Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 281, 282, 283  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Vanmorgen 5 ons erbij. Tja jammer maar altijd nog onder de 84. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 aug 2014 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ik geloof dat je morgen met vakantie gaat dus: Prettige vakantie, geniet ervan !! En best goed hoor (héél goed zelfs) dat je nog onder de 84 zit. Probeer het in de vakantie "gelijk" te houden , dat zou fantastisch zijn. Nogmaals een fijne tijd gewenst.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 aug 2014 10:59    

Reageer met quote
Nog even snel berichtje. Helaas klein rood. Maar heel tevreden met resultaat. 83.3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2014 9:21    
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
En dan nu.......... lekker genieten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2014 13:56    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
He Paulinam je bent lekker op vakantie zie ik. Hoop dat je er heerlijk van geniet. Ik gun het jullie zo!! Erg blij

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 sep 2014 19:18    

Reageer met quote
Heerlijk genoten , ben een beetje bang dat de weegschaal het veeeel te veeeel vind morgen. Maar mag het fijne gevoel wat we aan deze vakantie hebben overgehouden niet overspoelen. Het was fantastisch, we hebben ruim 70 kilometer gelopen in de brandende zon ( 30 graden ) op onze teenslippers. Hartstikke leuke maar ook confronterende vergelijk foto's gemaakt. Post er hier nu 1 en de rest in mijn foto boekje.
Deze is van juni 2012, toen was ik ongeveer 25 kilo zwaarder als toen ik mijn vakantie begon.

Ik ga vanaf morgen weer wat opletten maar aangezien we zaterdag met de kinderen uit eten gaan om te vieren dat we 8-9 alweer 25 jaar getrouwd zijn , zie ik deze tussendagen een beetje als oefen dagen.
Ik geef morgen mijn gewicht door, dan is het verschil van voor en na de vakantie duidelijk. Daarna gewoon weer op zaterdag. ( 9 dagen dus)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2014 18:35    
Vrouw Weeggegevens   marjond

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Jaaaa je bent er weer! En? Hoe heb je het gehad? WAs je weer in Spanje? Waar?

De foto's zijn spectaculair he? Wat een verschil. Wat mag jij trots zijn op jezelf. ECHT geweldig!
Nu een paar oefendagen en dit weekend lekker genieten van jullie etentje tgv jullie 25 jarig huwelijk. Dat is een feestje zeker waard!!

Remember hapiness is a way of travel... not a destination.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2014 18:57    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
marjond schreef:
Jaaaa je bent er weer! En? Hoe heb je het gehad? WAs je weer in Spanje? Waar?

De foto's zijn spectaculair he? Wat een verschil. Wat mag jij trots zijn op jezelf. ECHT geweldig!
Nu een paar oefendagen en dit weekend lekker genieten van jullie etentje tgv jullie 25 jarig huwelijk. Dat is een feestje zeker waard!!

Het was geweldig Marjon, heerlijk 10 dagen in Salou en Cambrils rond gewandeld. Alleen jammer dat de echte Spanjaarden zover te zoeken zijn. Heb weinig Spaans kunnen praten. Maar weet gelukkig met barretjes wel te vinden, dus heb mijn hart kunnen ophalen. Eten in het hotel was fantastisch ( helaas)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2014 18:59    

Reageer met quote
Poeh bijna 5 kilo erbij. Een dikke rode 4.8 kilo extra meegenomen uit Spanje Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 sep 2014 8:20    
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Paulinam schreef:
Poeh bijna 5 kilo erbij. Een dikke rode 4.8 kilo extra meegenomen uit Spanje Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam

En dan kijk je nu nog eens naar de foto van dit jaar en 2 jaar geleden. Hee joh dat zijn 25 kilo. JE KUNT HET !!!!

Nu weer op de rem en hang desnoods overal die voor en na foto op, zodat je een visuele ondersteuning hebt. Ik draag een minifotootje in mijn portemonnee voor de moeilijke momenten. Alleen al als ik eraan denk om er naar te kijken, helpt het!!

Ik weet niet of je het plaatje kunt zien. Een beetje vies geworden door het mee nemen.

Liefs, Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 sep 2014 8:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 281, 282, 283  Volgende
Pagina 240 van 283