Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

(Eet)dagboekje Ron

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 132, 133, 134  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   IngerZ
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hey Ron

Je hebt pas geleden ook bij mij even gespiekt. Dus kom ook even bij jou gluren. Wat een goede prestatie heb je neergezet zeg. Nog maar paar kg en je zit op je streefgewicht van 95kg. Of ben je van plan om daarna een nieuwe streef vast te stellen?

Ik heb weinig kennis over de operatie die je hebt gehad. Maar je hebt een maagband gekregen begrijp ik hieruit. En het werkt zie ik. Heb je ook minder trek, zit je sneller vol?
Heb je nog nadelen van die band ondervonden? En hoe wegen ze op tegen de voordelen?

Ik ben niet nieuwsgierig hoor, ik wil alleen een hoop weten Erg blij

Als je eenmaal op gewicht bent blijft die band zitten of moet hij op een gegeven moment verwijderd worden?

Wat zijn de criteria dat je zo'n ingreep mag doen? Ik val daar denk ik buiten hoor en het afvallen gaat me aardig af dus ik zou zo'n ingreep niet willen. Maar vroeg me wel af of je boven een bepaald gewicht moet zitten bijvoorbeeld.

Waarschijnlijk heb je het al regelmatig op dit forum aan verschillende mensen uitgelegd. Je hoeft van mij geen uitgebreid verhaal te schrijven, als je daar geen zin in hebt.

Fijn weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 jul 2012 8:38    
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hoi Ron,
GEFELICITEERD, je bent van de 3 getallen af. Wat een prestatie.
Groetjes
Lilly Erg blij

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jul 2012 22:47    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Lilly68 schreef:
Hoi Ron,
GEFELICITEERD, je bent van de 3 getallen af. Wat een prestatie.
Groetjes
Lilly Erg blij

Hoi Lilly,
Dank je wel.
Zag net bij de spintjes dat het bij jou ook goed ging al ben je niet helemaal tevreden over de snelheid dat de kilo'tjes er nu afgaan.
Geloof me.... je bent echt goed bezig en je zit op een mooie geledidelijke gewichtsdaling. Ook niet te snel willen gaan want dat is ook beter tegen hangende vellen Erg blij

Je vraag over vezels in het sprintje hoor ik nog wel maar volgens mij kun je al wat meer vezelrijke (stevigere vaste) producten gaan eten hoor. Denk daarbij aan extra vezelrijke crackers, Allbrann in de yoghurt etc...

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jul 2012 22:57    
Vrouw Weeggegevens   Janna
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: GB (Gezond eten )

Reageer met quote
O, nou stuurde ik je net een berichtje met de vraag waar ik je kon vinden, maar heb je dagboekje intussen gevonden...
Nogmaals, erg knap hoe je toch manieren hebt gevonden om zover te komen en verder heb ik net bij mijn onderwerp nog een wederreactie gepost aan jou op jouw berichtje aldaar.

Groetjes, Janna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 jul 2012 23:41    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vanochtend weer in de sportschool geweest en een uurtje op de hometrainer gezeten. Daarna nog even op de crosstrainer tot dat ik 625 cal. in totaal verbrand had. Daarna de sauna in Erg blij

08:00 ontbijt:
Brinta met 200 ml. magere melk en daar nog wat muesli (dorset cranberry)bijgedaan.

11:00 tussendoortje
kleine appel in de sportschool

12:30 lunch
1 kleine halve pannekoek (over van gisteren) met een plakje schouderham ertussen.
1 klein sneetje brood met pindakaas

15:30 tussendoortje
200 ml Griekse yoghurt met wat muesli.

18:30 diner
Voor Linda ovenfriet en een kroket gemaakt.
Voor mezelf een Duitse biefstuk met Mexicaanse wokgroente waar ik nog wat kastanje champignons doorheen had gedaan.
3 mini krieltjes meegebakken. (niet alles op kunnen eten)

19:30 tussendoortje
Solero ijsje Bosvruchten (90 cal.)

21:00 tussendoortje
200 ml magere kwark.

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2012 20:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ron,
die 14 kilo ben ik niet in 4 weken maar in 8 weken afgevallen. Dat was met de voorbereidingstijd erbij. Ik heb 4 weken shakes gedaan, omdat wij nog verschillende feestjes gehad hebben. Tussendoor dan mager gekookt en 2 x per dag shakes. En zo ben ik dan toch aan de 5 % gewichtsverlies gekomen, welke hun graag wouden zien. Bij mij aan het ziekenhuis was het niet voorgeschreven hoe je ging afvallen. Kon ik dus zelf kiezen, was ik wel blij mee.
Maar ik ben er wel tevreden mee en afgelopen week ben ik toch weer 800 gr afgevallen.
Wij waren lekker naar het zweefvliegveld geweest en toen wij eraan kwamen, waren hun bezig, om alles in te pakken. Er was te veel wind. Kids teleurgesteld en met een ijsje weer goed gemaakt. Ik heb er geen genomen en mijn man was helemaal solidarisch en heeft ook geen genomen. Ben super trots op mij, kan van ijs namelijk niet afblijven. Ik dacht, als ik nu toegeef, ben ik weer verkocht. Ijs is mijn grootste valkuil, denk ik. Maar het ging best goed.
Verder verheug ik mij op volgend weekeinde. Dan trouwd een nichtje van mij en dat wordt een groot feest.
Groetjes en nog een fijne avond
Lilly Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2012 21:53    

Reageer met quote
Hallo Ron,

Wat moet het toch lekker zijn om van die 3 getallen af te zijn voor je. Lach
Ik zag wat jij eet en als ik lees dat 3 krieltjes amper lukt, dan heb ik met eten vér af te dalen. Het zag er wel lekker en gezond uit trouwens. Hoop dat de beste man morgen gauw komt, scheelt weer werken met de beide pompen Erg blij en we buurten weer gauw verder,

Groetjes, Janna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2012 23:10    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
anette schreef:
Hallo Ron,

Wat moet het toch lekker zijn om van die 3 getallen af te zijn voor je. Lach
Ik zag wat jij eet en als ik lees dat 3 krieltjes amper lukt, dan heb ik met eten vér af te dalen. Het zag er wel lekker en gezond uit trouwens. Hoop dat de beste man morgen gauw komt, scheelt weer werken met de beide pompen Erg blij en we buurten weer gauw verder,

Groetjes, Janna

Hoi,
Ik heb mbt de volgorde ondertussen geleerd dat ik eerst mijn vlees/vis moet eten, dan de groente (neem ik extra) en als ik dan nog wat lust pas de aardappeltjes, rijst of pasta (dat zijn namelijk enkel maar koolhydraten die wel vullen maar nauwelijks iets bevatten) Het klinkt misschien vreemd maar nu ik veel minder kan eten kan ik er toch meer van genieten dan vroeger.
Scheelt wel dat ik koken erg leuk vind en daarom ook nog wel eens dingen uitprobeer.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2012 23:16    

Reageer met quote
Hallo Ron,

Het scheelt ook dat je groenten lust enzo, want ik ben er niet dol op, maar ga het mezelf beter leren te eten. Het is wel waar dat vlees idd meer vult enzo.
Trouwens, ik vind eten vaak ook niet eens lekker hoor. Het is meer de gewoonte, vrees ik. Dus ik snap je wel dat het nu veel lekkerder is. Erg blij

Thanx again en het ziet er echt goed uit met je voeding. De volgorde doet veel, zie ik en het lijkt me ook de juiste.

Ik heb je trouwens na vanmorgen een meer prive- PB'tje, net ook nog een heel ander PB'tje gestuurd met vragen over mijn profiel. Hoop dat je me kan bijbenen Erg blij Sorry... Ik kan het zelf amper, maar dat komt wel goed hoor Geschokt Lach

Groetjes, Janna

Ik ben Janna, ik ben 37, gelukkig getrouwd, 37 jaar, verpleegkundige binnen de geriatrie en daarnaast binnen de meervoudig gehandicaptenzorg, van vroeger uit sociaal Pedagogisch werkende, na een GB in juli 2009 54 kilo kwijt, nu weer 36 kilo erbij... Welkom!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2012 23:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hoi Ron,
hier nog even een berichtje van mij met een vraag.
Wat doe jij, als het eten verkeerd valt? Ik heb dan buikpijn (niet erg), braakneiging(er komt meestal ook iets terug) en moegevoel. Ik stop dan natuurlijk met eten en kan dan een poosje niets eten, ook geen dingen, welke anders goed vallen. Dan sla ik meestal dit eten over. Ga jij dan naar een poosje weer iets anders koken en dat dan op eten? Bij mij is het meestal de warme maaltijd. Gister kip, maar voor mijn familie in chicken tonight tandori mild gekookt. Ik dacht toen, dan pak ik daar wat kip eruit, zonder saus. En kip gaat heel goed, maar gister helemaal niet.
Kun jij gewoon sperciebonen eten? Die had ik er ook bij en nu weet ik niet zeker, of ik die wel kan hebben qua maag.
Groetjes
Lilly Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2012 12:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 132, 133, 134  Volgende
Pagina 36 van 134