Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

(Eet)dagboekje Ron

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 132, 133, 134  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi dames,
Even een korte reactie. Kom er later op de dag wel op terug.
Zojuist de Endocrinoloog gesproken en het is niet goed....

Voor zover het er nu voor staat is dit het doemscenario van de chirurg en de Endocrinoloog. Mijn Endo had toen al gezegd dat als ik na de operatie net zo druk/vrolijk etc...zou zijn als voor de operatie, de operatie mislukt zou zijn.
Slagingskans van 70-80%. Helaas zit ik hoogstwaarschijnlijk bij de resterende 20-30%.
Het is nog geen definitieve conclusie want daar gaat nu ongeveer 5-6 weken overheen maar het is wel de grootste kans dat het dit is.

Ik voel me te goed en dat klopt want de waarde van mijn cortisol is geheel niet gedaald.(mag max. 0.45 zijn. Bij de start van de operatie stond ik op 0.59. Nu staat het op 0.5Cool

Komende vrijdag heb ik nog een bel afspraak. Voor volgende week staat nu (net gemaakt) een afspraak met de Endo en met de Endo-verpleegkundige. Kan zijn dat deze vanuit het ziekenhuis nog naar voren geplaatst gaat worden.
Met de corrigerende medicatie moet ik nu ook stoppen.

Hier laten we met z'n tweetjes de boel even bezinken maar we lopen (netjes gezegd) flink te balen.

Ik hou jullie op de hoogte.
Wel allemaal bedankt voor het duimen tot nu toe maar ik denk dat we daar nog een hele tijd mee door moeten gaan Rollende ogen

Groetjes,
Ron & Linda

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 10:38    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Wat een rot bericht.
Wat me wel opvalt is dat je goed voorbereid bent op alle mogelijkheden die kunnen passeren.
We hoopten allemaal op een geslaagde operatie en dat je niet bij die kleine minderheid zou horen, maar daar heeft het nu alle schijn van.
We horen wel wat de vervolgstappen zullen zijn, maar mooi is anders.
Veel sterkte en de groetjesss ook voor LInda.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 11:33    
Vrouw Weeggegevens   marianc
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik was zo blij dat je je goed voelde, maar dat had je dus niet moeten zijn. Wat ern tegenslag is dit. Veel sterkte en ik hoop voor jullie dat de dokters toch een uitweg vinden.

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 13:58    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Geschokt Wat een naar bericht. Wij leven allemaal met je mee Ron en ook aan Linda denken we.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 15:26    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Wat een naar bericht! Sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 7:03    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Sip Wat spijtig............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 10:56    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi Dames,
Vandaag was het een hele wazige dag. Afgelopen nacht beide best weinig (ik nauwelijks) geslapen.
Vandaag hebben we het verhaal mbt het hoog-laag bed via de huisarts af kunnen ronden en die wordt geleverd.

Mijn Endocrinoloog heeft alles al weer heel snel in werking gezet.
Vandaag Natrium laten prikken in het ziekenhuis hier zodat ze dat komende vrijdag heeft. Dinsdag kan ik bellen voor de uitslag en volgende week vrijdag hebben we alweer de volgende afspraken in Nijmegen met de Endocrinoloog en de Endo-verpleegkundige.
Het is nu enkel allemaal weer zo onzeker wat er gaat komen.
In eerste instante is dat waarschijnlijk een nieuwe operatie in mijn hoofd. Bestraling wordt ook geregeld gedaan bij geen succes en de optie van beide bijnieren eruit natuurlijk nog.
Wat ik het ergste vind en waar ik het bangst voor ben is dat mijn Cortisol nu dis nog steeds sky-high is en blijft waardoor de druk op mijn hoofd aanwezig blijft en de beschadiging/afbraak aan en van botten en spieren door blijft gaan. Ook de invloed op mijn hersenen en het effect daarvan op concentratie en geheugen blijft door gaan.
Geconcentreerd blijven wordt steeds moeilijker en ik merk dat k steeds meer en sneller dingen vergeet. Het gaat hierbij metname om het korte-termijn geheugen maar planning vooraf is ook zeker geen feest. Hopelijk komt er dus snel vooruitgang.

Helaas staat de computer letterlijk op ontploffen en ik heb zojuist een goede dubbele backup gemaakt.
Denk dat ie er vanavond of morgen helemaal mee op houdt.
We gaan dus op zoek naar een nieuwe computer. Dan software opnieuw installeren.
Kan dus zijn dat ik even uit de lucht ben en het via de PC bij mijn ouders of vanuit het ziekenhuis bij houdt.
Iets minder aanwezig dus.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 22:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vandaag wel lekker aan het koken geweest.

Ik had met kalkoengevulde kippenborst uit de oven gemaakt met Pasta Pestosalade met erwtjes.
Helaas denk ik dat ik er iets teveel olijfolie bij had gedaan waardoor het bij mij met de maagverkleining behoorlijk zwaar viel.
Was wel erg lekker.

Fijne avond nog!!!
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 22:03    
Vrouw Weeggegevens   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Als je zoveel last hebt, met geheugen enz. Is elke dag tot de nw afspraak een dag teveel Sip . . Ik hoop dat je deze nacht beter slaapt. Problemen met de computer kan er ook nog wel bij Sip

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 0:52    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Respect vooral jou en je vrouw! Jullie komen zo sterk over!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 9:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 132, 133, 134  Volgende
Pagina 107 van 134