Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De uitgebreide ''groene vakjes sprint'' (okt.-dec)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Micha, ik heb geen idee Lachen
Ik doe iedere week praktisch hetzelfde en iedere week is het weer een verrassing wat de uitkomst is Lach
Soms sta ik stil tot het weekend en dan ineens vliegt het weg. Nu ging er iedere dag wat vanaf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 9:39    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja, op een gegeven moment denkt het lichaam: ik ga maar mee in dit afvallen, want verzet helpt niet (vocht vasthouden en zo), ze zet toch door, en dan is de knop om. Dat herken ik. Goed gedaan hoor ! Erg blij Het gaat je lukken als je zo doorgaat Liesbeth ! Erg blij Erg blij Op naar de 68. Erg blij cheerleader

Hoe voel je je trouwens ? Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 9:47    

Reageer met quote
Schaam Schaam

En dan te bedenken dat ze bij de Obesitas Kliniek niet helemaal tevreden zijn over mijn gewichtsverlies Verward Ik zit aan de rand van het gemiddelde. Maar dat is gewoon theorie met een ingewikkelde formule. En ik ken inmiddels zoveel mensen die in dit tempo heel erg veel afgevallen zijn. En daar hecht ik meer waarde aan.
Maar ze bieden je dan extra gesprekken aan. Maar ik zou werkelijk niet weten waar we het dan over moeten hebben. Ik heb dan ook geweigerd (wat mag) omdat ik zelf heel erg tevreden ben en mijn enige verbeterpunt is het bewegen. En dat moet rustig opgebouwd worden. Gisteren heb ik door mijn afspraak in totaal 2km gelopen. Dan heb ik erg veel pijn.

O ja, ik ben sinds de operatie 12cm van mijn buikomvang kwijt. Dat vind ik nog belangrijker dan de kilo's.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben het echt helemaal niet met ze eens, net als jij vermoed ik. Het gaat ook om gezondheid en zoals ze het aangeven lijkt het erop dat ze de inkomsten uit die gesprekken vooral erg graag willen Erg blij
Waar komt die pijn vandaan als je die 2 km loopt ?
Je doet het fantastisch ! en daar gaat het om . Zet hem op ! Erg blij Erg blij
Ik vindt het enorm sterk wat je doet Hartstikke onder de indruk ! Erg blij

Laatst aangepast door micha1 op di 07 nov 2017 10:28, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 10:04    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi gewichtsverlies, Chickdoninginsanity ! En trouwens gefeliciteerd met je verjaardag ! Ga je iets leuks doen ?
Ga zo door, gaat hartstikke goed ! Erg blij Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Na een operatie is het van belang om de relatie met eten te blijven bespreken, dat is de reden dat daar op aangedrongen wordt.
Een gastric bypass is een mooie steun in het afvallen maar uiteindelijk zul je het hier ook zelf moeten doen.
Verander je te weinig in eet, beweegstijl dan ben je over 5 jaar weerterug bij af.

Oftewel zaken bespreken, altijd goed en het liefst dig djs ook elke 3 maanden herhalen, dit je leven lang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 10:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, dat is ook wel weer begrijpelijk. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 10:30    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Elizabeth, mijn hele eetstijl is veranderd. En ik weet uiteraard dat ik het zelf moet doen en dat doe ik ook. Ik doe alles volgens het boekje, heb nergens problemen mee. Dat is de reden waarom ik geen extra hulp nodig heb. Ze rekenen gewoon naar gemiddelden in een ingewikkelde berekening. Ik vind -15kg in 3 maanden een mooi resultaat. Het gemiddelde is ruim 1kg per week. Als dat een jaar lang duurt heb je het over 60kg. Ze zijn ook heel stellig in wat het maximale is dat je ,volgens hen, maar af kunt vallen. Ik ken inmiddels aardig wat mensen die daar ruim onder zitten en zelfs moeten zien hoe ze het afvallen kunnen stoppen. Aan die mensen heb ik meer dan aan gesprekken waar iedereen alleen zijn tijd maar mee verdoet.
Overigens heb ik een sleeve.

Ik heb trouwens geen idee wat je hier mee bedoelt: liefst dig djs ook elke 3 maanden herhalen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 11:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@LiesbethM; lijkt me perfect hoe je het doet ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 12:29    

Reageer met quote
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 12:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11