Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Een paar kilo lichter met Pasen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jaycee1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat zal ik vandaag horen. Maar gezien mijn zware mate van PCOS EN de daarbij komende menstruaties is de kans zeer zeer klein. Ik ben eerder bang voor andere dingen. Misschien maak ik me ook wel te druk maar ik voel me noet prettig. Ben totaal opgeblazen en dik terwijl ik in gewicht niet aanzienlijk bij kom. Dit stagneert wel het afvallen helemaal dus het is fijn als het wordt uitgezocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
sterkte meis aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 15:45    
Vrouw   xxxxx
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jaycee, ik snap heel goed dat je ongerust bent. Heel veel sterkte. Hoop dat ze snel vinden waar het aan ligt en het kunnen oplossen. Succes!!

Hier wat slechtere dagen gehad, veel stress niet eens heel veel te veel gegeten maar toch gaat de lijn niet goed. Moet ook ongesteld worden, dus zal ook wel vocht vast houden. Heb nog een paar dagen voor gewicht invullen. Hoop dat het beter gaat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 18:46    
Vrouw   xxxxx
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Joehei, het is weer gelukt. Komende week hoop ik echt mijn gezonde gewicht te halen. Maar hier ben ik al heel blij mee!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 apr 2014 10:44    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   von66
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jaycee1987 schreef:
Dat zal ik vandaag horen. Maar gezien mijn zware mate van PCOS EN de daarbij komende menstruaties is de kans zeer zeer klein. Ik ben eerder bang voor andere dingen. Misschien maak ik me ook wel te druk maar ik voel me noet prettig. Ben totaal opgeblazen en dik terwijl ik in gewicht niet aanzienlijk bij kom. Dit stagneert wel het afvallen helemaal dus het is fijn als het wordt uitgezocht.

Hee Jaycee,
Hoe gaat het nu met je?
Heel veel beterschap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 7:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jooze schreef:
Joehei, het is weer gelukt. Komende week hoop ik echt mijn gezonde gewicht te halen. Maar hier ben ik al heel blij mee!!

Knap gedaan Jooze, bijna op je streefgewicht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 7:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

4 onsjes eraf deze week. Ik ben er tevreden mee. Mijn 100% zal ik zeker niet gaan halen want ik heb wel gemerkt dat voor mij gemiddeld 1 kilo per week wat aan de hoge kant is.
Ik ben nu in totaal 12 kilo kwijt in 14 weken en dat is helemaal goed. Ik krijg het nu iets moeilijker dan in de eerste weken dus als ik de komende weken ongeveer een pond per week af ga vallen dan zou ik heel tevreden zijn.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 7:32    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw   xxxxx
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@von 66 bedankt!! Enne 1 kilo in de week is in het begin leuk, maar inderdaad niet eeuwig vol te houden? Ik vind 12 kilo in 14 weken echt mega goed!!!!
Laat je niet belemmeren als het ietsje minder gaat! Hoort erbij helaas ;-(
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 20:21    
Vrouw Weeggegevens   bommelie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ikke blij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 apr 2014 9:23    
Vrouw Weeggegevens   TessaP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bijna een groen parcours afgelegd, totdat ik nu tegen een rood blokje loop. 0,2 erbij. Ik weet waardoor het komt en ik ga ervan uit dat het er volgende week gewoon weer af is.
Volgende week gewoon een groen blokje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 7:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 11 van 13