Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 281, 282, 283  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Haha dat wel smullen
ja we hebben even aan zijn naam moeten wennen maar hoort er nu echt bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Yun
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat geloof ik ja, vind hem echt prachtig en ook nog nooit eerder gehoord

Fotohoekje Yun Eetdagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 19:29    

Reageer met quote
Komt van het kleding merk Chasin. Net zoiets als Gstar geloof ik maar dan iets minder bekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 19:45    
Vrouw Weeggegevens   Yun
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
aaah had er nog nooit van gehoord haha ken het kledingmerk niet Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 19:47    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Paulinam schreef:
k84 schreef:
Heey paulinam, op een of andere manier had ik je niet als oma voorgesteld haha. Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben zelf in ieder geval pas 27, en de eerste kindjes moeten dus zelfs nog komen (een van de belangrijkste redenen dat ik nu ook gewicht wil verliezen)! Wel lekker zo'n dagje als oma lijkt me, maar kan me voorstellen dat het ook vermoeiend kan zijn! Je dagje zal er best nog goed uit hoor trouwens! Tot snel weer!

Haha, krijg deze reactie vaak, ik ban 43 jaar jong en voel me echt nog geen oma. Toen onze kleinzoon pas geboren was dachten mensen in bijvoorbeeld de supermarkt dat wij een nakomertje hebben. Ik voel me weer wel oma als Chasin heel hard oma roept, haha.
Ik was 21 toen mijn dochter werd geboren en mijn dochter was 19 toen Chasin werd geboren.

Ik was zelf ook 19 jaar toen ik mijn eerste zoon kreeg. Toch ben ik blij dat mijn kinderen niet zo vroeg zijn. Ik ben nu 45 jaar. De oudste ik nu ruim 3 jaar de deur uit en heeft een vriendin. Maar van mij mogen ze nog wel even wachten met kinderen. Laat ze eerst nog maar even van elkaar genieten. De jongste van 20 jaar heeft nog geen vriendin. Hoeft van hem nog niet. Prima. En ja de naam van je kleinzoon is heel apart en ook leuk. Mooi dat zo'n leuke dag hebt gehad. Geniet ervan.

Ik denk dat ik ook maar eens citroen met water ga proberen. Je weet maar nooit. Misschien dat ik mijn hongergevoel ook dan onder controle kan krijgen. Nog een prettig weekend.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 22:52    

Reageer met quote
Dank je wel Morgenrood, ik snap wat je bedoelt: had ook gehoopt dat ze wat zouden wachten met kinderen maar ja....
Ben nu heel blij met de kleinkinderen hoor maar ik weet het niet zo goed, moeilijk puntje bij hun ( finacieen en opvoeding enzo ) Huil huil

Stokbrood van gisteren heeft geen goed gedaan, +1,1 kilo. En zoveel was het echt niet, geen eens een halve!!!

Ach vol goede moed verder, gaan zo fietsen, weet nog niet hoever maar er staat een behoorlijk wind dus flink in de pedalen.
Dan vanavond bbq....ga mijn best doen op mager vlees ( kipsate en rosbief).

Menu voor vandaag:
10.30 citroen met water
glasje verse jus
3 witte Schaam Schaam boterhammen met halvarine , 1 met rookvlees , 1 met gekookt ei en 1 met kaas.
geen tussen.
13.30 weet ik nog niet, iets minimaals ivm bbq
15.30 sinaasappel of appel
17.30 Bbq, geen stokbrood voor deze mevrouw!!
In ieder geval : sla,tomaat komkommer en ananas.

Iedereen een fijne dag en de kriebels voor morgen voor mijn tattoo beginnen op te komen, gelukkig gelijk om 9.00 aan de beurt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2012 11:40    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geniet wel van je bbq. Wat voor tattoo ga je zetten? Spannend. Volgende week er weer tegen aan, hoor. Zet em op.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2012 12:30    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Mris
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Veel plezier vandaag!
Snap dat het begint te kriebelen. Gelukkig ben je dan in de ochtend al aan de beurt. Heel veel succes!

Fijn weekend!
En die BBQ... Dat komt wel goed. Je kan het!! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2012 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Yun
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geniet van je bbq en Veel plezier en succes morgen met je tattoo.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2012 13:31    

Reageer met quote
Sh.. toch weer 3 stukjes stokbrood, ontzettend balen maar.... verder heerlijk gegeten.
Heerlijk gefietst vandaag en na de bbq nog ruim een half uur met de hondjes gewandeld.
Ben benieuwd wat de weegschaal van mijn weekend vind, dan kan ik morgen nog balanssen en dan geef ik dinsdag ochtend mijn gewicht door.
Waarschijnlijk woensdag naar de zee, heb er zin in.
Fijne avond weegclub vriendjes en viendinnetjes. Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2012 20:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 281, 282, 283  Volgende
Pagina 22 van 283