Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dertigers sprintje! (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
@as

komt goed hoor, als je der maar goed bij blijft nadenken, dan kom je der ook wel en zo nu en dan es zondigen dat zou gewoon moeten kunnen en als jij dat zelf zo inplant en daarna weer terug oppakt...

Hier gaat mijn gewicht ook heerlijk naar beneden, ik zit te twijfelen om morgen een vastendagje in te lassen, alleen ben der nog niet helemaal 100% cker van.. we gaan het morgen wel ff bekijken ;-)

iedereen alvast een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 9:05    

Reageer met quote
hier een mooi resultaat behaald deze week..
ik kan merken dat het lastiger wordt om een mooi groen hokje te scoren.. maar ach ik ben van ver gekomen en ben nu al blij met dit resultaat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 17:14    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi allemaal, ik ben Page ben 34 en wil me graag bij jullie aansluiten. Zoals jullie kunnen zien gaat het de laatste tijd niet echt lekker. Heb een depressie gehad en ben daarnaast lichamelijk niet helemaal in orde ondanks dat we niet weten wat het is. Maar dat gewicht moet ik echt iets aan doen want dat zal ook wat klachten wegnemen. Heb de steun best nodig zeg maar sta nog niet echt stevig in mijn schoenen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017 1:38    
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Deze week echt een baalweek rood vakje en geen kleintje ook, kreeg maandag een blaasontsteking en daarvoor gebruik ik veel cranberrysap en thee, maar ik zit aan een koolhydraatarmdieet en daar zitten we veel koolhydraten in natuurlijk. Aan het eten zal het niet liggen dat is nog steeds netjes zoals het hoort. Ik hoop dat het alleen maar vocht is en dat ik volgende week weer in de groen mag gaan zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 8:25    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Oh wat ga ik langzaam... Helemaal te verklaren hoor, maar toch... En ik ben wel blij hoor. Eet in een normaal patroon. Af en toe een lekkere uitspatting en ik blijf netjes schommelen tussen de 78,5 en 79. Maar op een bepaalde manier breek ik steeds nooit door die ondergrens heen. Maar ja... Rustig doorgaan en dan komt het vanzelf wel. Heb wel het idee dat m'n lichaam in vorm komt. Zit heel lekker in m'n vel en ben blij met wat ik in de spiegel zie.

Van de week mezelf heerlijk verwend bij de kapper dus voel me mooi aan alle kanten. Straks ga ik lekker met m'n vriend een weekend naar België dus maandag zal ik waarschijnlijk meer richting de 79 zitten dan de 78,5 maar genieten mag ook Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 9:55    

Reageer met quote
@lies

ik herken dat, ik heb ook altijd zo'n dooiuh punt waar het maar net lijkt of het der niet onder wil komen hihi.. maar komt goed, volhouden en veel plezier van het weekend en geniet er lekker van..

Hier wil mijn gewicht deze week ook niet, maar tis vakantie dus kan dat goed merken met mijn bezigheden ik doe wel mijn ding maar toch anders en minder dan een normale week.. en ik heb 2 keer een mcflurry toblerone met chocosaus (mijn nieuwe verslaving Schaam Schaam ) gegeten ws is dit nu ff de boosdoener maar ach ben al van ver gekomen dus tja.. zolang het met mijn gewicht niet met pondjes om hoog schiet dan ben ik al wel tevreden..
Benieuwd wat ik er morgen ochtend nog uitsleep kwa gewicht.. nog ff dagje ervoor knallen, wil graag een leuk groen hokje al is het maar klein Lachen Schaam Schaam

iedereen een fijne dag en weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 10:40    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Yessss hij is groen
Wel een paar baaldagen maar wel weer opgepakt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 17:07    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Na een lang weekend even helemaal nergens op gelet te hebben (pasta, spareribs, uitgebreide ontbijtjes, Magnums) nu een halve kilo erbij. Eens kijken of we die eraf kunnen hebben voor het weekend. Mooi streven toch...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 7:21    
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik ben weer net onder de 75. Gelukkig is het er weer bijna af wat er vorige week bij was gekomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 8:46    

Reageer met quote
Lies84 schreef:
Na een lang weekend even helemaal nergens op gelet te hebben (pasta, spareribs, uitgebreide ontbijtjes, Magnums) nu een halve kilo erbij. Eens kijken of we die eraf kunnen hebben voor het weekend. Mooi streven toch...

dat gaat wel lukken.. je hebt iig wel lekker genoten en dat moet ook wel es kunnen toch..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 10:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6