Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Diëten/leefstijlen combineren

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yllek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hoi,

ik vroeg mij af of je verschillende low-carb methodes met elkaar mag combineren?
Zelf ben ik aan Atkins begonnen maar zie regelmatig recepten e.d. voorbij komen die anders zijn dan de Atkins recepten maar die wel laag in koolhydraten zijn zodat ze toch binnen de marge van 20 gr vallen van Atkins.

Hopelijk kunnen jullie mij hierin adviseren, alvast bedankt.

Kelly
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Het is jouw lijf en jouw leven he meis, niemand die je verplicht iets naar de letter te volgen! Hoe strikt jij de regels van een bepaald dieet hanteert is uitsluitend jouw eigen keus. Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 12:16    
Vrouw Weeggegevens   Yllek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Dat snap ik maar ik kan me voorstellen dat als je gaat afwijken dat het dan niet meer werkt. Dat bedoel ik meer Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Als het binnen de toegestane hoeveelheid kh blijft per maaltijd maakt het niet uit. Behalve natuurlijk in de infuctiefase bij Atkins omdat je dan bepaalde dingen niet mag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2015 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Naive
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Volgens mij is het voordeel van low carb, dat je met relatief weinig calorieen, door de vetten en eiwitten, voller zit dan wanneer je dezelfde calorieen in koolhydraten zou eten. En dat de voedingsstoffen die je wel binnenkrijgt, voor een groot deel bijdragen aan spieropbouw, mits je daarbij ook je spieren traint. Daarnaast zijn er ook zoveel dingen die je niet of met mate mag, dat je minder kans hebt om te veel te eten.

Maar welk advies je precies volgt, maakt dus volgens mij niets uit, en wat ze voorschrijven is ook tamelijk arbitrair. Gewoon lekker mixen dus, en kijken waar jij je goed bij voelt!

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2015 8:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1