Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 280, 281, 282  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   k84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heerlijk vakantie Erg blij ! Heb je leuke plannen? Mooi menuutje ook weer vandaag! Ik merk dat het in de vakantie wel wat moeilijker is zonder structuur, maar dat weegt absoluut niet op tegen de lekkere vrije tijd! Geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2012 21:13    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Is dat nou zo goed water met citroen op de vroege morgen. En is dat ook wel lekker? Ik heb namelijk moeite om heel vroeg wat te eten of te drinken. Ik werk altijd eerst ongeveer een uurtje en dan eet ik pas.
Maar als het werkt wil ik het wel eens proberen.

Groetjes Morgenrood2

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2012 23:32    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
k84 schreef:
Heerlijk vakantie Erg blij ! Heb je leuke plannen? Mooi menuutje ook weer vandaag! Ik merk dat het in de vakantie wel wat moeilijker is zonder structuur, maar dat weegt absoluut niet op tegen de lekkere vrije tijd! Geniet ervan!

Ik ben ook een beetje huiverig voor de regelmaat in de vakantie, of beter het gebrek eraan. Verward
Plannen? We gaan niet echt op vakantie, misschien een paar daagjes in een hotel in Nederland, verder een keer naar zee. En we moeten nog onder onze veranda straten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 18:06    

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Is dat nou zo goed water met citroen op de vroege morgen. En is dat ook wel lekker? Ik heb namelijk moeite om heel vroeg wat te eten of te drinken. Ik werk altijd eerst ongeveer een uurtje en dan eet ik pas.
Maar als het werkt wil ik het wel eens proberen.

Groetjes Morgenrood2

Ik heb het idee dat het zeker werkt, vooral sinds ik het met lauw water drink. Nee lekker niet maar je kunt het wel goed weg krijgen, drink er meteen nog een glas water achteraan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 18:07    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Vandaag een drukke dag gehad:
Met mijn dochter en kleinkinderen boodschappen wezen doen, even naar de stad, de hond naar de trimmer en lekker buiten zitten met dochter en kindjes. Dag zo om en oma uitgeteld.
Zelf 4 kinderen groot gebracht en nu al moe van daagje met die 2, raar hoor.

Menu van vandaag:
8.30 citroen met water
viatalinea yoghurt en handje special k
10.30 vergeten ( fout)
13.00 3 crackers met philadelphia, boterham met runder rookvlees.
15.30 warme appel met kaneel ( niet echt lekker) sinaasappel
18.45 Laat eten ( man is laat) verse groentesoep met stokbrood , kruidenboter en filet american.
Hoop dat ik me in kan houden op het stokbrood en de kruidenboter.
Oja en vanmiddag nog stuk kaas gepakt. Schaam Schaam ontzettend spijt van maar was wel lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Yun
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heel mooi dagje vandaag. Ach een keer moet toch kunnen haha je hebt je beter in kunnen houden dan ik gisteren.

Mijn moeder zegt altijd het zelfde, ze is altijd kapot als mijn zoontje een dag is geweest en blij dat hij weer naar zijn eigen huis gaat haha.

Succes vanavond met het stokbrood!

Fotohoekje Yun Eetdagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 18:16    
Vrouw Weeggegevens   k84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heey paulinam, op een of andere manier had ik je niet als oma voorgesteld haha. Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben zelf in ieder geval pas 27, en de eerste kindjes moeten dus zelfs nog komen (een van de belangrijkste redenen dat ik nu ook gewicht wil verliezen)! Wel lekker zo'n dagje als oma lijkt me, maar kan me voorstellen dat het ook vermoeiend kan zijn! Je dagje zal er best nog goed uit hoor trouwens! Tot snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 19:39    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
k84 schreef:
Heey paulinam, op een of andere manier had ik je niet als oma voorgesteld haha. Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben zelf in ieder geval pas 27, en de eerste kindjes moeten dus zelfs nog komen (een van de belangrijkste redenen dat ik nu ook gewicht wil verliezen)! Wel lekker zo'n dagje als oma lijkt me, maar kan me voorstellen dat het ook vermoeiend kan zijn! Je dagje zal er best nog goed uit hoor trouwens! Tot snel weer!

Haha, krijg deze reactie vaak, ik ban 43 jaar jong en voel me echt nog geen oma. Toen onze kleinzoon pas geboren was dachten mensen in bijvoorbeeld de supermarkt dat wij een nakomertje hebben. Ik voel me weer wel oma als Chasin heel hard oma roept, haha.
Ik was 21 toen mijn dochter werd geboren en mijn dochter was 19 toen Chasin werd geboren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 20:18    

Reageer met quote
Yun schreef:
Heel mooi dagje vandaag. Ach een keer moet toch kunnen haha je hebt je beter in kunnen houden dan ik gisteren.

Mijn moeder zegt altijd het zelfde, ze is altijd kapot als mijn zoontje een dag is geweest en blij dat hij weer naar zijn eigen huis gaat haha.

Succes vanavond met het stokbrood!

Tja Yun, dat stokbrood ook, net klaar met eten en toch weer teveel stokbrood MET kruidenboter.
Sommige dingen blijven moeilijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Yun
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het is ook zo overheerlijk stokbrood met kruidenboter haha.
Als je er maar van genoten hebt toch.

Wat heeft je kleinzoon een geweldige naam zeg!

Fotohoekje Yun Eetdagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 20:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 280, 281, 282  Volgende
Pagina 21 van 282