Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dertigers sprintje! (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
@montagne

welkom hier en heel veel succes
Hier bijna 37 (volgende week donderdag) en 3 kids
bonus dochter van 23, hier geen omkijken na
zoon van 16, deze zit midden in examen stress, gisteren te horen gekregen dat hij helaas gezakt is maar hij heeft vandaag extra kans om als nog te slagen omdat zijn nederlands examen nietig is verklaard om een bepaakde reden dus beetje geluk bij ongeluk.. en anders als dit niet lukt heeft ie nog een kans met een her,.. dus vandaag en as dagen nog beetje in spanning hier
ik heb nog een zoon van 9, en dit is echt zo lekker dier die dwarrelt overal om heen maar kan absoluut niet zonder zijn mamma Lachen

ik ben ook sinds van de week weer begonnen met de laatste paar kilo's iedereen in mijn omgeving verklaart me voor gek.. waar moet jij die kilo's vandaan halen zeggen ze.. maar ach de getallen op de weegschaal he.. Schaam Schaam Schaam Schaam

@angelique

das balen, maar kom op misschien volgende week weer wel.. gewoon volhouden en doorzetten ;-)

vandaag rustig dagje, zojuist wezen sporten, dalijk ff douchen en dan het zonnetje in zolang het gaat want hier betrekt het al helemaal #beetjejammer en voor mij kan het niet warm genoeg zijn, heerlijk vind ik het terwijl ik tot vorig jaar naar binnen rende met het warme weer en nu..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Lawi
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lies84 schreef:
Waarom over 2,5 week Lawi?
omdat ik dan 6 weken geleden ben bevallen. Dus vanwege goed herstel na de bevalling was dit het advies van de verloskundige. Mijn dochtertje is nu 4,5 week oud. Bloedverlies begint nu te stoppen maar bij veel inspanning neemt dat nog weer wat toe. Dus ik volg het advies maar braaf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 10:52    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lawi schreef:
Lies84 schreef:
Waarom over 2,5 week Lawi?
omdat ik dan 6 weken geleden ben bevallen. Dus vanwege goed herstel na de bevalling was dit het advies van de verloskundige. Mijn dochtertje is nu 4,5 week oud. Bloedverlies begint nu te stoppen maar bij veel inspanning neemt dat nog weer wat toe. Dus ik volg het advies maar braaf.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Dapper hoor, na 6 weken alweer aan de sport. Dat lukte mij niet. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Deze week 1.5 eraf. Ik ben nu op mijn oude gewicht van voor ik ging afvallen twee jaar geleden. Dat is mooi want toen was het me ook gelukt om naar 68 te gaan dus dat moet nu zeker ook gaan lukken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 7:37    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zo gaat lekker hier, allemaal groene hokjes!!!!

Voor mij helpt het mooie weer ook goed mee, veel minder trek in warm eten of lang in de keuken te staan. Salades en snelle roerbak groente ( lichte maaltijden) voelt nu een stuk aantrekkelijker...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 10:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dedees schreef:
zo gaat lekker hier, allemaal groene hokjes!!!!

Voor mij helpt het mooie weer ook goed mee, veel minder trek in warm eten of lang in de keuken te staan. Salades en snelle roerbak groente ( lichte maaltijden) voelt nu een stuk aantrekkelijker...

Helaas geen groen vakje voor mij. De eerste rode. Maar het was geen verrassing. Het is zo druk, dat ik echt niet weet wanneer ik moet bewegen. Maar dat is komende week hopelijk een beetje anders. Vanavond kan ik even 45 minuten lopen en er staan weer gezondere dingen op het menu dan de afgelopen 1,5 week (2 etentjes, 2 verjaardagen, afstudeerfeestje, high tea, festivalletje...)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Lawi

Reageer met quote
Ik ben begonnen met sporten, vandaag mijn derde keer gerend deze week. Vorige week was ik een halve kilo aangekomen en hebben het maar niet ingevuld... Hopelijk zorgt het sporten voor een verdere daling van mijn gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jun 2017 14:21    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker... bezig en voor de gene die iets minder goede week haddenn, volgende week er weer tegen aan !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017 22:17    
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
1 kilo eraf deze week. Ik moet nog 6 tot het eind gewicht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 6:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Angelique31 schreef:
1 kilo eraf deze week. Ik moet nog 6 tot het eind gewicht!

Goed bezig! Knap hoor, zoveel per keer eraf! Bij mij gaat het super langzaam. Nu 6,7 kg in bijna vier maanden. Maar ik hoop dat het er nu wel afblijft. Ik mag nu van mezelf ook wel eens zondigen en daardoor vind ik het goed vol te houden, ook als ik dit de rest van mijn leven moet blijven doen. Dat ging de vorige keer steeds mis. Dan ging ik echt diëten, maar op een gegeven moment ging ik weer wat normaler eten of niet 5 x per werk sporten, en dan kwam alles er weer bij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 6:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6