Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 233, 234, 235 ... 280, 281, 282  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Paulinam schreef:
Waarom kan ik als ik een doodgewone werk dag heb me eigen heel goed beheersen met eten en vlieg ik in het weekend zooooo uit de bocht????

De eindstand vanmorgen 87,5. 2,5 kilo erbij vanmorgen sinds zaterdag.
Er is ook wel veel vocht bij denk ik zo want heb geisteren heel veel beweging gehad ( 45 minuten flink gelopen en 70 hard gefietst).
Heel jammer, neem me nu voor om 7 dagen niet te zondigen. Netjes te eten maar geen snoep oid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jul 2014 13:05    
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Paulinam schreef:
Paulinam schreef:
Waarom kan ik als ik een doodgewone werk dag heb me eigen heel goed beheersen met eten en vlieg ik in het weekend zooooo uit de bocht????

De eindstand vanmorgen 87,5. 2,5 kilo erbij vanmorgen sinds zaterdag.
Er is ook wel veel vocht bij denk ik zo want heb geisteren heel veel beweging gehad ( 45 minuten flink gelopen en 70 hard gefietst).
Heel jammer, neem me nu voor om 7 dagen niet te zondigen. Netjes te eten maar geen snoep oid.

ha Paulinam, weet je al waarom je in het weekend zo uit de bocht vliegt? Ben je misschien gedurende de week te streng voor jezelf??
Dan houdt je het nl. ook niet vol.
Probeer er eens over na te denken, misschien dat het dan vanzelf beter gaat. (Nou ja, vanzelf . . .. met lijnen gaat niets vanzelf Verward )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jul 2014 14:34    

Reageer met quote
Anja, Ik houd de laatste tijd de kcal weer heel streng bij en die zitten tussen de 1500-1800. Niet slecht denk ik zo. Daarnaast elke dag ongeveer 350-450 kcal verbrand met bewegen dus te streng denk ik niet. Het is gewoon echt teveel snoepen , door blijven eten.....Alsof de rem er dan af is, krijg het niet afgeleerd. Zelfs nou Ray het weekend weg is blijft het maar doorgaan. Afgelopen zaterdag met kleinkinderen naar Macdonalds. Toen dacht ik heel braaf : vanavond een licht maaltijdje en het is weer goed maar toen kwam de jongste thuis me stokbrood en lekkere kaasjes en salades en toen was ik alweer verloren. Zondag brood als ontbijt ( alleen op zondag) en toen s'avonds een gyros menu van de griek , die ik niet wilde laten staan want dan moest ik het morgen opeten en dan is de maandag ook weer verprutst Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jul 2014 19:15    
Vrouw Weeggegevens   a63

Reageer met quote
Paulinam schreef:
Anja, Ik houd de laatste tijd de kcal weer heel streng bij en die zitten tussen de 1500-1800. Niet slecht denk ik zo. Daarnaast elke dag ongeveer 350-450 kcal verbrand met bewegen dus te streng denk ik niet. Het is gewoon echt teveel snoepen , door blijven eten.....Alsof de rem er dan af is, krijg het niet afgeleerd. Zelfs nou Ray het weekend weg is blijft het maar doorgaan. Afgelopen zaterdag met kleinkinderen naar Macdonalds. Toen dacht ik heel braaf : vanavond een licht maaltijdje en het is weer goed maar toen kwam de jongste thuis me stokbrood en lekkere kaasjes en salades en toen was ik alweer verloren. Zondag brood als ontbijt ( alleen op zondag) en toen s'avonds een gyros menu van de griek , die ik niet wilde laten staan want dan moest ik het morgen opeten en dan is de maandag ook weer verprutst Schaam Schaam

Paulina, toch denk ik dat je weet hoe het anders moet. Want je bent al zo veel afgevallen. Teveel snoepen dat brengt je zoals je zelf ook weet helemaal niets. Dus zet lekker wat cherrytomaatjes of fruit op de aanrecht zodat je iets gezonds eet. En probeer te kiezen of de kaasjes met het stokbrood of de Griek, maar niet allebei.

(lukt mij ook niet iedere keer Schaam Schaam maar ik blijf het proberen!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jul 2014 16:43    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Je hebt helemaal gelijk, ik ben niet voor niets zo ver gekomen maar ik heb het hier al vaker gezegd het lijkt wel of ik het zo genoeg vind. Ik kan het niet meer zo op brengen en ben eigenlijk heel tevreden als op zaterdag blijkt dat ik gelijk of zelfs iets minder weeg. Mens zit raar in elkaar en ik nog erger..... Schaam Schaam

Maar blijf proberen om het volgend weekend helemaal anders te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jul 2014 16:53    

Reageer met quote
Ik denk dat ik me niet meer zo ga fixeren op mijn gewicht maar eens ga kijken naar mijn kleren.
Heb gisteren bij de Primark 4 broeken gekocht: 3 x 42 en 1 x 40. Ik dacht dei 40 neem ik mee als stok achter de deur maarrrr......de broeken maat 42 kunnen terug Lachen veel te groot en de 40 zit perfect. Yeah helemaal blij.
Geweldig vroeger had ik maat 48-50 van broek en nu gewoon 40!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jul 2014 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Wat een leuke opsteker Paulina. Veel plezier met je broek, wat zal je je er fijn in voelen.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jul 2014 7:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   a63

Reageer met quote
Paulinam schreef:
Ik denk dat ik me niet meer zo ga fixeren op mijn gewicht maar eens ga kijken naar mijn kleren.
Heb gisteren bij de Primark 4 broeken gekocht: 3 x 42 en 1 x 40. Ik dacht dei 40 neem ik mee als stok achter de deur maarrrr......de broeken maat 42 kunnen terug Lachen veel te groot en de 40 zit perfect. Yeah helemaal blij.

GEWELDIG!!!!!

Kom even gedag zeggen, we 'zien' elkaar weer in augustus.
Lieve groetjes,
Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jul 2014 9:39    

Reageer met quote
a63 schreef:
Paulinam schreef:

GEWELDIG!!!!!

Kom even gedag zeggen, we 'zien' elkaar weer in augustus.
Lieve groetjes,
Anja

Dank je wel Anja en een hele fijne vakantie Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jul 2014 11:16    

Reageer met quote
Heb mijn draai met bewegen helemaal gevonden.
Al 2 weken is dit mijn schema:
Na het avond eten als het redelijk weer is fiets ik na ons dorp ( ongeveer 5 km enkel) en daar fiets ik wat rond en dan heb ik zo ongeveer 15 kilometer op mijn teller staan. Is het weer minder dan ga ik om 20.30 een uur op de hometrainer , dan heb ik 30 kilometer erop staan. En dat heeft beide net zoveel effect op de weegschaal de volgende dag, dus dat ga ik er in houden.
De kilo's willen nog steeds niet echt wijken maar ik pas beter in mijn zomer T-shirts en dat is heeeel fijn. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jul 2014 11:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 233, 234, 235 ... 280, 281, 282  Volgende
Pagina 234 van 282