Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dit ben ik...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kim-meke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Eerste kerstdag 2015. Een mooi moment voor het opstellen van goede voornemens. Mijn voornemens? Onder de 75 kilo komen.

Ik ben Kim, 28 lentes jong/oud fulltime student en altijd al iets te zwaar geweest. Afgelopen jaar ruim 10 kilo afgevallen maar merk dat die laatste kilo's een stuk lastiger gaan.

In het echt volgen van een dieet geloof ik niet meer. Vaak geprobeerd maar werkt voor mij niet op langere termijn. Toen ben ik gewoon eens logisch na gaan denken. Waarom weeg ik zoveel als ik doe? 2 simpele redenen. 1: ik ben een ongelofelijke zoetekauw, met een enorme suikerverslaving. Is het zoet, dan verdwijnt dat in mijn mond. 2: ik zit de hele dag op mijn luie gat (om het maar even plat ze zeggen) dus hoe moet ik afvallen. Heel simpel minder snoepen meer bewegen. En dat heb ik afgelopen jaar dus gedaan. Met als resultaat 10 kilo minder lichaamsgewicht. Maar die laatste 5, schijnen niet weg te willen.... Heel frustrerend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2015 11:20    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Kim, van harte welkom bij de weegclub. Er is geen 'goed' moment om te beginnen met letten op je gewicht toch en wat er nu niet aan komt hoeft er straks niet af!
Je hebt al een eetdagboekje, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek. De sprintjes heb je ook gevonden zag ik Erg blij een leuke manier om snel 'weegdinnen' te leren kennen en vaak ook met dezelfde interesses. Knap dat je al 10 kilo kwijt bent!

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2015 17:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Kim, de laatste loodjes (kilo's) wegen het zwaarst he? Maar door stug vol te houden komt de weegschaal vanzelf weer in beweging. Lach En je weet toch; zoet eten doet naar zoet verlangen, ofwel suiker kan een soort verslaving zijn. Door fiks te minderen met je suiker inname kun je ook al veel winst boeken.
Ik wens je veel succes toe! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 15:15    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoi Kim-meke
Welkom op weegclub.. Goed om nu alvast alles op een rij te zetten, dan hoeft dat op 31 december niet meer Lachen
Gaaf dat er al 10 kilo af is door meer te bewegen en minder te snoepen. 5 kilo lijken dan niet meer zoveel.. maar als ze in de weg zitten wel natuurlijk..

Heel veel succes, op weegclub zijn zowel afslanksprintjes (om samen af te vallen) als beweegsprintjes. Ik hoop dat je je weg hier snel zult vinden!

Samen sterk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2015 14:12    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kim-meke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Bijna een jaar gelden opende ik dit draadje...
De weegschaal ging naar beneden, maar nu een jaar later ik durf er niet eens op te gaan staan. Ik ben bang (en weet bijna zeker) dat ik nu zwaarder ben dan een jaar geleden. En daarom ben ik terug. Het is me eerder gelukt, en dus lukt het mij nu weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 dec 2016 19:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Kimmetje, het is nooit te laat om de draad weer op te pakken he? Veel succes, je weet hoe het moet immers. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2016 0:07    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Succes Kimmeke!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2016 19:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1