Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

(Eet)dagboekje Ron

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 132, 133, 134  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kilootjedraf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatbewust

Reageer met quote
Ha Ron, weer even gekeken, hoe gaat het? 2 Cijfers al in zocht??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2012 16:04    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Volgens mij gaat het wel goed en ik zit weer lekkerder in mijn vel.
Volgende week maandag ga ik weer op de weegschaal staan.
Zal dan net wel of niet zijn denk ik. Ach.... het gaat nog steeds naar beneden dus dat is prima. Heb het zelf even laten versloffen en dat merk je dan hoe dan ook.
Zoals ze al gezegd hadden voor de operatie. Het is en blijft een hulpmiddel en je zal zelf je best moeten blijven doen maar dat wist ik al Erg blij.
Ik zat even niet echt lekker in mijn vel (ben al geruime tijd hard aan het werken om de draad weer op te pikken na diagnose PTSS (Post-traumatisch Stress syndroom) na langdurige traumatische/zeer stressvolle periode van bijna 2 jaar. Dat oppakken is al met grote stappen vooruit gegaan al ben ik er voorlopig nog niet. Helaas bij mindere momenten blijft de gedachte van eten als afleiding terug komen en de motivatie om te bewegen is dan echt even weg. Nu weer lekker bezig hoor Cool dus uiteindelijk komt het ook wel weer goed. Kost alleen meer tijd dan ik verwacht en gehoopt had.

Volgens mij gaat ie bij jou ook nog steeds erg goed hè!
Zal dadelijk eens even bij je op de koffie komen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2012 16:51    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vanochtend lekker een uurtje wezen wandelen en nog een bui op mijn bolletje gehad.
Strakjes nog in de planning om naar de sportschool te gaan.
Ben aan het twijfelen of ik de hometrainer (45 min) of het krachttrainingparcours ga doen. Ik sluit i.i.g. af met een rondje in de sauna.

Voor vanavond met eten doen we makkelijk.
We hebben 2 maaltijdsalades van de AH gehaald met zalm.
Ik krijg de mijne dan wel niet helemaal op maar ze zijn wel lekker.
Vanavond dan nog een bakje yoghurt en dan is het goed.

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2012 17:21    
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hoi Ron,
nog eventjes hier bij jouw gekeken.

Ik las, dat jullie vanavond lekker makkelijk deden en twee AH salades gekocht hadden. Kun jij al vanaf het begin ook makkelijk salades eten? Dat zou ik heel graag willen. Wij doen nog graag BBQ-en en wij hadden vaak Macaronisalade. Ik wil nu meer op salades gaan zoals ijsbergsla oid. Weet alleen nog niet, of dat mag.

Groetjes
Lilly Erg blij .

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2012 20:20    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi Lilly,
In het begin heb ik met name wat langer gekookte bloemkool en brocoli gegeten.
Salades kunnen in het begin zeker nog wel eens niet helemaal goed vallen. Ze zijn moeilijker verteerbaar en daar kan het maagje wel eens moeite mee hebben.
Je kunt het allicht een keer proberen (botersla en misschien ijsbergsla, paprika etc...) Wel erg goed kauwen maar dat merk je vanzelf Erg blij

Mbt andere salades (denk dus aan pastasalades) merk ik dat deze bij mij niet goed vallen. Ik kan niet meer zo goed tegen macaroni uit pak en die wordt ook in die pasta's gebruikt.
Al die kant en klare pasta's zijn vaak ook erg romig (vettig) en dat valt bij mij tenminste vaak ook niet goed. Ook een kwestie van proberen en misschien heb jij er geen last van. Verschilt per persoon. Een klein beetje huzarensalade kan ik wel eten maar merk wel dat dit behoorlijk zwaar kan vallen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2012 22:22    
Vrouw Weeggegevens   kilootjedraf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatbewust

Reageer met quote
Ik copieer de reactie uit mn dagboekje maar even naar de jouwe... de koffie blijft daar voor t gemak haha...

ja, lichaam en geest gaan echt samen, dat merken we dan wel weer... Ik las net je reactie op je eigen dagboekje, heftig, het is een proces, dat blijkt wel weer. Ik denk ook dat het goed is dat ik nu de operatie met alles er om heen draag, en niet 10 jaar terug, toen was de wereld zo ingewikkeld... en er zullen altijd ups en downs blijven komen... En dat de draad wordt opgepakt is een goed teken, die 2 cijfers komen er wel!!

Succes Ron... morgen komt het mooie weer ook weer om de hoek kijken, helpt ook weer mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2012 22:36    
Vrouw Weeggegevens   Estee68
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb (Cohen)

Reageer met quote
Ik kom je even succes en sterkte wensen. Zie ik ook nog dat je dezelfde aanbieding van de zalmsalade hebt gekocht bij AH. Ik heb hem net deels opgegeten. De pastaschelpjes heb ik laten liggen.
Meestal maak ik mijn salades zelf. Vaak nog lekkerder en goedkoper. Vooral met wat balsamicocréme erop vind ik heerlijk. Ik had had er laatst één gemaakt met kalkoen, avocado en sinaasappelpartjes met lekker veel sla en dan wat van de balsamico erover. Mmmjammie.
Wat een geklets van mij. Ik sluit me aan bij alle complimenten die jij en de andere moderators krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 11:49    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Estee68 schreef:
Ik kom je even succes en sterkte wensen. Zie ik ook nog dat je dezelfde aanbieding van de zalmsalade hebt gekocht bij AH. Ik heb hem net deels opgegeten. De pastaschelpjes heb ik laten liggen.
Meestal maak ik mijn salades zelf. Vaak nog lekkerder en goedkoper. Vooral met wat balsamicocréme erop vind ik heerlijk. Ik had had er laatst één gemaakt met kalkoen, avocado en sinaasappelpartjes met lekker veel sla en dan wat van de balsamico erover. Mmmjammie.
Wat een geklets van mij. Ik sluit me aan bij alle complimenten die jij en de andere moderators krijgen.

Lachen Lachen Lachen
Hoi,
Ik heb inderdaad dezelfde aanbieding van de Appie gehaald.
Heb hem alleen nog goedkoper want ik heb de schalen gepakt met de 35% extra korting. Gewoon nog goed en scheelt weer extra.
Nou krijg ik hem na mijn maagverkleining wel niet helemaal op maar dat geeft niet.

Zelf maken doe ik ook wel eens hoor maar tegen deze prijs (-bonus en - 35% korting) kun je bijna niet meer zelf gaan staan te kokkerellen
Avocado heb ik nog nooit gegeten maar de combinatie klinkt goed.

Dank je voor het complimentje Schaam Schaam

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Lowcarb (Cohen)

Reageer met quote
Ik ben net zo'n "schriep" hoor. Ik neem ook vaak die met de 35% korting sticker erop als ik zeker weet dat ik hem op tijd opeet. Ik heb ook wel eens teveel met zo'n sticker gekocht en moest toen de helft weggooien omdat ik het niet op kreeg voor de datum dat ik het nog vertrouwde. Toen was goedkoop toch nog duurkoop.
De coleslaw (nieuw volgens mij, ook in zo'n bak maar dan niet een maaltijdsalade) is ook lekker van de Appie. Ik doe alleen niet alle dressing erover. Vanavond heb ik er een derde bak van gegeten met wat stukjes gerookte kip erdoor. Ik zat goed vol.
Nou genoeg AH reclame.
Nog even reclame voor de avocado: die at ik ook nooit, jammer genoeg pas sinds een jaar ontdekt hoe lekker dat is (romig). Ik halveer er ook wel eens één en doe er dan wat tonijn uit zo'n zakje op. Heerlijk! Of door elkaar mengen en dan op brood of door wat sla. Maar niet iedereen lust avocado ondanks de milde smaak. Ik zal zeggen probeer het eens uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 17:38    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Estee68 schreef:
Ik ben net zo'n "schriep" hoor. Ik neem ook vaak die met de 35% korting sticker erop als ik zeker weet dat ik hem op tijd opeet. Ik heb ook wel eens teveel met zo'n sticker gekocht en moest toen de helft weggooien omdat ik het niet op kreeg voor de datum dat ik het nog vertrouwde. Toen was goedkoop toch nog duurkoop.
De coleslaw (nieuw volgens mij, ook in zo'n bak maar dan niet een maaltijdsalade) is ook lekker van de Appie. Ik doe alleen niet alle dressing erover. Vanavond heb ik er een derde bak van gegeten met wat stukjes gerookte kip erdoor. Ik zat goed vol.
Nou genoeg AH reclame.
Nog even reclame voor de avocado: die at ik ook nooit, jammer genoeg pas sinds een jaar ontdekt hoe lekker dat is (romig). Ik halveer er ook wel eens één en doe er dan wat tonijn uit zo'n zakje op. Heerlijk! Of door elkaar mengen en dan op brood of door wat sla. Maar niet iedereen lust avocado ondanks de milde smaak. Ik zal zeggen probeer het eens uit.

Lang leve de Appie Lachen Lachen Lachen
Denk dat ik binnenkort (misschien dit weekend) dan je tip met advocado met die tonijn ga proberen want die hebben wij ook in de koelkast liggen.

Groetjes en nog een fijne avond
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 17:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 132, 133, 134  Volgende
Pagina 33 van 134