Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Dertigers sprintje! (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi hoi ik doe graag mee! 31 jaar. Ik ben nu sinds begin maart bezig en al 11.6 kilo kwijt. Ik wil graag naar de 70 of lager. Ik doe een koolhydraatarm dieet en dat werkt bij mij echt heel erg goed.
Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Hoe hebben jullie de afgelopen hete dagen overleefd?? Ik had het wel zwaar hoor... En m'n lichaam ook... Was toch wat zwaarder vanmorgen maar verlies vandaag in de koelte van het kantoor weer m'n vastgehouden vocht... Kan beter met m'n laptop op het toilet gaat zitten hahaha... Maak me er dus niet zo druk om.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier ook warm hoor, dikke vingers en voeten... vandaag de rolschaatsen uit het stof gehaald sinds vorig jaar zomer, en zachtjes aan de eerste 6 kilometer vandaag overleefd... gummiebenen en iets overhit.. maar wel weer een fit gevoel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 15:03    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat leuk Dedees, rolschaatsen! Ik werk op een school en heb het ook wel warm, maar goede airco hier binnen. Heb wel een half uurtje buiten gelopen en dat was best goed te doen (in de buurt van de zee, is meestal wat koeler).

Wat ik wel echt vergeet is om meer te drinken. En in de avond heb ik dan hoofdpijn. Ook een flesje op mijn bureau helpt niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 15:58    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Ik drink gelukkig voldoende.
Maar dat warme weer (in combinatie met vrije dagen) nodigt helaas wel heel erg uit tot bbq en biertjes in de zon...

Maar goed, met mate mag dat bij mijn dieet.
Gelukkig blijf ik groene vakjes houden, dat motiveert om toch de 3 strenge (vasten)dagen te houden.

Van vocht vasthouden heb ik gelukkig weinig tot geen last.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 19:05    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen dames, hoe gaat het hier?

Ik ben voor het eerst in jaren onder de 80 kg. Heb een vreugdedansje gedaan vanmorgen op de weegschaal.

Gisteravond weer een gezonde spinazie/ei/geitenkass quiche gemaakt dus ik heb weer heel wat lunches in de vriezer liggen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 6:48    
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
Superknap gefeliciteerd hopelijk niet de weegschaal kapot gedanst Applaus Applaus Applaus
Hier gaat het wel redelijk merk dat ik nu wel af en toe beetje lekkere trek heb zal ook wel te maken hebben met de tijd van de maand

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 7:39    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Silver24
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo!!

Ik zou heel graag nog willen aanhaken! Ik ben Yvonne32 en mama van een zoontje van 4. Ik kom van een gewicht van 120 kilo en was afgevallen tot 85 kilo. Ander half jaar geleden ben ik gescheiden en helaas weer veel kilo's aangekomen! Nu veel motivatie voor de volgende ronde!

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Hey Yvonne... Welkom!!! Lekker weer knallen nu.

Ik was voor m'n werk in München afgelopen week. Leuk natuurlijk maar die Duitsers weten niet wat mager eten is hoor... Pfff... Vanmorgen dus weer net boven de 80 uitgekomen, maar alweer fanatiek gesport vanmorgen dus hopelijk duik ik weer onder de 80 volgende week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Tiekie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
hoi dames, de laatse week gaat eigenlijk veel beter hier.. heb me de laatste dagen goed weten te beheersen qua verkeerde tussendoortjes :p
leuk om jullie verhalen te lezen en ook te zien hoeveel jullie al kwijt zijn.. echt motiverend! kijk uit naar een leven zonder al die bagage oefff. prettig weekend !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 17:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6