| Auteur |
Bericht |
Gon Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-7-2009 Berichten: 276 Dieet: Kcal tellen Woonplaats: velden
|
|
hoi Lydia
het is hier inderdaad stil .maar je moet eerst een onderwerp
hebben waar je over wilt praten en een onderwerp zoeken is vaak voor mensen moeilijk
wat een ellende zeg om een pakje in ontvangst te mogen nemen
je zou haast een klacht willen indienen bij meneer post
de post die pakjes rondbrengt zouden al was het maar voor 10 euro `s aan kleingeld bij zich kunnen dragen
dit maken ze toch wel meer mee
mensen die wat onder remboers op gestuurt willen hebben
wel een mooie reclamen voor mevrouw en meneer post
groetjes gon |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: za 27 feb 2010 9:23 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Lydia Mega Weegclubfan

|
|
Ja he Gon, ik heb een klacht gestuurd naar het bedrijf die het pakje heeft gestuurd.
En wat die postbode betreft denk ik dat ze wel wisselgeld hebben maar denken misschien mag ik het verschil wel houden als ik zeg dat ik niets terug heb. Makkelijk verdient nu niet van mij hoor._________________ Groetjes Lydia
Ik blijf kilo's kwijtraken, Maar ze weten me telkens weer terug te vinden.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 feb 2010 11:21 |
|
 |
Gon Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-7-2009 Berichten: 276 Dieet: Kcal tellen Woonplaats: velden
|
|
hoi Lydia
ik moet je groot gelijk geven
ik geef ook zelden fooi en als ik voel dat mensen er op uit zijn dan al hele maal niet
ik ben benieuwt of je er nog wat op hoort
hoe is bij jullie het weer ?
hier valt de regen naar beneden maar toch beter als die sneeuw die dagen blijft liggen daar heb je 3 keer hinder van
1 als hij valt
2 als hij blijft liggen
3 als het gaat dooien
wij hebben weer eens boven op de slaap kamers weer wat veranderd
nu heb ik weer een naai kamertje
man lief heeft een plank gemaakt nu heb ik een werk bank van muur tot muur
en die is 2.57 lang
daar heb ik nu de naai machine op staan en er naast de lockmachine en er naast is plaats genoeg om aan te zitten werken
2 tl buizen aan het plafon zo dat ik goed kan zien
wat schilderrijtjes aan de muur dat vrolijk de zaak nog wat op
en aan de andere kant van de kamer nog 2 schapen op gehangen zo dat ik nog wat speultjes kwijdt kan
hu is het een gezellig kamertje geworden
en nu voel ik me daar ook prettig
en nu wil ik graag nog een paspop hebben maar die zijn me nog te duur
dan is het hele maal kompleet dacht ik zo
groetjes gon |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 28 feb 2010 9:53 |
|
 |
Farfallina Super Weegclubfan

|
|
@ Lydia (en Gon)
Pakketen onder rembours versturen houd in dat je aan de deur zo gepast mogelijk in contanten moet betalen ivm dat de pakketbezorger geen wisselgeld heeft. Als er al wisselgeld bij de pakketbezorger aanwezig is dan is het misschien van een andere klant die ook aan de deur heeft betaald. Ik weet niet of de pakketbezorger dat mag gebruiken omdat hij misschien ook alle bedragen zo gepast mogelijk moet afdragen. Dus de enige die fout heeft gezeten is het bedrijf die het pakketje heeft verstuurd. Zij hebben jou als klant niet duidelijk ingelicht.
@ Gon
Leuk dat je een eigen kamertje hebt kunnen creëren en dat je er ook nog helemaal in thuis voelt._________________ Pain is temporary. Quitting lasts forever (Les Mills)
Pain Is Temporary Pride Is Forever (Don Diablo)
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2010 12:32 |
|
 |
Lydia Mega Weegclubfan

|
|
Hoi Gon
Fijn he zo'n eigen kamer, Ik heb boven een kamer die ik mijn crea kamer noem met een buraeu en mijn zonnenbank en 2 diepe kasten met daar in een hoop spullen van breiën, kaarten maken, borduren, een boeken kast met boeken en nog meer rommeltjes echt een hobby kamer.
En dan heb ik nog een fitnes kamer met alle sport atributen en in die twee kamers ben ik het meest te vinden.
Farfallina
Ja dat klopt ook en daar heb ik ook een boze brief naar gestuurd maar het is wel rot als je iets verwacht wat je nodig heb dat er dan door de bezorger in de eerst plaats gezegt wordt dat hij het retour stuurt omdat ik het wieger, want dat is niet zo.
Het was hier zondag ook but weer hoor het regende de hele dag door en die honden leken wel zeehonden zo nat waren ze.
Gisteren was het weer heerlijk weer net als vandaag ziet er gelijk weer gezellig uit daar hou ik wel van zoals het weer nu is, en het lijkt wel of iedereen vriendelijker is als het weer zo is._________________ Groetjes Lydia
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 mrt 2010 18:02 |
|
 |
Gon Vaste Weegclubfan

|
|
hoi Lydia
zo te zien hebben we veel gemeen
ik maak ook kaarten en boduur ook en breien doe ik ook maar op moment niet zo veel meer
nu ben ik een broek aan het maken voor mij en voor de klein dochter een overgooier
en mijn trim spullen staan weer op zolder daar kan ik ook trimmen
op de andere slaapkamer staat een bed met de zonnen hemel en zo zijn alle 3 de kamers bezet
van morgen op gestaan met ontzettend veel hoofdpijn en misselijk
van middag naar bed gegaan en nu roep ik weer hiep hiep hoera
ik ben er weer
nu ben ik aan het koken wij gaan zo eten
groetjes gon |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: wo 03 mrt 2010 18:53 |
|
 |
Lydia Mega Weegclubfan

|
|
Fijn dat je weer bent opgeknapt Gon.
Ik loop al vanaf november constant met een loopneus echt irritant want het loopt er echt zo uit en als je dan geen zakdoek bij de hand hebt is dat erg lastig.
Ik heb gisteren mijn vest afgemaakt en weer wol gekocht om een trui voor mijn vriendin te gaan breien. Dit heb ik voor het eerst via het internet besteld en ben benieuwd of alles goed gaat en het snel binnen komt en tot die tijd ga ik maar aan een nieuw vest beginnen voor mezelf. Ik kan echt niet stil zitten._________________ Groetjes Lydia
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 mrt 2010 16:23 |
|
 |
Gon Vaste Weegclubfan

|
|
hoi Lydia m
met welke kleur brei je de trui van je vriendin en met
welk nummer naalden
en voor je zelf welke kleur moet dat vest worden en met welke dikte van naalden
ik brei meesstal met naalden nummer 3 en een half
en dan ga ik verder met nummer 4
brei je die trui met een patroon zo ja welk
het is wat als je de hele dag loopt te snotteren
dat is toch een teken dat je verkouden bent . heb je al gestoomt
je weet wel met een bak met heet water en mentol er in
of honning in de thee misschien een idee
of doe eens gek en ga eens naar de huisarts
ik moet vandaag nog boodschappen doen en daar heb ik een hekel aan, maar wil je wat eten moet er ook wat in huis zijn hè
waar ik wel zin in heb zondag is in venlo stoffen markt
is dat bij jullie ook ?
hier is dat 2 keer per jaar normaal de eerste zondag van april en de eerst zondag van oktober
maar nu is het wat eerder in verband met pasen
groetjes gon |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: vr 05 mrt 2010 10:19 |
|
 |
Lydia Mega Weegclubfan

|
|
Hoi Gon
Ik brei een Noorse trui voor mijn vriendin die brie ik hellemaal in en wordt antreciet met grijs, licht grijs en room wit. Deze trui wordt gebreid op naalden 3,5 en 5.
En staat op het internet bij drops patroon nummer 59-11
Voor mezelf heb ik net een vest af die was in het roze gemailleerd wol van licht roze naar paars en dan waar terug. Die was gebreid op naalden 3,5 en had verschillende patronen, boordsteek en strepen patroon van averecht en recht en gaatjes patroon.
Dit vest is echt heel mooi geworden.
En voor mezelf ben ik nu bezig met een bruin vest die op naalden 5 gebreid wordt en met kabels en lekker lang.
En wat het snotteren betreft is nog steeds niet over en stomen doe ik in de douchecabine met mentol, en de dokter die doet toch niets dus daar gaan we pas heen als ik echt ziek wordt met koorts of zo ik loop niet zo snel naar de dokter.
En daar komt bij dat ik in een apotheek werk en daar dan wel weer wat middeltjes mee neem.
Een stoffen markt heb je in Rotterdam ook maar ik maak niet zoveel kleding meer heb het vroeger wel veel gedaan maar is nu weer even over. Het houd me tegen dat ik dan boven in de creakamer zit en dan nie kan stoppen dus zit ik daar een paar dagen tot het af is, en ik vind de fornaturen (knopen, ritsen en zo) heel duur vaak duurder dan de stof.
Oke breien is ook niet goedkoop maar dan ben ik zeker wel een paar weken of maanden bezig ligt aan hoe vaak ik brei en dan is het toch goedkoper.
Ik heb geprobeerd om foto's erbij te zetten van de trui en vesten maar dat gaat niet
Je hebt tegenwoorig een nieuwe manier van breien je brei alles aan elkaar dus geen voor en rugpand nee op een rondbreinaald gewoon voor en achter pand in 1 keer. Dit is wel wennen maar wel leuk breien, de mouwen brei je ook rond dus geen naden meer.
En toen kwam gisteren mijn collega met rode wol en daarmee was ze bezig voor haar dochter een poncho te haken op haaknaald nummer 3 en die ben ik nu ook even aan het af maken.
Dus je merkt wel dat ik lekker druk ben met van alles en nog wat.
104-21_________________ Groetjes Lydia
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 16:01 |
|
 |
Gon Vaste Weegclubfan

|
|
hoi Lydia
ik heb het gevonden op internet de trui heet alaska zeer toepasselijk voor de volgende winter of voor als het een keer erg koud is ik vind je erg knap ik heb best veel gebreid maar in het rond is me nog nooit gelukt ik heb altijd een voor pand en een achterpand gebreid .als alleen een keer op 2 naalden eerst het voorpand en daarna de mouwen en daarna het achterpand
met allemaal verschillen de kleuren met een patroon in de midden van het voorpand
maar met een rond brei naald nog nooit
ik heb bij drops een bolero uit geprint en wel nummer 118-20
misschien dat ik daar weer eens aan begin
de stoffen markt
ik heb 3 lappen gekocht
1 ruit voor een blouse (paars met wit en blauw )
1 paars voor een lange broek
1 groen met grijs dat moet ook een blouse worden
en daar komt een groene linnen broek bij
die broek is haast klaar nog de taille band en de zoom dan is die ook al weer klaar
de over gooier en het bolleroodtje
voor de klein dochter is klaar heel erg leuk geworden
mijn dochter zou het erg fijn vinden als ik voor haar dochtje nog meer zou maken
nu kom ik tijd te kort
maar is niet zo erg als ik bezig ben hoef ik ook niet aan eten te denken
dus ook nog goed voor de lijn
groetjes gon |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: do 11 mrt 2010 10:46 |
|
 |
|
|