Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

De Nationale Gezondheidsbeurs

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Allemaal

Volgende week is er de Nationale Gezondheidsbeurs in Utrecht.
Als hier even leest kun je korting uitprinten van 3 euro.
Hier de link dan kunnen jullie zien of je er wat voor voelt om heen te gaan, altijd interessant.

http://www.denationalegezondheidsbeurs.nl/

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 jan 2009 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik ga erheen!! Met mijn man of alleen dat is nog niet bekend.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 jan 2009 15:26    
Vrouw Weeggegevens   melmo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/ Sonja Bakker

Reageer met quote
Klinkt goed, mijn schoonmoeder even vragen of ze met me meewil Lach (die is sinds deze week bezig met Sonja Bakker!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jan 2009 9:46    

Reageer met quote
Ik ben vandaag geweest. Heb wel wat info die interessant is voor jullie. Maar dat komt maandag.
Ik heb een draadje over korting bij FijnLijntje in Babbelbox gezet. Low-carbers kijk even.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 jan 2009 21:43    
Dagdeal (728x90)
† IN MEMORIAM

Reageer met quote
leuk Odette, ben heel nieuwsgierig Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 jan 2009 22:10    
Vrouw Weeggegevens   Glyn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen/WW

Reageer met quote
Ohhh ja daar had ik ook wel heen gewild, maar de beurs die tegelijkertijd daar was trok mijn man en mij meer Schaam Schaam Mr. Green
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2009 20:42    

Reageer met quote
Haha Gwen, ik weet lekker welke beurs dat was. Mijn man wilde er ook wel heen...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2009 23:50    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Hier is ie dan. Ik moet nog veel van de meegenomen info doornemen, maar deze items wil ik wel vast doorgeven:

Van Slimpie is er nu behalve suikervrije limonade, snoep en waterijsjes ook chocolade. Lekker, niet te zoet en geen bijsmaak. De ijsjes zijn een seizoensproduct en verschijnen dus pas in mei in de winkels. De verkoper vertelde ons dat er welliswaar zoetstoffen in hun producten zitten, maar dat het een combi is van 3 verschillende zoetstoffen wat het voordeel heeft dat je het risico dus verdeeld en dat je minder nodig hebt omdat de zoetstoffen elkaar versterken in zoetkracht.
Info: www.slimpie.com

Over zoetstoffen en speciaal aspartaam later nog veel meer (negatief nieuws).

Er is een nieuwe zoetstof, uit België, die heet Tagatesse. Is gemaakt uit melksuiker. De lactose wordt gesplitst in glucose en galactose en die laatste wordt enzymatisch omgezet in tagarose. Het heeft een zeeeer lage GI en 1,5 calo per gram (vgl suiker=4 calo/gram) Er zijn behalve het poeder ook producten als jam en chocolade verkrijgbaar met dit spul. Het is lekker, geen bittere nasmaak. Info: www.damhert.com. Ik heb een lijst met winkels waar het verkrijgbaar is in NL, dus als je dat wilt weten stuur even je postcode en ik kijk voor je of er een in de buurt is.

Verder stond Tefal er met de Actifry. Lekkere friet, viel me mee. Een hele zak dv friet kan erin met 1 eetlepel olie en in een half uur heb je knapperige friet. De frituurpan kan de deur uit!! Je kunt er ook in roerbakken. Ik vind dat het voor roerbakken niets toevoegd, dat kan net zo snel in een hapjespan of wok. En dan heb je nog beweging ook(roeren) anders doet dat apparaat het voor je. En voor patat? Alleen als je dat meerdere keren per week eet. Heeft iemand zo'n apparaat? Volgens mij Corrie, straks even vragen naar haar ervaringen.

Later meer...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 11:16    
† IN MEMORIAM

Reageer met quote
Mooi nieuws Odette!!!!!! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Glyn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen/WW

Reageer met quote
De negatieve berichtgevingen over aspartaam is mij bekend, ik zal ook nooit een product eten als ik weet dat er aspartaam in zit. Ik zou het al helemaal mijn kids niet voeren. Ze zijn niet voor niets verplicht te vermelden dat er aspartaam (bron van fenylanaline) in zit.

De ActiFry is echt geweldig! Ik doe er ook mijn aardappeltjes in, bijvoorbeeld zo'n zakje voorgekookte van de Lidl. Is in nog geen 20minuten gaar, en niet aangebrand (wat ik normaal altijd had met aardappeltjes bakken).

Galactose verwerken tot suikers? Daar wil ik meer van weten. Ik had er wat over gehoord, weet alleen niet meer of het positieve of negatieve verhalen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 12:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3