Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De uitgebreide ''groene vakjes sprint'' (okt.-dec)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bedankt Charlotte68, het is inderdaad niet leuk. Hij had eindelijk pas 2 jaar de relatie met de vrouw van zijn leven, echte liefde tussen die twee.

Hoe is het met jouw gewicht gegaan deze week? En nogmaals bedankt !

Laatst aangepast door micha1 op zo 15 okt 2017 13:52, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 8:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Chickdoinginsanity ! Welkom ! Erg blij Veel weet ik nog niet van je, maar ik wens je alvast veel succes, en als het moeilijker gaat, post hier dan gewoon wat en dan kunnen wij je supporten, dat helpt echt !
Succes ! cheerleader

Laatst aangepast door micha1 op zo 15 okt 2017 20:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 13:51    
Vrouw Weeggegevens   ChickdoingInsanity
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hi Chickdoninginsanity ! Welkom ! Erg blij Veel weet ik nog niet van je, maar ik wens je alvast veel succes, en als het moeilijker gaat, post hier dan gewoon wat en dan kunnen wij je supporten, dat helpt echt !
Succes ! cheerleader

Dankjewel ik ben ook net nieuw. Mijn naam is Iris en ben een jonge moeder van een 4 jarig zoontje. Ik werk de avonden en heb overdag alle tijd dus wilde mijn insanity workouts weer oppakken. Ik wil gezonder leven omdat ik merk dat ik veel te zwaar ben. Iets meer is mooi hoor maar alleen als je je goed voelt en dat voel ik me niet. Ik wil van 85 naar 65 kilo.

Succes allemaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 19:20    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
micha1 schreef:
Bedankt Charlotte68, het is inderdaad niet leuk. Hij had eindelijk pas 2 jaar de relatie met de vrouw van zijn leven, echte liefde tussen die twee.

Graag gedaan. Enne... van je afschrijven helpt ook hoor. Dinsdag is mijn weegdag dus dan hoor je het:).

Welkom chickdoinginsanity... zo dan, leuke naam. Twintig kilo, dat wil ik eigenlijk ook wel. Maar stapje voor stapje en ik ga voor 6 kilo voor de kerst, vanaf 26 september. Dat is mijn eerste doel. Op 26 september was ik 89.7 en ik wil dus naar 83.7. ik denk dat het gaat lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 7:46    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   ChickdoingInsanity
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Charlotte68 schreef:
micha1 schreef:

Graag gedaan. Enne... van je afschrijven helpt ook hoor. Dinsdag is mijn weegdag dus dan hoor je het:).

Welkom chickdoinginsanity... zo dan, leuke naam. Twintig kilo, dat wil ik eigenlijk ook wel. Maar stapje voor stapje en ik ga voor 6 kilo voor de kerst, vanaf 26 september. Dat is mijn eerste doel. Op 26 september was ik 89.7 en ik wil dus naar 83.7. ik denk dat het gaat lukken.

Dankjewel. Jij ook heel veel succes Liefde vandaag begin ik ook mij eerste insanity workout.. lekker zweten.. vandaar ook mijn weegclub naam. Gewoon rustig aan en dan komen we er wel Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 17:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi chickdoinginsanity, met je motivatie zit het wel goed. En je doet veel tegelijk, (nieuw huis, verven, emdr, fietsen, insanity training).
Je gaat ervoor, zoveel hoeft op zich niet, maar als je het prettig vindt, prima !

Hoe was je 2e training vandaag ?

Ook lekker ontspannen hoor, en genieten dat je zoveel doet en kan ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 18:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan Charlotte68 ! 4 hele onzen ! Applaus En hoe heb je hem dat weer geflikt ! hahaha.
Mooi werk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 9:25    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Hi chickdoinginsanity! Welkom bij het sprintje. Ik ben zelf ook vrij nieuw, nu een week of 4 bezig! In totaal 2.9 kilo afgevallen dus dat is best netjes. Helaas was ik deze week 0.4 aangekomen! ZO'N tegenvaller. Ik houd me nu al de hele week keurig aan mijn eetschema dus als ik as. maandag geen dikke min heb weet ik het ook niet meer hoor... Verward

Ben ook echt zo verkouden dus heb nergens zin en geen energie. Ga mezelf toch proberen naar de sportschool te slepen dit weekend (2 x). Ik fiets iedere dag wel 40 minuten dus dat is in ieder geval nog een beeeeetje beweging...

Nou jongens we gaan bijna het weekend in! Laat alle lekkernijen staan haha! Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Charlotte68 schreef:

Ha we hebben zo'n beetje hetzelfde streven! Ik was 18 september 90,7 kilo. Nu ben ik 2.9 kilo lichter, 87.8. Ik wil uiteindelijk terug naar de 70. Maar ik zet ook elke keer een klein doel. Eerst was het natuurlijk die 9 eruit, dat was gelukkig al na één week. Nu wil ik heel graag UITERLIJK eind november 84,9 wegen en ik zou echt zo zo zo blij zijn als ik 1 januari 2018 de 79,9 heb gehaald.

Maar goed dat is gewoon bijna 10 kilo en dat is gewoon heel veel en moeilijk dus ik wil mezelf ook niet valse hoop geven. Vandaar eerst even klein beginnen. Eerst maar eens naar die 84.9!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 8:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Newfysic,

Nou, je bent top gemotiveerd. Denk dat het afvallen je verder heel goed zal afgaan ! Erg blij

Even over je plan: 10 kilo in 6 weken is ongelooflijk veel. .
Bij afvallen is het gewoon zo dat je soms snel, soms langzaam gaat. Heel erg snel hoeft helemaal niet, hoor. Je lichaam vindt iets langzamer wat prettiger, dan kan het zich wat aanpassen steeds.

Succes !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 10:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11