Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

DE STAPPENTELLER 10.000 per dag!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie wel dames. Gelukkig ging het vandaag redelijk goed. Ik heb normaal kunnen eten en mijn dag op het werk vol kunnen maken. Dus mijn stappen zijn ook weer goed. 27450 stappen. Yes! (nederlands= Dus ik ga er weer helemaal voor. ( wel op een rustige manier met het eten.) Cool

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 21:40    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Maandag begonnen! mijn stressdoelen liggen rond de 12.500. Die heb ik al gehaald. Vandaag en gisteren meteen. Schaam Schaam
De normale doelen die ik 4 x per week moet halen liggen rond de 9700. Dat gaat mij ook wel lukken. Blij dat ik weer in het stramien zit.
Maar ik begrijp dat ik meer krachttraining moet doen.... Rollende ogen
Doen jullie daaraan? En wat?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Gisteren vergeten aan mijn stappen te denken wel gelopen naar het ziekenhuis en s avonds even met de hond naar het park toch nog 12555 gehaald

Ik doe niet aan krachttraining heb wel een programmatje bij de sportschool maar doe dat eigenlijk nooit doe eigenlijk alleen maar lesjes bij de sportschool die hebben alleen maar lichte krachttraining

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 11:11    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Nee, ik doe niet aan krachttraining. Ik zou het ook niet meer kunnen, denk ik. Ik ben al zoveel over dag bezig met dozen tillen en lopen dat ik dat er niet bij zou kunnen doen. Verward

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 20:17    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Min 10
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik train 2 x in de week op de sportschool. Helaas is het de laatste tijd er bij ingeschoten. Ik heb de zorg voor mijn vriendin die haar enkel op drie plaatsen heeft gebroken. Gelukkig gaat het nu weer wat beter en wil ik maandag weer beginnen met sporten en de lessen volgen. 🤸‍♂️🏋️
👣Tellen gaat nog niet zo best. 😟 Alleen maandag heb ik de tienduizend gehaald. Dinsdag 8.555 👣 en vandaag, tot u toe, 7607. Dat schiet niet op. Wél 60 baantjes 🏊🏻‍♀️ 😀

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 20:26    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Goed te lezen dat krachttraining er bij jullie ook bij in schiet. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen. Ik bewonder je zwemlust min 10. Dat moet een hele afstand zijn, 60 banen!
Als ik naast de zee zou wonen zou ik elke dag willen zwemmen in de zee. Dat was op vakantie zo heerlijk.
Stappen vandaag: 13.709

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 21:07    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mijn stappen voor vandaag waren 20165. Ik heb een langer moeten werken Geschokt Huil huil , maar minder stappen in verhouding met gisteren. Kon niet heel veel de baan in om te lopen. Moest veel te veel controleren. Verward Boos

Welterusten allemaal.

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 22:43    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Gewerkt vandaag 15000 stappen gaat goed deze week

Jeetje morgenrood wat loop jij veel op je werk

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 22:53    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
@Kaia, ik loop en sta aan een rollerbaan. En dat 9 uur op een dag, 4 dagen in de week. Ik pak sigaretten, shag e.d. in dozen bij Lekkerland. En ja, dat is heel veel loop- en sta-werk. 's Avonds ben ik dan ook wel op. Mijn lichaam wil het soms niet meer zoals ik het wil. Verward

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 aug 2017 20:53    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vandaag 23101 stappen gedaan. Toch weer goed gehaald. Nog 1 dag voor het weekend. Succes allemaal. Cool

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 aug 2017 22:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 4 van 12