Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dertigers sprintje! (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi hoi! Ik ben deze week 1.1 kg kwijt geraakt, ondanks af en toe een ijsje in dit warme weer ging het heel erg goed.

Hopelijk zal ik komende week ook goed afvallen dan gaat het wat sneller hihi. Maar ik merk wel dat het per week heel erg verschilt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Ik ben gelijk gebleven maar ben vergeten het in te voeren. Wel is m'n spiermassa goed gegroeid en m'n vetmassa met 1,6 kilo afgenomen dus dat is een prima score!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 19:04    
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Ik heb mijn gewicht pas gisteren ingevoerd ipv zondag wat gebruikelijk is voor mij. Als ik het zondag had ingevoerd was het een rood vakje geworden en ik wil zo veel mogelijk groen blijven, dat werkt voor mij het meest motiverend. Daarbij geldt natuurlijk wel dat ik in ieder geval 1 keer per week mijn gewicht invoer (uitgezonderd vakantie), dus als het op zaterdag nog steeds rood is, is dat pech!

Maar gelukkig kon ik dus al op dinsdag in gaan voeren en dan komende week hopelijk gewoon weer op zondag Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Lawi
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben wel tevreden ondanks af en toe snoepen val ik gelukkig nog af. Nog 2,5 week en dan start ik met sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 10:20    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Waarom over 2,5 week Lawi?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017 7:33    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
hoi hoi goedemorgen allemaal

Ik ga me ook maar weer es aan een sprintje wagen, hopelijk motiveert mij dat om toch richting de 75 kilo te komen, week 32 start onze vakantie en vind dat een heel mooi streven Erg blij..

zal een klein beetje over mezelf vertellen, sommige zullen mij misschien wel kennen andere weer niet..
Ik ben een samenwonende moeder van 36 en heb 4 kids, bonusdochter (23), zoon (16), vlindermeisje (2006) en een zoon (9).
Tot vorig jaar juni eigenlijks weinig tot niks echt om mijn gewicht te hebben gegeven, ben ik toen mijn afval race aan gegaan, ik moet zeggen het is me behoorlijk goed gelukt.. Ben gestart met het koolhydraatarm en inmiddels al zo ingeburgerd dat ik al niet meer anders wil, op een enkele uitzondering na en geniet dan van iets wat er niet in past zoals as zondag heerlijk chinees Schaam Schaam .

mijn grote afval race zit er inmiddels wel op, maar ik probeer zo heel langzaam aan richting de 70 te komen en wie weet gaat het me ook wel lukken na al die verloren kilo's zou dit stukje een peule schilletje moeten zijn Cool Cool .. Dit sprintje eindigt wanneer wij met vakantie gaan, dus heb de 75 kilo als richtlijn staan, erg benieuwd of het me gaat lukken.. ik doe inmiddels alles zonder te tellen en te wegen en mijn gewicht zakt nog steeds gestaag, dus vandaar dat ik me nu toch maar weer in een sprintje heb aangemeld zodat ik een heel klein beetje een stok achter de deur heb..

na onze vakantie staat mijn operatie gepland, hier zie ik behoorlijk tegen op omdat ik minimaal 6 tot 12 weken helemaal niks tot weinig mag doen en daarna heel langzaam aan weer alles opbouwen.. ik ben een kleine 6 tot 9 maanden uitgeschakeld om echt voluit te gaan zeggen de artsen.. erg benieuwd of ik het ga redden met het stil zitten en voeding, maar heb inmiddels sterke wil ontwikkeld en het gaat me lukken desnoods met hulp en afleiding hier of elders op het net..

iedereen heel veel succes!! en behoud jullie motivatie en je wil om af te vallen dan komt het goed!!

fijne dag allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017 10:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Miranpeet, goed dat je erbij bent!!

Ik zak in een moordend tempo richting m'n streefgewicht... Hahaha... Nee hoor, met mij gaat het lekker. Gewichtsafname gaat nu niet zo snel maar m'n lichaam is wel echt aan het vormen door al het sporten. Kon gisteren weer een broek aan die al jaren lag te wachten dus dat was een fijn gevoel.

Verder heerlijk weekend gehad. Bezoekje aan de Japanse tuin in den Haag. Vandaag lekker met vrienden gehangen op een terrasje in Scheveningen en nu even lekker bankhangen. Qua eten gaat het ook allemaal lekker. Doordeweeks streng en in het weekend lekker wat losser. Bevalt erg goed zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 19:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Montagne
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik moet er ook echt weer tegenaan. Ik zat op mijn streefgewicht in september en dan is alles er weer bij geslopen, waarbij het vooral de laatste twee maand erg was, gewoon heel fout gegeten eigenlijk, veel stress en slaaptekort, ja dat maakt het moeilijk he.

Dus ik wil focussen op
- juist eten
- voldoende water
- voldoende slaap
- wat extra sporten, terug mijn ritme vinden.

Oh ja, ik ben 37, mama van 2 jongens, 6 en 8.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Niets eraf gegaan deze week Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 10:11    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames,

Ik ben weer even niet geweest. Op zich gaat het best wel lekker met het afvallen. Erg langzaam, maar het blijft er in ieder geval af. Ook wanneer ik 1 of meerdere slechte dagen heb in een week. Dus dat is super. Nu 6,1 kg eraf sinds ik weer begonnen ben. Nog 9,3 kg te gaan Lach

Montagne, heel herkenbaar met kinderen van die leeftijd (hier twee meiden van 7 en 9). En dit zijn drukke periodes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 9:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6