Onderwerp menu

Forum: Diëten & Dagboeken
Subforum: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Sponsor

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Draadje van Ellen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 115, 116, 117  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder kh

Reageer met quote
Sportscholen ik heb er een haat liefde verhouding mee, maar kon dit leuke aanbod om 10 weken tranig aan te gaan niet laten liggen voor de prijs van 39 euro.

Ze zochten mensen boven de 40 jaar laat ik die leeftijd nou echt achter me hebben, en 2 jaar niet gesport .

Ze bieden:
1)10 weken , twee keer per week, een fysiofitnestraining volledig onder begeleiding van fysiotherapeuten
2) metingen van o.a bloeddruk, longfunctie, en uithoudingsvermogen
2) gratis consult diëtiste
3)bespreking resultaten na 10 weken training

Na een fitheidtest van vorige week vanmorgen de eerste les, het viel mee en de begeleiding was goed , ik ben wel benieuwd na of dat 10 weken zo blijft.
Ik ga hier dus de bevindingen van deze sportschool Fysio sport en training neer zetten gelegen aan de Amsterdamseweg in Amersfoort
www.fisiosportentraining

Mijn bevindingen van de eerste les:
Was iets te vroeg dus de begeleider was er nog niet om me te verwelkomen.
Hij zag me pas toen ik al aan het fietsen was maar toen was mijn tijd al ingegaan.
Zijn uitleg was duidelijk en heeft het voor elkaar gekregen dat ik ook ben gaan roeien ondanks dat ik daar geen fan van ben.
Wat ik erg stimulerend vond was dat hij naast me zat met roeien en ik zijn tempo moest volgen, voelde super.

Vrijdag les 2
wordt vervolgd

Laatst aangepast door Ellen op di 29 nov 2011 11:17, in totaal 10 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 13:17    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens   Kaatjekat
Global Moderator

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Leuk El! Hier is dat aanbod ook geweest van Sport en Fysio Vechtstede, maar ik sport daar al dus ik mocht niet meedoen. Lachen

je huis is een spiegel die je innerlijk reflecteert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 13:35    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
En bevalt het je daar krijg je ook begeleiding of houd dat op een gegeven moment op.

Waar Frans sport kijken ze niet naar je om vandaar dat ik daar nog niet ben geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 17:53    
Global Moderator

Reageer met quote
Nee hoor, elke week komen ze even een praatje maken, kijken of het lukt, of je programma aangepast moet worden, of je bepaalde oefeningen goed uitvoert en indien nodig hoe het beter kan. Ze verzinnen ook altijd alternatieven als iets je niet lukt, ik ben er erg tevreden over. Het is alleen niet goedkoop, maar ja daarom word je ook goed begeleid.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 18:10    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
De reden om mijn bevindingen hier te posten heeft ook te maken dat er een prijskaartje aan hangt.
Om te kijken of het echt zoveel beter is als een andere sportschool hier dus mijn bevindingen ervan.

Ben ook weer begonnen op mijn eten te letten, soms tel ik daar ook de kcal van.

Vandaag waren dat er 1468kcal niet slecht dus

Laatst aangepast door Ellen op do 13 okt 2011 21:58, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 18:51    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Beetje spierpijn gehad vandaag morgen weer sporten leuk Uitroep

1585kcal gegeten

bewegen:
2x 1 uur gewandeld
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 12:27    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Mijn bevindingen van FYSIO sport van vandaag:

bij aankomst was het erg druk, dus even zoeken waar een apparaat vrij was.
Al snel stond een trainer naast me die mee keek en me nogmaals het apparaat uitlegde, ik kreeg meteen te horen hoe ik mijn rug recht moest houden.
Dus buik in en rug recht phoe dat viel nog tegen, je moet opletten en trainen , af en toe kwamen ze kijken dat vond ik wel prettig.

Vandaag heb ik me kunnen uitleven op mijn favoriete apparaten, fietsen, crosstrainer, en roeimachine, en nog een paar spierversterkende oefeningen (niet favoriet)
Naast me kwam een man zitten roeien en wat ik dan leuk vind is om dat tempo samen te doen, niet gesproken met elkaar maar wel geroeid.
Ook hier kwam weer een trainer kijken of mijn schema goed was, in overleg zijn enkele apparaten wat zwaarder ingesteld.

Omdat ik volgende week mijn moeder moet verhuizen kan ik niet op de afgesproken dag, alle begrip ervoor en voorgesteld dat ik maandag 8uur terecht kan.
Hoop dat het dan lukt want ik ben geen vroege sporter, maar misschien ook wel weer goed om te kijken hoe dat gaat.

Kcal vandaag: 1414
beweging:
lopen 40 min
sporten 1 uur
boswandeling met hond
totaal aan beweging vandaag 3 uur ben er tevreden mee

Laatst aangepast door Ellen op vr 14 okt 2011 23:05, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 20:38    
Global Moderator

Reageer met quote
Knap hoor El, morgen ben ik weer aan de beurt. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 22:50    
Vrouw Weeggegevens   pandaa007
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goed bezig Ellen!

Eerste streef 80 kg op ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 18:49    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Dank meisjes,

helaas ben ik door familieomstandigheden deze week verhindert om te gaan sporten.

Erna ga ik er weer helemaal voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 19:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 115, 116, 117  Volgende
Pagina 1 van 117