Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 242, 243, 244 ... 280, 281, 282  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   a63
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Gaat goed Paulinam!!!

Van de callanatics heb ik wel wat spierpijn. En vanmorgen ook nog naar de fitness geweest. Ben benieuwd of ik morgen nog kan lopen???? hahahaha

De callanatics was wel super leuk en heel erg gezellig. Voelde met direct thuis bij deze vrouwen. Dus je begrijpt ik heb me opgegeven om in het vervolg op donderdagmiddag mee te doen.
Gelukkig heb ik wel een goede basisconditie anders was het wel zwaar geweest. Zijn die jaren fitness en cardio toch niet voor niets geweest.

Wil je even een heel fijn weekend wensen,
lieve groetjes, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2014 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Super blij met de weegschaal. Gewoon 2,8 kilo minder, in 1,5 week dat wel. Maar er is toch mooi al weer veel van af.
Vanavond een feest met bbq, tja zal wel zien hoe dat gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 sep 2014 10:08    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Wat een super resultaat Paulinam. Daar mag je trots op zijn. Hard gewerkt!

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 sep 2014 19:50    

Reageer met quote
marjond schreef:
Wat een super resultaat Paulinam. Daar mag je trots op zijn. Hard gewerkt!

ja heel blij.
En toen 2 kilo extra van het weekend.....wordt weer hard werken. Maar het hoort er ondertussen bij, gaat er wel snel af maar hoop ook genoeg om zaterdag weer groen te zijn.
Dan is onze tweeling jarig zondag en dan is er taart en lon-tong......en ik maar denken dat het makkelijk werd zonder Ray. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 sep 2014 14:03    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Moet nog een halve kilo wegwerken dan sta ik zaterdag gelijk. Hoop natuurlijk dat ik groen scoor.

Heel stil hier want ik heb het ontzettend druk. Zowel op werk als thuis. Maandag zijn ze bij ons huis begonnen met de bodem sanering en het is een grote bouwput rondom het huis. Vreselijk alleen maar zand. Zowel buiten als binnen. Geeft me ontzettend stress en huilbuien. Goh dan mis ik Ray nog eens extra op de beslis momenten. Al 2 keer deze week een vreet bui gehad en is er een zak paprika chips en stukjes kaas soldaat gemaakt. Maar ik ben wel naar tae bo geweest dinsdag. En vanavond weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 sep 2014 10:06    
Vrouw Weeggegevens   a63

Reageer met quote
Paulinam schreef:
Moet nog een halve kilo wegwerken dan sta ik zaterdag gelijk. Hoop natuurlijk dat ik groen scoor.

Heel stil hier want ik heb het ontzettend druk. Zowel op werk als thuis. Maandag zijn ze bij ons huis begonnen met de bodem sanering en het is een grote bouwput rondom het huis. Vreselijk alleen maar zand. Zowel buiten als binnen. Geeft me ontzettend stress en huilbuien. Goh dan mis ik Ray nog eens extra op de beslis momenten. Al 2 keer deze week een vreet bui gehad en is er een zak paprika chips en stukjes kaas soldaat gemaakt. Maar ik ben wel naar tae bo geweest dinsdag. En vanavond weer.

Wat vervelend die rotzooi in en om je huis. Dat geeft zeker stress. Tae bo kan dan voor een beetje ontspanning zorgen. Dus ga vanavond zeker weer, goed voor jezelf zorgen in zo'n stress periode, dan kun je het weer beter aan.

Leef met je mee, kan ook helemaal niet tegen rommel in en rondom het huis. Ben niet supernetjes hoor maar vind het heerlijk als het opgeruimd is . . . . .

Ga voor die halve kilo minder en koop gewoon geen lekkere dingen meer, ook niet voor de kinderen. Dan is de verleiding gewoon minder groot.

Succes,
lieve groetjes, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2014 9:20    

Reageer met quote
Nou met moeite groen gescoord afgelopen week.
Weekend weer veel te veel gegeten: jongens waren zondag jarig en zaterdag hebben mijn dochter en haar vriend mee geholpen alles zand vrij te maken in huis. ( helaas gisterenavond lag alles weer vol zand van het bezoek).
Zat weer 1,7 kilo aan vanmorgen.....zucht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2014 10:40    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Het is nog steeds niet klaar bij ons, word er moedeloos van. Sleep me naar het werk en sleep me naar tae bo. Alles gaat op automatische piloot....zo ook het eten helaas. Kan geen weerstand bieden, ik baal ontzettend.
Ray gisteren terug gekomen van bijna 3 weken weg zijn en die is gewoon in de tijd 4,4 kilo afgevallen Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 sep 2014 11:12    
Vrouw Weeggegevens   a63

Reageer met quote
Paulinam schreef:

Ray gisteren terug gekomen van bijna 3 weken weg zijn en die is gewoon in de tijd 4,4 kilo afgevallen Heel heel boos

Wat een bofkonten zijn het toch . . . . . .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 sep 2014 11:40    

Reageer met quote
Zo vreselijk oneerlijk Anja. Maar ja ik ben wel trots op hem, zijn beginnend buikje word zo al een stuk minder Cool

Gisteren een redelijke eetdag gehad en helaas door het slechte weer niet meer gewandeld. Vandaag tot nu toe: gaat wel. Ontzettend zin in eten....maakt me eigenlijk niet uit. Om 11 uur cup a soup en hartige sultana op. Schaam Schaam
Nu net 3 crackers met smeerkaas en komkommer. Nog een sinaasappel bij voor 3 uur en vanavond staat er friet op het programma, ben benieuwd of ik me kan inhouden. Laatste weken gaat dat wel goed op frietdag, ga me het niet helemaal ontzeggen.
Daarna even snel de tuin doornemen met Ray , is het gisteren door het weer niet van gekomen en dan op naar tae bo.
Morgen word de oprit weer dicht gestraat, de schutting geplaatst en zaterdag word het nieuwe terras bestraat. Heb prachtige grote zwarte tegels besteld.
Vrijdag avond uiteten bij de griek en daarna naar de bios, heerlijk samen met mijn mannetje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 sep 2014 13:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 242, 243, 244 ... 280, 281, 282  Volgende
Pagina 243 van 282