Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

DE STAPPENTELLER 10.000 per dag!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, gezellig! We hebben nu een leuk groepje. Welkom allemaal‼️
Gisteren 6579 👣Gehaald, maar ook 60 baantjes gezwommen.
Kaia vindt dat ik daar ook wel 4000 👣stappen voor mag rekenen 🤣. Dus dan toch de 10000 gehaald. Vrijdag gaat het zwembad dicht, dus dan moet ik echt meer gaan wandelen.
Succes allemaal. Nu maar hopen dat we ook nog wat gaan afvallen, inplaats van aankomen ☹️.( Dit geldt niet voor Ladole en Eve 👍) ZET HEM OP‼️
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 6:22    

Reageer met quote
Wat vinden jullie? Zal ik het sprintje sluiten? We hebben zo een leuk, overzichtelijk groepje bij elkaar. Ik hoor het wel. Fijne dag en zet hem op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 6:28    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik vind het prima, Min. Een kleiner groepje vind ik ook wel eens gezellig. Dus van mij mag je Lachen Cool Iedereen veel succes vandaag.

Gisteren is het me weer eens niet gelukt, 5590 stappen. Ik had het wel gedacht dat het moeilijker zou worden, maar nog niet zo erg. Maar goed, ik ga door. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 9:28    

Reageer met quote
Ik heb het sprintje gesloten. Ik zie dat Dorea nog geen gewicht heeft ingevuld de laatste weken. Misschien is ze op vakantie. Ik wacht deze week nog af. Twee weken geen gewicht invullen, zonder reden en geen berichtje schrijven, dan word je toch echt verwijderd, sorry❗️
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 11:37    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ha min 10, ik vind het prima als je het sprintje sluit maar ik vind het ook prima dat mensen nog aansluiten. Verder vind ik het fijn dat we ook reageren op elkaar. Alleen je eigen resultaat melden vind ik zo minimaal. Min 10 wat jammer dat het zwembad sluit. Dat zal je missen. Als ik minder fiets loop ik meer en andersom. Deze week al drie plusjes.

1 🍏: extra bewegen/anders bewegen
studeren / zelf ontplooiing (30 minuten zonder onderbreking/ opruimdingetje
2 🍏: geen zoetigheid / 1 🍏: drie verleidinkjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 17:04    

Reageer met quote
6235👣 en 60 banen 🏊🏻‍♀️. Dat zal wennen worden Zonn als ik niet meer kan zwemmen.😩 Dan zal ik toch zeker meer moeten gaan wandelen. 🏃‍♀️ Vraagje? Wandelen jullie alleen of met een maatje? Die stappen die jullie doen is dat ook op je werk?
Ik ben gepensioneerd 👵🏻. Het zal moeilijk worden om 10000👣 stappen te halen, maar ik ga ervoor. Moet er iets op verzinnen. FF Denken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 18:31    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Min, ik heb helemaal een verkeerde tijd uitgekozen. Ik haal bijlange na niet mijn stappen, door mijn vakantie. En omdat Theo nu met jicht zit te klungelen is het ook lastig om samen te lopen. Ook ik ben nu dingen aan het bedenken FF Denken... Dus ik wandel denkend met je mee!

@Zonn, ik ben het met je eens dat ik hier ook wel gezellig vind. Ik heb meer moeite om in mijn eigen boekje wat te zetten. Schaam Schaam

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 sep 2017 19:18    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Kent iemand het e-boek van soChicken: blei-lijf? Klinkt heel goed maar ik vind €60 veel. Ik geloof wel in zijn inzichten: plantaardig, herkennen van gewoontes, doorbreken daarvan, nieuwe gewoontes aanleren, lief zijn voor jezelf etc.
Zijn er mensen die er ook over denken en het samen willen aanschaffen of meerdere mensen.
https://broednest.sochicken.nl/blei-lijf-lancering

Ik vind lopen op werkdagen ook veel makkelijker. Ik werk in een ziekenhuis en moet op verschillende afdelingen zijn. Verder wandel ik tijdens de lunch. Als ik niet ga fietsen dan wandel ik vanaf het station ipv de metro te nemen.

1 🍏: extra bewegen/anders bewegen
studeren / zelf ontplooiing (30 minuten zonder onderbreking/ opruimdingetje
2 🍏: geen zoetigheid / 1 🍏: drie verleidinkjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 5:49    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik ken het boek niet zonn.

Verder is het idd fijn als we op elkaar blijven reageren. Ik vind het helemaal niet gek, min, als je iemand eruit gooit als deze 2 weken niet gereageerd heeft. We beginnen ten slotte aan een sprintje om elkaar te motiveren Erg blij

Hier gaat het goed. Gisteren zat ik bijna op 12.000 stappen. Dinsdag op 8.700 en maandag op 11.200 stappen. Vanaf morgen ga ik het ook weer moeilijk krijgen, dan ben ik 3 dagen thuis met die kleine, die sinds deze week voor het eerst naar school is. Ik merk aan hem dat hij erg moe is, dus waarschijnlijk blijven we de komende dagen gewoon rustig thuis. Geen lange wandelingen dus..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 8:42    

Reageer met quote
@Zonn, ik heb het even bekeken. Ook de inhoud van het boek. Eerst dacht ik het lijkt mij wel wat, toen dacht ik, dat heb ik vaker gedacht en gedaan, maar er toch niet zoveel mee gedaan dan ik had verwacht. 😜Snap je het nog?🤣
Vandaag 4300 stappen👣 . Niet veel, maar wel één uur gesport op de sportschool en 50 banen 🏊🏻‍♀️. Morgen nog één keer zwemmen. Dan gaat het zwembad dicht 😭.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 20:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 8 van 21