Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

DE STAPPENTELLER 10.000 per dag!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
ja morgenrood ook van mij een compliment.
Ik zat vandaag toch ook weer aan de 12.000!
prima binnen mijn doelstelling smullen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 aug 2017 23:28    
Vrouw Weeggegevens   Min 10
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eindelijk. Ik zat vandaag aan de 10000 👣Om precies te zijn 10651❗️Zo moet het. Maandag ga ik weer serieus aan de slag. Geen 10000 👣 stappen, dan een extra rondje wandelen. Het moet toch lukken. Ook vandaag 60 baantjes 🏊🏻‍♀️ .
Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 aug 2017 22:37    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag wat minder gelopen. We waren een keertje eerder klaar op het werk en kon eens lekker op tijd naar huis. 17033 stappen voor vandaag. Toch nog niet zo slecht.

Dank jullie wel voor het compliment, maar jullie doen het ook niet slecht hoor. Als ik mijn werk niet had, was het veel moeilijker. Nu is het weekend dus zullen we afwachten wat het wordt.

Iedereen een heel goed weekend. Erg blij

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 aug 2017 22:46    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Gisteren 13000 vandaag niet gehaald 8000 te moe en geen zin in een extra wandelingetje

Min10 voor al dat zwemmen mag je best 3000 of 4000 stappen bijtellen toen ik veel zwom kwam ik vaak ook net niet aan mijn stappen omdat ik een uur van mijn dag bezig was met zwemmen

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 aug 2017 23:23    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ondanks alle boodschappen en de wandeling net geen 10000 gehaald, 9266 stappen. Toch nog wel vrij veel voor mij op een zaterdag. Welterusten allemaal. Erg blij

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 aug 2017 0:12    
Vrouw Weeggegevens   Min 10

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kaia schreef:
Gisteren 13000 vandaag niet gehaald 8000 te moe en geen zin in een extra wandelingetje

Min10 voor al dat zwemmen mag je best 3000 of 4000 stappen bijtellen toen ik veel zwom kwam ik vaak ook net niet aan mijn stappen omdat ik een uur van mijn dag bezig was met zwemmen

Dank je! Dat ga ik doen. 😀 Ik tel 3000 erbij. Eens kijken hoever ik kom. Fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 aug 2017 8:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week heb ik mijn doelen gehaald. Vandaag een rustdagje op de boot. Wat was dat genieten zeg. Ook nog even het meer in gedoken om te zwemmen.Heerlijk!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 aug 2017 21:27    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vandaag niet heel veel gelopen. Mijn stappen voor vandaag is 3189. Maar het was wel een prettige dag en dat scheelt Lachen Cool

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 aug 2017 21:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een heerlijke dag! Mijn stappen ruim 15.000 en getennist. Een blij tevreden mens!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 aug 2017 23:24    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Goed zo Zonn. Gisteren was het wel goed, al was het wel een werkdag. 16968 stappen. Ik heb minder gelopen omdat ik zoveel moest controleren, dat ik te veel heb staan.

Vandaag was het een vrije dag. En voor een vrije dag heb ik het heel goed gedaan, al kom ik niet aan het aantal. 6786 stappen. Maar voor mij op een vrije dag toch heel wat. Op naar de volgende dagen. Cool

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 aug 2017 21:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 5 van 12