Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

eetdagboekje van Paulinam

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 281, 282, 283  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Wat is petrella? En lekker he vers sap! Lachen Een enkele keer witbrood is helemaal niet erg he, gewoon genieten als het zo uitkomt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 07 jul 2012 14:53    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Wat is petrella? En lekker he vers sap! Lachen Een enkele keer witbrood is helemaal niet erg he, gewoon genieten als het zo uitkomt.

Petrella is een soort kruiden boter maar dan niet van boter ( zeggen ze) maar van kaas??
Waarschijnlijk toch wel van boter maar ik liet ze eerst dubbel smeren maar nu nog maar "een klein beetje", om het af te leren.
Ik eet bijna nooit wit brood, hooguit 1 x in de 2 weken.
Heerlijk vers sap, kan ik echt van genieten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2012 15:05    
Vrouw Weeggegevens   Yun
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Haay haay

Kwam even kijken, je gaat goed zeg!! Hier wil ik idd eerst naar de 80 en misschien naar de 75 maar of ik dat ga halen weet ik niet, eerst de 80 maar eens zien haha.

Succes!

Fotohoekje Yun Eetdagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2012 17:41    

Reageer met quote
Yun schreef:
Haay haay

Kwam even kijken, je gaat goed zeg!! Hier wil ik idd eerst naar de 80 en misschien naar de 75 maar of ik dat ga halen weet ik niet, eerst de 80 maar eens zien haha.

Succes!

Ha Yun,

Dank je wel, diep in mijn hart ga ik voor de 80. Maar heb mijn eerste streven op 100 gezet, ik dacht dat haal ik toch nooit haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2012 17:45    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Aanvulling voor avond eten:
2 bruine broodjes met ieder 2 knak worstjes, plakje ontbijtspek om de worstjes en op de broodjes een plakje kaas, dit 20 minuten in de oven en ik zit weer harstikke vol.
Waarschijnlijk niet echt goed voor de lijn maar dit aten wij vroeger op onze verjaardag en zo eens moet ik die gewoon eten.
Mijn jongens zijn er ook gek op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2012 17:51    
Vrouw Weeggegevens   Yun
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Paulinam schreef:
Yun schreef:
Haay haay

Succes!

Ha Yun,

Dank je wel, diep in mijn hart ga ik voor de 80. Maar heb mijn eerste streven op 100 gezet, ik dacht dat haal ik toch nooit haha.

Haha deze heb je al bijna gehaald Erg blijErg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2012 18:01    

Reageer met quote
Jaa Yun, soms gaat het toch zoals je wilt. Lachen

In het weekend eten we net altijd wat anders dan door de weeks, gisteravond een handje lays backed gehad, 6 halve walnoten en een glaasje wijn, hoppa vanmorgen 5 ons erbij. ohhh

Vandaag vol goed moed maar weer richting -5 ons.
10.00 glas water met citroen
2 boterhammen, 1 met grilham , eitje en halvarine
en 1 met fricandeau met halvarine.
nog 1 eitje zo, een keer zonder zout ( smaakt toch heel anders).
thee, en 2 glazen water.
14.00 1 muffin, 1 grote sinaasappel.
17.30 lekker wokken met champignon, tauge, prei, annanas, en natuurlijk mie en als sausje ketjap manis.
Kom sla met komkommer en tomaat.

Laatst aangepast door Paulinam op zo 08 jul 2012 13:14, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2012 10:07    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Yun
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ziet er alweer goed uit!

Die 5 ons zijn er zo weer af Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2012 10:25    
Vrouw Weeggegevens   k84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heey, vervelend heh meteen bijkomen na een avondje iets meer eten. Eigenlijk moeten we ons die dag erna gewoon niet wegen.Soms is wat vermijding goed, zolang het maar niet te vaak gebeurd denk ik dan. Anders is het ook niet vol te houden.Die halve kilo heb je er zo weer af! Vandaag zag er al heel goed uit. Heb je de kcal opgeteld voor vandaag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2012 17:59    

Reageer met quote
k84 schreef:
Heey, vervelend heh meteen bijkomen na een avondje iets meer eten. Eigenlijk moeten we ons die dag erna gewoon niet wegen.Soms is wat vermijding goed, zolang het maar niet te vaak gebeurd denk ik dan. Anders is het ook niet vol te houden.Die halve kilo heb je er zo weer af! Vandaag zag er al heel goed uit. Heb je de kcal opgeteld voor vandaag?

Nee heb een tijdje calorieen geteld met een app op mijn gsm en dat werd echt een verslaving, alles invullen.
Nu probeer ik het gewoon zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2012 18:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 281, 282, 283  Volgende
Pagina 2 van 283