Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De uitgebreide ''groene vakjes sprint'' (okt.-dec)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Eefje0812, welkom ! Nou, zet hem op, lukt je zeker ! Daar heb ik geen twijfel over ! En veel lol met het groene vakjes scoren ! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 14:03    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wil meedoen:).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 23:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Charlotte 68 (is dat je geboortejaar?), W E L K O M ! De bedoeling is dat je lol krijgt in het groene vakjes scoren, al gaat het maar om 0,1 ons gewichtsverlies ! Wat is je plan? Bewegen doe je al zie ik, dus dat is top !!!!Erg blij Heel benieuwd hoe het gaat met jou, en als het zwaar is, laat ons je supporten, (als je dat prettig vindt tenminste) wij hebben dezelfde weerstanden en we doen het samen, dus: zet hem op ! cheerleader cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 6:08    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
ja, ga voor groen, merk dat het gebabbel hier op het forum mij bij de les houdt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 6:35    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heb even een ticker geprobeerd maar toch maar niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 7:50    
Vrouw Weeggegevens   tallgirl
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hi Micha, waarom wil je geen ticker. Ik vind het wel motiverend wanneer hij langzaam (of snel liever) naar de rechterkant gaat haha.

Kon het niet laten na wel 1 dag bezig te zijn op de weegschaal te staan. eerste 3 ons eraf. De eerste week zal sowieso wel snel gaan.

Eerste dag was niet slecht maar ook niet super. 8100 stappen gedaan terwijl ik had ingezet op 10.000 maar ik werd gistermiddag niet lekker dus op de bank gehangen.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 8:53    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ik zie de ticker ook als extra motivatie, het zien waar ik heen wil en wat ik al gedaan heb!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 9:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   tallgirl

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Ik zie de ticker ook als extra motivatie, het zien waar ik heen wil en wat ik al gedaan heb!

Je hebt al een mooie weg afgelegd Elisabeth. Complimenten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hoi Charlotte 68 (is dat je geboortejaar?), W E L K O M ! De bedoeling is dat je lol krijgt in het groene vakjes scoren, al gaat het maar om 0,1 ons gewichtsverlies ! Wat is je plan? Bewegen doe je al zie ik, dus dat is top !!!!Erg blij Heel benieuwd hoe het gaat met jou, en als het zwaar is, laat ons je supporten, (als je dat prettig vindt tenminste) wij hebben dezelfde weerstanden en we doen het samen, dus: zet hem op ! cheerleader cheerleader

Jaaa dat is mijn geboortejaar. Ben altijd al aan het tobben geweest met mijn gewicht maar nu het najaar wordt even pas op de plaats want voor ik het weet is het alweer december... Mijn plan is voorlopig 6 kilo voor Kerstmis afvallen. Met bewegen sta ik even stil helaas. Ben sinds mei van dit jaar aan het hardlopen. Nu kon ik 5 km en nu denken ze dat het overbelast is, heb veel pijn in voeten en schenen. Donderdag fysio. Vorige week dinsdag met een oud dieet begonnen en vandaag -0.8 kilo op de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Deze week schiet mijn gewicht alle kanten op, dan weer lichter dan vorige week, dan weer zwaarder. Denk dat als ik het gemiddelde pak dat ik dan gewoon hetzelfde weeg als vorige week dus dat maar genoteerd. Merk wel dat ik dikke vingers heb. En zou kunnen dat er een menstruatie aankomt. Normaal word ik niet maar nu met kha wel 4 weken geleden dus zou maarzo weer kunnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 12:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11