Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

(Eet)dagboekje Ron

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 132, 133, 134  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Ik wens jullie, ondanks het verdriet om jullie hondje, een fijn weekend toe, met de groetjesss vanuit Burgum

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hoi Ron, gisteren jarig ik hoop dat mijn kaartje is aangekomen en je toch een fijne verjaardag hebt gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 12:52    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Te laat voor je verjaardag, maar ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 15:07    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Dank je wel voor het leuke en lieve kaartje en berichtje.

De verjaardag is helemaal anders gelopen dan verwacht al hadden we niet veel gepland hoor.
Voor mijn verjaardag heb ik Lin mee uit genomen maar wel naar een heel bijzondere locatie:
De spoedeisende hulp van het MMC Veldhoven.
Ik voelde me al een dag of 2 moe en zweterig en gisteren zweette ik echt als een otter.
Van Nijmegen moeten we dan contact opnemen met de huisartsenpost hier in Veldhoven aangezien mijn immuunsysteem niet goed meer werkt.
Van de huisartsenpost doorgestuurd naar de Spoed en daar een complete controle beurt gehad.

Hoogstwaarschijnlijk heb ik een virus opgelopen maar bij jullie “normale” mensen wordt dit opgelost doordat je bijnieren dan extra cortisol produceren.
Die bijnieren heb ik niet meer en dan loopt het dus letterlijk in de soep.
De medicatie is nu voor 3 dagen verdubbeld en ik moet mijn gemakkie houden.
Er zijn ook weer röntgenfoto’s van mijn rug genomen maar daarvoor moeten we een afspraak gaan maken in Nijmegen omdat Veldhoven het liefste een complete MRI van de gehele rug streek heeft en ze in Nijmegen kunnen vergelijken met de voorgaande.
Ook het plassen moeten we in de gaten houden ivm prostaat.

We waren om 18:00 uur in het ziekenhuis en gingen tegen 01:15 uur weer naar huis…….(2 uur in bed)
Zowel Linda als ik waren toen bekaf. De zuster had voor Linda gelukkig wel een extra brancard binnen gereden zodat zij ook even heeft kunnen liggen.
Voor vandaag doen we rustig aan. Linda ligt in bed en ik heb de hele ochtend geslapen en net nog buiten in het zonnetje in de ligstoel geslapen. Dadelijk willen we eigenlijk even in Eersel op een terrasje wat gaan drinken maar even kijken hoe het straks gaat.
Vanavond komen mijn ouders nog even langs want het gebak van gisteren staat nog in de koelkast 

Nog een keer bedankt voor het leuke kaartje en voor vandaag nog een fijne zondag.

Groetjes vanaf het Zuiden van het land.
Ron & Linda

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 15:21    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: 'Koolhydraatbeperkt naar eigen inzicht'...

Reageer met quote
Ik kwam zomaar even buurten, maar das wel even schrikken zeg. Fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat de medicatie aanslaat. Doe maar rustig aan (gemakkie houden hč).

Nog een fijne zondag en rust goed uit. Beterschap en sterkte, ook voor Linda.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 16:21    
Vrouw Weeggegevens   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Wel een heel speciale plaats om je verjaardag te vieren Sip
Maar goed dat je allert bent.
Ik wens je een fijne avond met je ouders.
En dan tot de volgende verjaardag, zonder al
Te veel problemen. Kussen

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 17:24    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mijn wens was dus niet in vervulling gegaan voor een fijne verjaardag samen.
Toch altijd weer geweldig dat je de draad de volgende dag weer oppakt en erop uit gaat met LInda.
Hopelijk kunnen jullie nu wel genieten.
Fijne avond hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2015 17:57    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Wie gaat zijn verjaardag nou op de eerste hulp vieren? Geschokt
Doe maar rustig aan nu, want klinkt allemaal weer heftig! Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mrt 2015 3:03    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2015 13:48    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Coby schreef:
Hoe gaat het bij jullie?

hoi Coby,
Het liep de laatste tijd heel erg rommelig en de stress en spanning door al de onzekerheid en tegenvallers mbt gezondheid liep op een gegeven moment heel erg op. Het is dus flink geknald....
Gelukkig hebben we ook daarmee begeleiding gekregen maar (misschien puur toeval) we hadden in januari al een midweekje weg geboekt en dje midweek is dus nu Erg blij .
We ziwtten nu in een 8 pers. Huisje met z'n tweetjes in Oosterhout (Roompot) en hebben een fijne week gehad. Wel veel aanpassinhen moeten doen omdat simpelweg niet alles meer kan en ik nogal veel vergeet. Gelukkig gaat het als het rustig is en ik me dus minder moe voel mijn spraak ook beter en tril ik niet zo met mijn arm en been.
morgen weer naar huis maar we gaan eerst (indien het me morgen lukt) in Breda de stad in en nog een terrasje pakken.
vanaf volgende week start alles weer op.
dit midweekje heeft Linda en mij i.i.g. erg goed gedaan en had echt niet later moeten komen. We hebben al met elkaar afgesproken dat we de aanbiedingen weer meer in de gaten gaan houden enndit vaker gaan doen. Voor ons is echt duidelijk geworden dat wat anderen ook zeggen en denken, tijd voor jezelf en voor elkaar belangrijker is dan wat dan ook. De toekomst is erg onzeker mbt mijn gezondheid zowel fysiek als psychisch maar we blijven zeker proberen om er SAMEN het beste van te blijven maken.
Ik hoop alleen dat ik de dingen die we samen doen nog zo lang mogelijk goed of redelijk kan blijven onthouden Want de kans zit er in dat dat stukje toch nog slechter gaat worden.
We blijven zolang mogelijk positief met zeker af en toe wel een huil en scheldbui maar het lukt ons nog wel. Met name Linda blijft zo ontzettend positief en help me zoveel mogelijk om samen de dingen te doen dat ik het af en toe niet snap. Ik heb zoveel respect voor haar en ik heb het al vaker gezegd hier maar een beter en liever iemans als haar zou ik nooit hebben kunnen treffen. Zelf diverse hulpverleners staan er verbaasd van hoe we het zo samen blijven doen.
Lin zit nu boven in het bubbelbad en ik ga nu stoppen want ik ben in overtreding Erg blij Erg blij Erg blij . Zou geen mailtjes en of berichtjes gaan bekijken deze week en heb de tablet meegenomen voor de weersvoorspelling en de radio (bluetooth gezet op de 20 jaar oude radio hier in het huisje ).

Groetjes en tot de modjesdag!
hopelijk gaat het goed met jullie
Ron & Linda

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2015 21:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 132, 133, 134  Volgende
Pagina 128 van 134