Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Een doorstart maken naar een gezonder en mooier lentelijf

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hallo lieve mensen,

Ik zag dat de meeste sprintjes al zijn begonnen, heel vol zaten of voor een specifiek dieet waren.
Daarom zelf dit sprintje in het leven geroepen.

Het is bedoeld voor iedereen die graag de lentezon tegemoet wil gaan met een gezonder en lichter lijf. Lekker in je zomerkleding of badkleding passen en je daar goed in voelen.

Ik had in gedachten om eerst 4 weken aan de slag te gaan (dus de maand maart) en dan als het ons in de groep bevalt het te verlengen met de maand april en zo door tot we het zat zijn.

Ik hoop op een niet al te groot, dus overzichtelijk en gemotiveerd groepje.
Leuke mensen die elkaar graag willen steunen, motiveren en informatie met elkaar uitwisselen.

Regelmatig even je gezicht hier laten zien en je stem laten horen hoort daar bij.

Kun je je vinden in bovenstaande dan ben je van harte welkom.

Groetjes en veel succes Lightfeather

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mrt 2014 15:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mm. het vlot hier nog niet erg. Sip
Hoop toch echt dat er enkele leuke mensen mee willen doen. Fijn weekeinde allemaal. Bloemen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mrt 2014 14:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga hier gewoon even tegen mezelf aanpraten, lol. Misschien moet ik hem maar op 8 weken of zelfs 12 weken zetten maar dat kan altijd he. Dus kom op, schrijf je in. Ik heb ook een leuk appgroepje nu. Kunnen nog maximaal 5 mensen bij!

Een rustige dag gehad. Vriendin in dip geholpen. Met hond gelopen, boodschapjes gedaan. Was eindelijk buiten opgehangen met het mooie weer.

Vandaag niet heel veel gegeten, laat begonnen door vriendin maar wel geregeld kleine hapjes genomen.
Beetje griekse yogurt met 1 schepje modifast als erg laat ontbijt, restje salade met plakje gerookte zalm als lunch, tussendoor beetje room met 1 schepje modifast en net een plakje kaas. Ik ga zo mijn avondeten maken en rond de dag af met een shake denk ik. Vanochtend alweer 3 ons eraf, lekker.

Fijne avond voor wie dit leest.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 19:36    
Vrouw Weeggegevens   mice17
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten + bewegen

Reageer met quote
Ik doe mee!

(Wilde vrijdag al beginnen, maar ben weer eens aan het uitstellen..) Maar ga morgen toch echt beginnen! Mijn plan is om eerst twee keer per dag een shake te nemen en dan wel gewoon avondeten te eten. Daarnaast tussendoor fruit en ijsbergsla voor als ik honger heb en echt wat moet eten. Ook wil ik twee liter vocht per dag drinken, dat zal bestaan uit voornamelijk thee en hele lichte ranja (het is net water maar dan ook net weer niet.. Gewoon water lust ik niet.. weet niet wat het is..)

Hoop uiteindelijk rond de 85 kilo te komen, maar ga er eerst voor om weer onder die *@*%&% 100 kilo te komen.. Hoop dat het lukt deze keer!

Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 19:43    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Mice, als je thee drinkt neem dan een ontgiftende kruidenthee dat helpt bij het afvallen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 19:48    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik doe ook mee Lach

Vanmorgen heb ik voor t eerst sinds lange tijd weer 2 cijfers op de weegschaal gezien ipv 3 Erg blij
En de komende 6 weken wil ik in de buurt komen van de lage 90.

Doen je app-maatjes niet mee in dit sprintje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 19:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Kir, welkom.
Geweldig gefeliciteerd met de 2 cijfers ipv 3 voor de komma. Wat een prachtige mijlpaal en fijn begin van een sprintje. Applaus

Mice is 1 van de appmaatjes. Ons groepje is pas gisteren gesticht en ik heb vanavond verteld dat het sprintje er is dus we zien het wel. Mocht je mee willen appen kan dat ook nog Kir. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 21:30    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   JustEline
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik doe ook mee!
Ik probeer al een tijdje van mn overtollige kilootjes af te komen, lukt al aardig. Nog een paar en dan zit ik op gezond gewicht, maar ik streef voor dit sprintje naar de 72,1! Dat is namelijk het gewicht waarop ik in totaal 10 kilo kwijt zal zijn....
Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 22:34    
Vrouw Weeggegevens   JustEline

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik heb overigens vorige week wat kleren van mijn zusje gekregen om tijdelijk te dragen, mijn eigen broeken zitten namelijk iets te los. Altijd leuk om te merken dat er ook resultaat is buiten de weegschaal!
Dit sprintje eindigt in de week van mijn verjaardag, en het weekend na mijn verjaardag ga ik lekker winkelen bij de Primark met een vriendinnetje die ik lang niet meer heb gezien. Hoop dat ik dan tevreden in de spiegel kan kijken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 22:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Justeline en heel veel succes. Je bent al een heel eind op weg zo te zien en dat gaat je zeker lukken. Niets is leuker dan weer nieuwe kleding aan te moeten/kunnen omdat de oude te ruim zijn geworden. Succes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mrt 2014 22:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8