Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

DE STAPPENTELLER 10.000 per dag!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
vanmorgen naar het station en van het station gelopen. Op het station sta ik nooit te wachten maar loop ik trappen op en neer. Toen ik op mijn werk kwam om 8 uur had ik al 5000 stappen in the pocket.
Tja, bij mij zit het hem meer in de weekenddagen. Dan moet ik mijzelf veel meer motiveren. En regen helpt ook al niet.
Toch helpt bij mij mijn stepbet.

1 🍏: extra bewegen/anders bewegen
studeren / zelf ontplooiing (30 minuten zonder onderbreking/ opruimdingetje
2 🍏: geen zoetigheid / 1 🍏: drie verleidinkjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Eve73
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gisterenavond dan toch nog maar een uur gaan wandelen.t Heeft opgeleverd want gaan slapen met 12438 stappen op de teller.
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 7:00    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sprintje is gesloten, ik weet het wil toch even melden dat ik gisteren de fitbit charge heb binnen gekregen en ben zeer enthousiast wat maak je veel stappen ladole, vandaag storm zou niet veel van wandelen komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 9:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Sprintje is gesloten, ik weet het wil toch even melden dat ik gisteren de fitbit charge heb binnen gekregen en ben zeer enthousiast wat maak je veel stappen ladole, vandaag storm zou niet veel van wandelen komen.

Ine, enthousiast meebabbelen is gezellig. Zeker als je soms even de weg kwijt bent is er altijd wel iemand die je op het goede paadje zet. Fijn dat de fitbit jou helpt. Net als bij b
mij de step bet. Ik zit in de vijfde week alweer en het gaat goed. Niet zo goed als bij jou Ladole maar je hebt altijd baas boven baas Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 sep 2017 18:58    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Tuurlijk Ine, altijd gezellig als iemand mee klets. Ik ben zelf niet zo'n grote kletser dus iedereen is daarbij welkom Erg blij Lachen Mooi dat zo'n fitbit voor jou helpt. Ik gebruik alleen de telefoon met de samsung app. Maar door dat ik nu vakantie heb gaat het niet helemaal zoals ik het zou willen. De laatste dagen halverwege gekomen. Rond de 5000 stappen. Het weer werkt ook niet even mee. Hopelijk kan ik morgen nog iets meer lopen. Volgende week gaat het vast weer beter, dan moet ik weer aan het werk. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 sep 2017 20:08    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ine 61 schreef:

Ine als je nog mee wil sprinten, heb het sprintje even open gezet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 sep 2017 19:05    

Reageer met quote
Met mij gaat het niet zo goed. Vooral het eten gaat mis. ☹️ Vandaag toch nog 8877 👣gezet. Valt me niet tegen.😀 Zal er toch meer voor moeten doen.
Fijne zondag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 sep 2017 19:08    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zie nog steeds sprintje gesloten min 10, gisteren 15745 steps voor mijn doen erg veel we hebben mijn man en ik hard gewerkt een boom omgezaagd gesleept klein gemaakt al met al 2372 callorieeren verbrand die dag gisterenavond nog tv gekeken met olijven en fetta Schaam Schaam :
Of Erg blij voor de zaterdagavond en veel verbrand

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 8:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Min10: dat het eten misgaat is aan je gewicht niet te zien.
Vind jij het net zo lastig als ik om op gewicht te blijven? Mijn nieuwste plannetje is dat ik in het weekend wat losser mag. Glaasje wijn of een biertje, nootjes en ijsje. Door de weeks zoals voorheen. Tot nu toe mooie gele hokjes.
En blijven stappen dat zoiezo.
Ine: als je rondom hetbhuis bezig bent gaat het vanzelf. Dus kom uit die luie stoel mensen!
Gisterenavond nog een rondje gedaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 11:09    

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Ik zie nog steeds sprintje gesloten min 10, gisteren 15745 steps voor mijn doen erg veel we hebben mijn man en ik hard gewerkt een boom omgezaagd gesleept klein gemaakt al met al 2372 callorieeren verbrand die dag gisterenavond nog tv gekeken met olijven en fetta Schaam Schaam :
Of Erg blij voor de zaterdagavond en veel verbrand

Nu staat ie toch echt open! Had vergeten aan te klikken: wijzigingen opslaan. Sorry‼️
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 13:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 10 van 21