Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dertigers sprintje! (3)

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
En daar is 'ie weer!
Alweer het derde Dertigers sprintje!

Voor alle dertigers die wat gewicht kwijt willen en hierbij wel wat steun kunnen gebruiken.

Een activieve deelname wordt gewaardeerd. Dus graag minimaal 1 keer per week meeschrijven.
Een leeg vakje mag, maar liever geen twee achter elkaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 11:50    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Hoi!
Ik doe graag mee. Ik had me bij het vorige sprintje halverwege al aangemeld, maar (nog) niet meegeschreven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 7:36    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Net 34 geworden dus pas er goed bij Erg blij

Ik heb me vorige week niet gewogen, vergeten door alle drukke dagen. Woensdag ga ik me weer opnieuw wegen. Hoop wel wat onder de 80.8 te komen. Ik sta een beetje stil.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Lawi
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben 14 mei bevallen en wil weer terug naar mijn oude gewicht. Het gaat nu nog lekker snel zonder er iets voor te doen behalve minder snoepen. Over 5 weken begin ik met hardlopen en dan ga ik trainen voor de 4 mijl van Groningen met Evy. Hopelijk red ik het... succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 11:02    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Nicole85
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Yeps!

Hier ben ik weer ff. Ik heb me wel aangemeld, maar ben even niet heel actief bezig met afvallen en wegen. Wel let ik nog steeds op mijn eten, maar heb op het moment even niet het doel om onwijs af te vallen.

Over 3 weekjes ga ik met vakantie en zou voor die tijd nog wel wat kwijt willen, maar heb een erg drukke tijd achter de rug.

Ik ga proberen om toch mee te schrijven en te wegen, maar het zal wat minder actief zijn als normaal ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 23:41    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Lawi, Mooi doel. Succes!

Hi Nicole, lekker hoor. Een vakantie in het vooruitzicht! Succes!

Hier toch een groen vakje vanmorgen. Blij! Nog 400 gram en dan ben ik sinds heeeeeeele lange tijd onder de 80 kilo. Ik hoop volgende week of de week erna. Dan vier ik een klein feestje haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
ik doe ook mee kan nog net Uitlachen 38 jaar dus val nog binnen de 30ers.
Hier net begonnen met koolhydraatbeperkt. Dus nog geen weegmomentje gehad. Maandag pas ben benieuwd. Hoop op een succesvol en gezellig sprintje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 21:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Tiekie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP eetplan

Reageer met quote
Hoi.. leuke sprintje.. Ik doe graag mee, ik ben Tiekie, ben net gestart met EGA...ben 36 jaar en heb 2 kindjes, jongen en meisje..
Ik doe mijn best ieder week een keertje wat te laten horen.. success iedereen..fijn dat ik mee mag doen..
Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee... had de laatste weken weinig weeggegevens ingevuld, maar het afvallen gaat rustig door, dus langzaam maar zeker hobbel ik op mijn streefgewicht af (75, dus wellicht wel in dit sprintje). Ben lekker aan het sporten, ongeveer 3 x per week, dus dat moet me het laatste zetje in de goede richting gaan geven.

Dit weekend was wel even pittig met het warme weer... Lekker BBQ gehad en beetje rondgehangen. Niet echt lekker weer om er flink op uit te trekken Erg blij. Wel lekker geshopt voor wat nieuwe kleding, dus daar ben ik wel heel blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo , ik doe ook mee 32 en wil de rest van me leven graag onder de 80 kg door brengen, ik ben de modifast shakes aan het af bouwen en ga daarna verder met EGA waar mee ik hoop de laatste 10 kg kwijt teraken. Daarnaast ga ik het bewegen ook weer wat intensiever doen. Succes allemaal!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 21:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6