Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 280, 281, 282  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wilma72
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond en lekker eten

Reageer met quote
hi paulinam Erg blij

Ik vind het leuk om jou te volgen!! jeetje ik ben effe niet langsgeweest en je bent al weer ruim 5kilo kwijt; ik kan niet anders zeggen : PETJE AF !!!

Ik vind het geweldig zoals je hier je valkuilen van bbq tot uitje met vrienden bespreekt en desalnietemin doorzet !!!
Je mag wel erg trots op jezelf zijn !! ongeacht wat de weegschaal nu zegt Lachen

Wat je kwijt bent, ben je kwijt !!!
Respect voor je inzet en je disipline om ondanks vakantie lekker te fietsen en rekening te houden met wat je in je mond stopt !!

you goo girl Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 2:07    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Wilma72 schreef:
hi paulinam Erg blij

Ik vind het leuk om jou te volgen!! jeetje ik ben effe niet langsgeweest en je bent al weer ruim 5kilo kwijt; ik kan niet anders zeggen : PETJE AF !!!

Ik vind het geweldig zoals je hier je valkuilen van bbq tot uitje met vrienden bespreekt en desalnietemin doorzet !!!
Je mag wel erg trots op jezelf zijn !! ongeacht wat de weegschaal nu zegt Lachen

Wat je kwijt bent, ben je kwijt !!!
Respect voor je inzet en je disipline om ondanks vakantie lekker te fietsen en rekening te houden met wat je in je mond stopt !!

you goo girl Erg blij

Dank je wel. Wilma.
Ik zit hier met een grote lach rond mijn mond. Lachen
Zo leuk de reacties van mede strijders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 18:50    

Reageer met quote
De avond heel goed doorgekomen gisteren, lekker tot 2 uur buiten gezeten, 5 stukjes stokbrood met beleg gehad en de weegschaal vond dat vanmorgen niet erg.
Deze mensen had ik vanaf begin februarie niet meer gezien en zij raakte niet uitgepraat over hoe goed ik er uit zie, zelfs jonger haha.
Rode wangetjes waren het resultaat maar dat doet je zo ontzettend goed.

Vandaag een luie dag gehad, af en toe in zwembadje en weer onder afdak. Enige beweging was naar de koelkast lopen voor flesje koud water. Erg blij

Menu voor vandaag:
10.00 water met citroen
3 geroosterde boterhammen met halvarine en rookvlees en rosbief
13.30 zakje chips Erg blij Schaam Schaam
16.00 appel
18.00 kommetje groetensoep ( van gister)
russisch ei met sla, komkommer en tomaat
Nee geen bbq voor ons, hadden zowiezo niet echt zin om veel van het eten te maken.

Nu nog lekker buiten zitten en morgen er tegen aan, we gaan het terras onder de veranda opnieuw straaten. Dus dat wordt sjouwen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 18:56    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Paulinam heerlijk toch zulke reacties he? Dat geeft je ook weer motivatie om door te gaan!!
Weeg jij je iedere dag? Ik durf dat niet want die weegschaal schommelt zo veel dat ik bang ben dat ik ernstig depri ervan word wanneer het teveel naar beneden schommelt Schaam Schaam
Morgen weer mijn weegdag maar ik ben bang dat het een rood vakje wordt. Niet omdat ik zo slecht mijn best heb gedaan maar wel omdat ik door de warmte heel veel vocht vasthoud. Nou ja, als dat zo is dan ben ik vast volgende week weer heeeeel veel afgevallen Lachen Lachen (hoor je hoe ik mezelf oppep hihi).

Heel veel succes van de week weer he?

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 19:45    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   k84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wauw wat een geweldige reacties! Die doen je echt goed heh! Succes weer komende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 20:05    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Jij gaat toch heel goed. Ik red het niet om buiten op het balkon te zitten, mij veel te warm. Fijn voor je dat de weegschaal het niet erg vond dat je wat meer at. Op dagen zoals dit is het niet goed voor het eten. Maar ja de koelte komt er aan. Cool

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 20:15    

Reageer met quote
marjond schreef:
Paulinam heerlijk toch zulke reacties he? Dat geeft je ook weer motivatie om door te gaan!!
Weeg jij je iedere dag? Ik durf dat niet want die weegschaal schommelt zo veel dat ik bang ben dat ik ernstig depri ervan word wanneer het teveel naar beneden schommelt Schaam Schaam
Morgen weer mijn weegdag maar ik ben bang dat het een rood vakje wordt. Niet omdat ik zo slecht mijn best heb gedaan maar wel omdat ik door de warmte heel veel vocht vasthoud. Nou ja, als dat zo is dan ben ik vast volgende week weer heeeeel veel afgevallen Lachen Lachen (hoor je hoe ik mezelf oppep hihi).

Heel veel succes van de week weer he?

ja ik weeg elke dag, ik ben een controlle freak zullen we maar zeggen. Als ik iets fouts gegeten heb, wordt ik de volgende dag meteen gestraft. Voor mij is het een stok achter de deur, want als ik s avonds snaai zin heb en ik kan dat weerstaan en er is smorgens niks bij...dan ben ik zo trots dat ik het weer heb weerstaan haha.
Daarom doe ik het, snap je. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 20:28    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
k84 schreef:
Wauw wat een geweldige reacties! Die doen je echt goed heh! Succes weer komende week!

Dank je wel K84, jij ook succes voor deze week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 20:29    

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Jij gaat toch heel goed. Ik red het niet om buiten op het balkon te zitten, mij veel te warm. Fijn voor je dat de weegschaal het niet erg vond dat je wat meer at. Op dagen zoals dit is het niet goed voor het eten. Maar ja de koelte komt er aan. Cool

Groetjes Morgenrood2

Het eten is echt raar met zo een dagen, je hebt geen zin om te eten maar ondertussen werk je toch een hoop naar binnen.
Ik ben gek op dit weer, kan er zo van genieten en baal ook echt dat het al weer minder wordt.
Als we het ons konden veroorloven zouden we ook echt naar een warm land emigreren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 20:31    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Paulinam schreef:
morgenrood2 schreef:

Groetjes Morgenrood2

Het eten is echt raar met zo een dagen, je hebt geen zin om te eten maar ondertussen werk je toch een hoop naar binnen.
Ik ben gek op dit weer, kan er zo van genieten en baal ook echt dat het al weer minder wordt.
Als we het ons konden veroorloven zouden we ook echt naar een warm land emigreren.

Het is fijn voor je dat je er zo goed tegen kunt. Van mij hoeft het niet zo. Ik vind tussen de 20 en 22 graden meer dan genoeg. Een ander land heeft waarschijnlijk ook ander klimaat. Maar dit hier is mij te veel. Maar drink wel veel water en dat koelt ook af.

Groetjes Morgenrood2 en geniet nog van de avond.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 20:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 280, 281, 282  Volgende
Pagina 26 van 282