou ja 1 ons erbij Schaam Schaam
Tja is te overzien.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 dec 2014 13:00    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Spannen Paulianam, je zoon die een huis koopt. Wij zitten met hetzelfde. Dit jaar heeft zowel de dochter als de zoon een huis gekocht. De eerste woont al de tweede is aan het laatste stukje verbouwing toe. Hopelijk zitten ze er met de Kerst!!

Ik wilde dit jaar eigenlijk ook niet persé een kerstboom, maar manlief wilt hem heel graag. Dus gisteren is de boom in de kamer gezet samen met de Kerststal. Toch wel heel gezellig.

Lekker genieten van deze periode, met en zonder Kerstboom! Het gaat om de sfeer en niet om de boom.

lieve groetjes, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 dec 2014 17:15    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015 10:23    

Reageer met quote
Zo een hele tijd niet hier geweest, heel druk gehad op het werk en thuis en absoluut niks aan de lijn gedaan. Van alles gegeten en van genoten en nu zoals zovelen besloten het weer op te pakken.
Ook eigenlijk niet zo echt besloten; ben dat losbandige alweer zat en eet liever wat gezonder en regelmatiger.
Goh wat een openbaring dat ik dit hier zo maar neer zet. Eigenlijk is morgen mijn officiële weegdag hier maar dacht: met de billen bloot Schaam Schaam en de schade hier maar meteen neer zetten.
Ik hoop ergens nog steeds die 82 kilo een keer op de weegschaal te zien en zat er afgelopen jaar heel dicht tegen aan dus wie weet ga ik het dit jaar halen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015 10:27    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Succes meis we hebben een blanco jaar voor ons ik zet mijn schouders er ook weer onder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015 10:50    

Reageer met quote
Klopt Ellen. Een nieuw jaar met nieuwe kansen wat wil een mens nog meer ( behalve kilo's verliezen ohhh )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015 10:53    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Heee Paulinam!
Leuk je i mijn boekje weer te lezen! Was gisteren nog naar je op zoek en zag dat je ook weer even niet was geweest.
Maar t nieuwe jaar geeft weer een nieuwe impuls en we gaan er weer voor!
Ik heb uiteindelijk de knop omgezet naar GOK. Moest echt even een nieuwe stimulans hebben. Gaan we dit jaar beiden ons streefgewicht halen? We gaan er voor! Kussen

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015 11:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 250, 251, 252 ... 278, 279, 280  Volgende
Pagina 251 van 280