Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De uitgebreide ''groene vakjes sprint'' (okt.-dec)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
micha1 schreef:
Ben het echt helemaal niet met ze eens, net als jij vermoed ik. Het gaat ook om gezondheid en zoals ze het aangeven lijkt het erop dat ze de inkomsten uit die gesprekken vooral erg graag willen Erg blij
Waar komt die pijn vandaan als je die 2 km loopt ?
Je doet het fantastisch ! en daar gaat het om . Zet hem op ! Erg blij Erg blij
Ik vindt het enorm sterk wat je doet Hartstikke onder de indruk ! Erg blij
Ik heb dat over de inkomsten gedacht maar het nog niet hardop gezegd Lach Het heet een extra module. Dus buiten de reguliere bijeenkomsten. Dus ja, het is extra inkomen.

Ik heb slijtage aan mijn heupen en een erg hardnekkige slijmbeursontsteking. Dat gaat erg veel pijn opleveren tijdens het lopen. Gisteren zakte het ook naar mijn onderbeen. Ik heb pijnstillers maar die gebruik ik met mate , meestal als ik naar bed ga, omdat die ook heel vervelende bijwerkingen geven. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 16:40    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ik bedoelde dit dus, een gesprek, elke 3 maanden herhalen.
En dit je leven lang!

Ook bij chirugusch ingrijpen is de kans op blijvend gewichtsverlies een moeizaam proces.
Vandaar dat in mijn opinie je alles moet aangrijpen om je, vooral dus op de langere termijn, goed voor te bereiden op de toekomst.

Al is het een extra investering, kijk eens wat je al aan niet eten hebt uitgespaard😊

Ik heb geen dieet verleden, heb nooit zwaar overgewicht gehad, ben nu een lichtgewicht en toch is begeleiding, eens praten met iemand met kennis van zaken een steun en houdt me op het padje.

Uiteraard hoef je het niet met me eens te zijn maar ik zie het net iets anders. Wel gekleurd, in mijn omgeving nog slecht 1 persoon die zijn gewichtsverlies, 80 kg na ingreep, eraf heeft weten te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 18:44    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
We krijgen 7 jaar begeleiding.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 18:47    
Vrouw Weeggegevens   ChickdoingInsanity
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
micha1 schreef:
Mooi gewichtsverlies, Chickdoninginsanity ! En trouwens gefeliciteerd met je verjaardag ! Ga je iets leuks doen ?
Ga zo door, gaat hartstikke goed ! Erg blij Lachen

dankjewel Liefde gisteren een heerlijke verjaardag gehad met lieve mensen. vandaag weer gewoon gewerkt. heb een top verjaardag gehad en het afvallen gaat echt onwijs goed. heel fjjn!!! hoe gaat het bij jou?

Liefde

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 23:21    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@chickdoninginsanity; bedankt, met mij gaat het wel. Ik zak niet terug. Erg blij Het afvallen gaat dus prima ! Erg blij

Mensen, hoe gaat het met jullie allemaal ? Het is al vrijdag, vul iets in over de afgelopen week, of vandaag ! Erg blij

Allemaal veel succes gewenst . Zet door !

cheerleader Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Moet er hard aan trekken. Het gaat langzaam... maar ik ben niet snel tevreden....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 nov 2017 8:17    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Charlotte, ja dat is zo. Afvallen kost echt wel 100% aandacht en erbij blijven. Maar dan heb je ook resultaat. Erg blij Denk dat dit voor iedereen hier zo is hoor. Erg blij Erg blij Hoop dat dit je steunt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 nov 2017 8:21    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Pondje er weer bij. Kennelijk wil die mij niet verlaten. Word er onderhand wel wat moedeloos van. Maar ik ga gewoon stug door 💪

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 11 nov 2017 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hoi Charlotte, ja dat is zo. Afvallen kost echt wel 100% aandacht en erbij blijven. Maar dan heb je ook resultaat. Erg blij Denk dat dit voor iedereen hier zo is hoor. Erg blij Erg blij Hoop dat dit je steunt.

Tja, ik weet inmiddels ook wel hoe het werkt natuurlijk. 20 Jaar geleden zei de huisarts tegen mij: Je moet een pond per week afvallen en dat anderhalf jaar volhouden Geschokt . Zo dan, dat was 39 kilo dat ik af moest vallen. Is me niet gelukt, wel 30 kilo in 9 maanden, en wat ik toen verder nog voor pogingen ondernam.. dat lukte niet meer. Ik bleef steken zo rond de 74 kilo (kwam wel van de 104.2). Zo erg is het gelukkig nooit meer geworden. Maar ik bedoel: het kan wel. Dat het wat langzamer gaat zal ook wel aan de leeftijd liggen (ben nu 49).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Heeft de huisarts jou niet goed uitgelegd!
Je moet dat niet anderhalf jaar vol houden dat anders eten maar de rest van je leven.
Ga je immers na anderhalf jaar weer eten als voorheen wordt je ook weer net zo zwaar.
Huisarts maar op cursus sturen over ruststofwisseling enzo bij kilo verlies😂😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 17:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11