Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

(Eet)dagboekje Ron

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 132, 133, 134  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   A1968
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sterkte weer morgen in het ziekenhuis!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jan 2014 20:04    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 jan 2014 22:34    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi dames,
Jullie moesten eens weten hoe ontzettend fijn ik het vind om jullie berichtjes te lezen......Geldt ook voor Linda.
Jullie zijn kanjers!!!

Op dit moment zit ik er even doorheen en barst van de pijn Huil huil
Heb straks liggen slapen in de ligstoel na de medicatie.
Linda zat naast me op de bank Nick & Simon te kijken:D
Voordeel als ik lig is dat ik dan even niets voel. Nadeel is dat ik weet dat als ik daarna weer op moet staan het dubbel zo zeer doet.
Nadeel is dat zelfs een dubbele dosis Morfine in combinatie met 8 paracetamol niet genoeg is om de pijn te onderdrukken. Dacht er vanmiddag aan om te stoppen met de morfine aangezien dat bij langdurig gebruik verslavend kan werken maar aan de andere kant. is het natuurlijk zo dat als het nu met de morfine al zo zeer blijft doen wat is het dan zonder...... Leek me dus geen goed plan en wacht af wat de endocrinoloog er morgen van vind.

Vanmiddag echt kwaad en verdrietig geweest om wat er nu allemaal gebeurd.
Was even zelf naar de AH gereden en had mijn rollator niet meegenomen. Dacht van doe ik nog wel eventjes en ik wil nog steeds niet naar de AH hier in het dorp met rollator. Ik smokkel daar dus altijd met het winkelwagentje.
Heb er moeite mee dat die meiden die daar werken en me kennen als vrolijk, positief manneke me nu zagen strompelen met zo'n "stom" karretje.
Raar maar bij andere winkels en zo heb ik dat niet.
Buiten kwam ik de doktersassistent tegen die me zag "lopen" en die vroeg of ze me naar huis moest rijden.......
Zei dat ik dat nog zelf kon maar toen ik in de auto zat heb ik toch een paar keer flink op mijn been geslagen,zitten vloeken en flink zitten janken op die parkeer plaats.
Nu ook tranen in mijn ogen.....

Linda is net naar boven (bed) want die is ook erg moe.
Ik ben zo trots op haar en vind het na wat zij (en wij samen) allemaal heeft meegemaakt zo knap van haar hoe ze het tot nu toe allemaal opvangt. We hebben al zat meegemaakt de afgelopen jaren en op een gegeven moment vraag je je wel eens af wat er nog meer kan komen en hoeveel we nog kunnen hebben.
We weten wel dat we samen gigantisch sterk zijn en een band hebben die werkelijk zo ongelooflijk is dat we het zelf soms niet eens snappen.

Straks om tegen 00:00 uur en om +/- 04:00 uur weer de medicijnen en dan morgen rijden we om 07:15 uur naar Nijmegen.
Dadelijk ga ik de boterhammen vast op mijn gemakje smeren (tsja... snel zal het niet gaan Erg blij )

Even minder positief dus nu maar ik ben blij dat ik het hier even "kwijt" kan. Het is ook weer een hele lap tekst geworden.

Voor jullie straks alvast welterusten en ik probeer morgenavond hier wat meer door te kunnen geven over de laatste onderzoeken.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jan 2014 22:56    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Wizz schreef:

Er staat nergens dat je meteen moet antwoorden, toch?
Weet ik maar normaal gesproken antwoordde ik "vroeger"een heel stuk sneller.

Ik vind het een hele prestatie dat je steeds zulke lange stukken tikt!
Moet je me in het echt eens horen praten Lachen Lachen Lachen
Dan is het voor mij ook erg moeilijk om mijn mond dicht te houden.
Ik zeg af en toe voor de grap wel eens tegen de artsen dat de enige spier die nog goed werkt mijn kaakspier is.
Als dadelijk door en na de medicatie en operatie mijn hormoonhuishouding wederom op zijn kop wordt gezet kan ik stemmingswisselingen krijgen en tijdelijk heel erg rustig worden. Da's dan wel weer prettig voor Linda. Eindelijk rust in de tent!!!Lachen

Fijne avond nog.
Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jan 2014 23:07    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Wizz

Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten

Reageer met quote
effe snel... ik maakt me in het verleden zorgen om mijn dochter omdat die ook morfinepleisters had, maar een vriendin die verpleegkundige is zei dat je niet verslaafd raakt als je ze echt gebruikt voor pijn. Als je ze gaat gebruiken omdat je het zo'n lekker gevoel vindt, dan kom je in en gevarenzone, maar zolang ze pijn bestrijden, dus niet.
Hope that helps,
welterusten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 29 jan 2014 23:20    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Wizz schreef:
Als je ze gaat gebruiken omdat je het zo'n lekker gevoel vindt, dan kom je in en gevarenzone.
Zo´n lekker gevoel geven ze me nu niet hoor.(was dat maar Lach
Na mijn Gastric Bypass wel. We mochten toen bij evt. pijn max. 5x op ons morfinepompje drukken. Ik had eerlijk gezegd weinig last dus het hele spul eigenlijk niet nodig, Uit nieuwsgierigheid toch 5x gedrukt. Woepie!!!

Hope that helps,
It Helps zeker Lach
Dank je Miranda

Voor jou dadelijk ook welterusten
!

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jan 2014 23:27    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Natuurlijk komen we je opzoeken, omdat we allemaal in ons hart wel voelen wat jullie door moeten maken en dat dat geen gemakkelijke opgave is waar jullie voor staan en in zitten.
Het is helemaal toppie om het hier van je af te schrijven.
Na mijn diepe depressie heb ik hier meer als een jaar mijn hart via het forum gelucht en het mooie was, dat er altijd mensen on line kwamen om me op te beuren en met me te praten, want dat geeft zo'n goed gevoel, dat er mensen zijn die om je geven en die met je mee willen lopen.
Ik hoop voor vandaag op goeie berichten voor jou en dat er duidelijkheid komt over bepaalde medische problemen samenhangend met je klachten.
Groetjesss vanuit Burgum

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jan 2014 10:37    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat naar dat je zoveel pijn hebt Ron.... hartstikke goed dat je ook je verdriet en boosheid er laat zijn, en die ook uit.

dikke knuffel!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jan 2014 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Klein maar dapper
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonde voeding

Reageer met quote
Wat moet het zwaar zijn voor jullie Ron!
Fijn, dat jullie zo'n enorm sterke band hebben! Maakt je draagkracht meteen een stuk groter.
Morfine is idd niet verslavend, mits je het tegen de pijn gebruikt. Het kan wel zijn, dat de dosis zo nu en dan iets verhoogd moet worden, doordat er gewenning optreedt.

Heel veel succes vandaag!!
Knuf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 30 jan 2014 11:48    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Hoi Ron, met tranen in mijn ogen lees ik je stuk over naar de AH en dat je zo heftig de confrontatie voelde Huil huil
Ook ik leef ontzettend met jullie mee. Ik heb je hele boekje gelezen en vind julie beiden KANJERS.
Helaas kan ik mij niet zo duidelijk verwoorden als jij dat kan Schaam Schaam

Hele warme groetjes en een dikke knuffel Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 30 jan 2014 17:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 132, 133, 134  Volgende
Pagina 93 van 134