Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De uitgebreide ''groene vakjes sprint'' (okt.-dec)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   pondje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sinds dit weekend heb ik avocado met tomaat op geroosterd brood ontdekt, echt een aanrader en supergezond!

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 13:29    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook nog mee! Lach

Lol hebben in groene vakjes scoren klinkt sowieso al goed. De eerste heb ik te pakken. Mooi!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 13:29    
Vrouw Weeggegevens   CSV2003
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik doe ook mee. Ben weer wat aangekomen maar gelukkig heb ik alweer een groen vakje. Ik heb het koolhydraatarm eten weer opgepakt, want dat werkt voor mij het beste. Ik probeer 4x in de week naar de sportschool te gaan. Vanavond ook flink gesport, maar ik vind het soms moeilijk om me erheen te slepen. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het wel weer fijn en na afloop een heerlijk gevoel.

Succes allemaal Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 21:59    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yes,

Helemaal blij. Voor het grootste gedeelte van de week mij strikt aan het dieet gehouden. Wel van het weekend uit eten geweest. Minder gesport dan anders in verband met vervelende blessure. Ik ga er weer tegenaan deze week.

Hoe is het allemaal bij jullie gegaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 7:58    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn al mooi gestart zie ik, veel groene vakjes! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Goudhaartje
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hi, ik doe ook weer mee. Ik ga mijn uiterste best doen om mooie groene vakjes te halen, nadat ik 2 weken praktisch stil stond...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 20:46    
Vrouw Weeggegevens   tallgirl
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
goedemorgen,

nog niet zo streng geweest maar wel meer opgelet. volgende week gaan we voor een beter resultaat. moet nog echt mijzelf aanpassen. en het hoeft er ook niet allemaal binnen een maand vanaf hoe fijn dat ook klinkt haha.

wat mij opvalt tov 9 jaar geleden toen ik hier ook kwam na de zwangerschap van mijn zoon dat het nu zo rustig is op het forum. we hadden toen echt een actief groepje en iedereen schreef ook meerdere keren per week. elkaar meer suporten. tegenwoordig heb je natuurlijk zoveel apps en andere support via socialmedia.

Ik blijf wel elke week mijn gewicht doorgeven ondanks de app op mijn mobile. vast weegdag is die maar 1x per week is.

succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 7:46    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
ja jammer is dat he dat het zo rustig is. Maar de gekleurde hokjes wekelijks helpen me goed dus ik blijf ook gewoon mijn gewicht doorgeven hier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Al veel mooie groene hokjes hier. Ik wacht tot vrijdag om mijn gewicht in te geven. Het bewegen gaat momenteel super goed, het eten wat minder Rollende ogen
Nu ja, het is ook zo gezellig de laatste tijd. Met een dekentje in de zetel, wat te drinken en te knabbelen erbij ....
Na een lente/zomer waar we bijna nooit op de bank hangen zijn die eerste tv momentjes toch steeds zo knus en gezellig. Ik kan bijna niet wachten om mijn kerstboom uit te halen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 9:34    
Vrouw Weeggegevens   tallgirl

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
toen het nog licht was savonds gingen we vaak nog even een rondje wandelen. Met de kinderen of nadat ze in bed lagen. Nu weten we niet hoe snel we na het eten op de bank kruipen. In het donker en kou een wandeling maken is ook niet echt uitdagend.... voor mij dan ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 10:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11