Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De uitgebreide ''groene vakjes sprint'' (okt.-dec)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Tijdsdruk is nooit goed, zorgt alleen maar voor frustratie en dat leidt weer tot teveel eten.

Dus bewust eten en bewegen, blij zijn met elk onsje, maar er wel voor zorgen dat het eraf blijft, en over 1 jaar zie je wel waar je uitgekomen bent!

Belangrijkste is, om blijvend oo gewicht te blijven dat je je denk en eetgedrag blijvend veranderd.
Dat js een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
Gedrag veranderen js een moeizaam iets.
Dus wees tevreden over elke kleine stap die je maakt!!

Het is geen sprintje maar een levenlange marathon!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Helaas een kleine rode deze week, hopelijk volgende week weer groen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hoi Newfysic,

Nou, je bent top gemotiveerd. Denk dat het afvallen je verder heel goed zal afgaan ! Erg blij

Even over je plan: 10 kilo in 6 weken is ongelooflijk veel. .
Bij afvallen is het gewoon zo dat je soms snel, soms langzaam gaat. Heel erg snel hoeft helemaal niet, hoor. Je lichaam vindt iets langzamer wat prettiger, dan kan het zich wat aanpassen steeds.

Succes !!!

Hey Micha! Dat is ook heel veel! Maar het gaat ook over 11 weken en niet over 6! Dus dat biedt wellicht enige vooruitkomt, maar zoals ik al zei. Eerst maar eens gewoon naar die 84.9 ;-)!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 11:42    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Vanmorgen eens stiekem op de weegschaal gestaan. Als deze aanblijft heb ik morgen een super mooi groen vakje.
Dat maakt je dag toch hé Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 11:56    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja sorry, had iets beter moeten lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 12:38    
Vrouw Weeggegevens   ChickdoingInsanity
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hi chickdoinginsanity, met je motivatie zit het wel goed. En je doet veel tegelijk, (nieuw huis, verven, emdr, fietsen, insanity training).
Je gaat ervoor, zoveel hoeft op zich niet, maar als je het prettig vindt, prima !

Hoe was je 2e training vandaag ?

Ook lekker ontspannen hoor, en genieten dat je zoveel doet en kan ! Erg blij

Het is idd nogal wat maar het sporten helpt bij mij enorm als uitlaatklep. Als het niet goed voelt neem ik ook zeker een rustdag. Verder let ik beperkt op mijn eten niet heel streng. Ik ben gewoon van mening dat als je van jezelf en je lijf houd je de juiste keuzes wel kan maken alleen je hoofd ( het stemmetje ) wil vaak meer of de slechtere dingen vol slechte suikers.. Liefde

De training ging goed. Gister rustdag gehad en vandaag weer een workout gedaan en morgenvroeg nog eentje. Ik neem om de 2 dagen een rustdagje.

Hoe gaat en is het met jou? Liefde

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 19:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Elisabeth01, geweldig resultaat !! De aanhouder wint, he. Knap zo bij de laatste lootjes ! Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 6:57    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@micha

Dank voor je enthousiasme😂ja, dat laatste stukje naar streef en iig weer onder mijn bovengrens!
Wetende dat dit het dus is, de rest van mijn leven zo n 1400 kcal eten om op gewicht te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@chickdoinginsanity: Geweldig resultaat ! Complimenten ! Nu volhouden, Goed gedaan Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 21:49    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik meld me weer even. Druk gehad in leuke en minder leuke dingen. Weekendje weg geweest, dat was wel leuk maar niet voor de lijn, dus ik had eigenlijk al een rood vakje verwacht. Raar wel, als je maar even iets anders doet... hup.... gewicht omhoog. Deze week ga ik er weer tegenaan. Moeder was opgenomen in het ziekenhuis maar is gelukkig nu weer thuis. Het hardlopen mag ik heel, heel langzaam oppakken. Iedereen die afgevallen is: gefeliciteerd en die niet afgevallen is: kom op, volgende week weer beter. Fijne dag gewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 7:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11